Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Задно окачване на S211-T model


  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1 Dido_N

Dido_N

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    MB W211 E270 2005 Combi

Posted 21 January 2015 - 14:31

Здравейте колеги,

 

Днес колата бе качена успоредно на тротоара пред офиса с двете десни гуми на тротоара, след обяд забелязах че задна лява гума буквално се е скрила в подкалника до джантата и дъното на колата е опряло в бордюра. Реших да я сваля от тротоара но след като запалих задницата се вдигна.  

Знам че вместо пружини има нещо като въздушна възглавница, но винаги съм си мислел че е пасивна, т.е. без надуване от компресор помпа или каквото и да било. Нямам Air Matic. Нямам никаква опция за контрол на височината.

 

Въпроса ми е може ли да се е спукала възглавницата, и по-специално защо се вдигна като запалих. Някой познава ли устройството на задното окачване на комбитата. Помпят ли се възглавниците и ако да от какво?

 

Благодаря предварително

 

Дидо


  • 0

#2 Dido_N

Dido_N

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    MB W211 E270 2005 Combi

Posted 27 January 2015 - 13:13

Малко ъпдейт по темата.

 

Разбрах че всъщност всички комбита имат активни възглавници, т.н. Air Springs. Имат компресор в подкалника, помпещ до 10 Бар. Комбитата не се водят Air Matic а само rear leveling. Още не съм проверявал какъв е проблема при мен че да висва паркирана на една страна, но гледах филм в youtube където се сваля моста за да се демонтират възглавниците, което не ми хареса. Цената за една е около 700 лева без намаления. Марката е Билщайн.

 

Дидо


  • 0

#3 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,836 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

User's Awards

2
32
2
2

Posted 27 January 2015 - 15:11

Иначе смисъла на това е да регулира просвета, т.е. като се натовари автомобила, да се върне към нормалната височина.

Преди бяха хидравлични сфери, сега вече по-скапания и по-скъп вариант е въздушни възглавници....Успех в решаването на задачата :)


  • 0

#4 Martin_8104

Martin_8104

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes E 240 2005г
Garage View Garage

Posted 09 November 2018 - 12:30

Здравейте,

И при мен сутринта се появо подобен проблем с задна дясна сума.Беше влязла в подкалника и колата беше рязко наклонена настрани.Влязок и дадох на контакт.От там ми изписа грешка " Stop,car too low " Яко се притесних,понеже я купих преди 2 месеца :) . Запалих и се вдигна сама. Някакви идеи за сервиз, или къде да я погледнат или направо на диагностика.


  • 0
Мартин Куловски

#5 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
Garage View Garage

Posted 09 November 2018 - 12:49

София, Vabonti, S-Matic
Във Вабонти съм правил на моята 3 възглавници и все още нямам грижи с тях

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  • 0

#6 Martin_8104

Martin_8104

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes E 240 2005г
Garage View Garage

Posted 09 November 2018 - 13:01

София, Vabonti, S-Matic
Във Вабонти съм правил на моята 3 възглавници и все още нямам грижи с тях

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

Благодаря ти. На заплата ще отида направо при тях да я погледнат.Сега видях че сервиза им е близко до офиса.Благодаря ти още веднъж :)


  • 0
Мартин Куловски

#7 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
Garage View Garage

Posted 09 November 2018 - 13:06

Ако пада бързо възглавницата е хубаво да не я бавиш много, за да неправиш и компресор с нея.


  • 0

#8 Martin_8104

Martin_8104

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes E 240 2005г
Garage View Garage

Posted 09 November 2018 - 13:29

Понеделник съм при тях.Записаха ми час.После ще споделя какво е станало.Благодаря ти още веднъж


  • 1
Мартин Куловски

#9 Stepenwolf

Stepenwolf

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Posts:
  • Град:Габрово
  • Автомобил:
    Audi A6 4F 3.0tdi Quattro Avant 2010
    E220cdi S211 2007

Posted 20 November 2018 - 14:51

Какво казаха във Вабонти?

Ти с AirMatic ли си или само отзад (май възглавниците са еднакви?)


  • 0

#10 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,203 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
Garage View Garage

Posted 20 November 2018 - 15:02

Еднакви са възглавниците,амортисьорите имат разлика когато са с ерматик и без.
  • 0

#11 Martin_8104

Martin_8104

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes E 240 2005г
Garage View Garage

Posted 09 January 2019 - 12:31

Здравейте, да допълня по темата. Вчера ходих в сервиз Сматик   -   https://www.smatic.net/kontakti/

Моята е 2005 ,  Е240 - 2.6 / 177 коня бензин с гас,не че има значение :), та там за 300 лева + 30 труд ми рециклираха задна дясна възглавница с 2 години гаранция.Оставих я преди обяд и в 17:00 часа беше готова.Хората са много коректи.Останах доволен.Препоръчвам ги.

А някой да ми препоръча свещи за гас - бензин и колко броя са че не знам :) :) :)


  • 1
Мартин Куловски

#12 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,203 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
Garage View Garage

Posted 09 January 2019 - 14:34

Свещите са по две на цилиндър,аз лично преди на ес-ката, като ги сменявах ,си сложих такива каквито си ги дават за модела ,нищо че бях на газ.Колата си работеше и нямаше аномалий ,нито на бензин ,нито на газ.
  • 0

#13 Малкия

Малкия

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е класа

Posted 02 July 2019 - 21:35

Да ви попитам, някой дали е запознат каква е технологоята по рециклирането на възглавниците, гледам, че се продават китове за по 40-60 долара за рециклиране на възглавници и на вид изглежда точно като рециклирана. Да не се окаже, някоя не сложна процедура за която ни дерат неоправдано много.

Edited by Малкия, 02 July 2019 - 21:36 .

  • 0

#14 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
Garage View Garage

Posted 03 July 2019 - 08:41

Не можеш сам. Нямаш машина за кримпване на металните скоби.

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  • 0

#15 Малкия

Малкия

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е класа

Posted 03 July 2019 - 10:45

А какво представлява самия процес по рециклирането, така като гледам китовете, има една гума и 2 скоби. Да не е просто да се нахлузи тази гума като чорап върху старата ръзглавница и да се стегне със скобите?
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users