Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Взех японка с немски корени.


  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#31 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 11 April 2016 - 00:29

Потдръжка на хидравличната уредба

 

Нещо много важно да се направи за която и да е кола.

 

Необходимо ключе 10 мм или 8 мм не помня ,отверка дълга и нежна обикновенна ,тел

Мъркуч и литър хидравлична течност както и нова цедка

Attached File  IMG_4378.JPG   60.94K   3 downloads

1 Отвивата капачето

Attached File  IMG_4379.JPG   120.72K   3 downloads

2 Отвивате и единя мъркуч на хидравличната помпа най лесно е този до капачето за мен и след като изтече и се изцеди всичко от останалото в шишто натиквате в него и мъркуча и деиствате. Хващате някой приятел който влиза в колата и пали и върти от ляв до десен докато гумите опрът и обратното. Вие междувремено държите мъркуча здраво и се пазите да не ви опръска защото вероятноста е повече. Сега цялата течност е премахната. Сега повтаряте същото упражнение отначало като досипвате по малко течност 200 милилитра 300 милилитра са необходими за да измие порядъчно. Гасите колата.

Attached File  IMG_4380.JPG   156.36K   2 downloads

3 Сменяте двата мъркуча за ниското с новия предварително подготвен като си ги оразмерявате на место. Мойте бяха на 1000 години шльокави и ми капеше от там.

Attached File  IMG_4387.JPG   171.93K   2 downloadsAttached File  IMG_4385.JPG   142.06K   2 downloads

4 Махате болта в средада на съдчето за хидравлична течност. С пружинка е и се натиска или дърпа нагоре и се развива лесно. Леко е че резлив.Attached File  IMG_4381.JPG   126.87K   2 downloads

 

5 След това с помоща на тела вадите филтърчето. Ако има отлагания и гадосто бърчете колкото можете аз поне успях. Слагате новата цедка/филтърче и стягате мъркучите. Поставяте обратно болтчето в средата. Пълните и палите колата и въртите пак по същия начин ,пак доливате и така докато се напълни до където трябва 2 до 3 пъти са достатъчни.

 

Старата мръсна течност и старите мръсотии.

Attached File  IMG_4388.JPG   62.01K   2 downloadsAttached File  IMG_4392.JPG   94.04K   2 downloadsAttached File  IMG_4389.JPG   123.05K   3 downloadsAttached File  IMG_4393.JPG   113.6K   3 downloadsAttached File  IMG_4383.JPG   87.32K   4 downloads

Колат ами работи по тихо и по мазно.

И новата свежа. Attached File  IMG_4394.JPG   82.97K   2 downloads


  • 1

#32 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 11 April 2016 - 00:52

Предни накладки и кормилни накрайници/ябълки

 

Необходимо 13мм 17мм шестостен не помня размер и 8мм или 10мм все гаечни Тръбен ключ или дърводелска скоба и тел.

Attached File  IMG_4395.JPG   137.28K   3 downloads

1 Вдигаме и обезопасяваме колата.

Attached File  IMG_4396.JPG   113.74K   3 downloads

2 След като е свалено колето отправяме поглед към самата спирачка и по точно в заната и част има болтчета 13мм като по преди това за 17мм там трябва да държим за да не превърта и пада цялата спирачка назаф като е връзваме и вкарваме здраво тела някъде за да е всичко спокойно. Като предварително сме сменили окабеляването за самия датчик и отместили.

Attached File  IMG_4398.JPG   122.51K   2 downloadsAttached File  IMG_4397.JPG   95.35K   2 downloadsAttached File  IMG_4399.JPG   114.39K   3 downloads

3 Натискаме спирачното буталце навътре с помоща на тръбния ключ ,за да освободим място за новите накладки.

 

4 Сваляме датчика за износени накладки внимателно като го натискаме на пъпчицата аз моя го смених бече заминал 7 левчета мисля.Attached File  IMG_4400.JPG   129.27K   2 downloads

 

5 Сваляме старите и качваме новите накладки като качваме и самата спирачка и стягаме по обратния ред общо взето.

Attached File  IMG_4402.JPG   120.78K   2 downloads

 

Проверяваме дали всичко е затегнато и спирачната течност да не е преляла.

 

 

1 Отвиваме гайката на самия накрайник ако рече да превърти ползваме шестостена.

 

2 Просто е избиваме наобратно след това и от другата страна.

 

3 Разхлабваме затягащите болтчета на самата щанга.

 

4 Сменяме двете ябълки и давай по познатия път.

Attached File  IMG_4401.JPG   128.61K   4 downloads

ДА ЗНАЕТЕ ЕДНАТА ЯБЪЛКА Е С ОБРАТНА РЕЗБА МНОГО Е ВАЖНО.

Проверяваме дали е затегнато.


  • 1

#33 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 11 April 2016 - 01:14

Смяна на филтър и помпа горивни.

 

Нужно 17мм 19мм 14мм 9мм и 7 мм мисля за самата помпа горивна гаечни 10мм или 8 мм върточе за капачето и отверка обикновена.

 

1 Бях си източил горивото не съм убеден обаче ,че е условие май съчмата не изпуска.

 

2 Маха се самото капаче скриващо установката на 3 болчета е хванато.

 

3 Развива се фитъра като се отхлабва болтчето държащо го който е най голямото средното и с леко отместване се вади и се слага новия вътре.

 

При мен малко и мъчно не искаха да се развият някои неща та се наложи да разглобя цялата установка вече.

 

4 Помпата се освобождава от захранването с помоща на малките ключета.

 

5 Освобождава се и от захранващия е марчкуч с гориво ПЛИСКА ЗДРАВО.

 

6 Горе най близо до пода е нпкаква съчма/клапан 17мм и 14мм се държи да не превърта та.

Attached File  IMG_4636.JPG   102.65K   5 downloads

7 След това сичко слагаме и проверяваме по обратния ред за течове няколко пъти и сме готови.

Attached File  IMG_4637.JPG   97.5K   5 downloads

Зора на мен ми беше ,че помпата и филтъра горивните не успях да ги освободя от двете страни на место та се наложи да ги сваля. Като вместо да въртя болтовете навън аз въртях помпата и фълтърното тяло. Но вече доло успях да ги разхлабя. Като най много неприятности ми даваше изходния преходник оградено в червено на помпата той е разглобяем и с някаква пружинка и топченце май ,за да не пада горивото предполагам аз ,беше здраво мухлясал да си призная ,та си го смених имах един в къщи дадоха ми го така та цена не знам ,но всичко е наред.Attached File  IMG_4634 - Copy.JPG   254.28K   5 downloads

 

Поздрави.

 


  • 2

#34 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 28 February 2017 - 21:15

Малко да освежим нещата. Мъркучите към ВУРа един от регулаторите които ми бяха правили направиха беля единия като го дръпнах изцвърча гориво. Ходене по майстори накрая ми ги кримпнаха на ново старите и синпоръчах втори набор ,че вече съм плакал та плакал от тия мъркучи. Подготвя се и уред за измерване на нагнетяването и настройка на ВУРа и така.

Искрата най после е нагласих за М117.963 е горна мъртва точка на 1 цилиндър коляновия вал на 0 градуса от там чукчето на дистрибуторната капачка точно соченето срещу 1 цилиндър на самата дистрибуторна капачка видях ,че има и белег. От болтчето за нежна настройка на дистрибутора го направих точно така. Болта на колановия вал е 27 молиметря за да се получи лесно при мен махнах дифузьора и перкано. Така или иначе трябваше да ги сваля.

За щастия лагера на зарядното трябваше да завари и какво да правиш. Тогава се завари и протри ремъка като поне се скъса с дърпане и благодарение на грамадния акомулатор успяхме да се приберем. След два нови лагера всичко благодаря на Сава тук ,сърбин с който се запознахме и се оказа цар на автоматичните скоростни кутии ми ги изби веднага човека. Сглобяването го свърших много бързо и лесно. Ремъка се сваля като се разхлаби болта със зъбчетата ,като може да се разхлаби и този държащ самата шина. Преди това трябва да се свали този сложен на въздушната помпа като и тя е с полт със зъбчета но шестостен обаче е той. Сваля се и климатичния той е с обтяжка като или се отхлабва самата ролчица или се отхлабва стоиката и и след това при зацепването се напъва ремъка до нужното усилие и се стяга. и Това е.

А също и сега маслото взе да подскача нагоре надолу и понеже съм свалял помпата маслената и съм проверявам преходите и пътищата и са си наред се усъмних в уреда и се оказа че ако му се изключи бъксата от самия датчик и при завъртян ключ в крайно положение отиде на 3 бара значи не е от калпава връзка самия дадчик/мерител може да се провери с мултиметър като се ползват омовете на една от картинките ги има зададени стойностите ,но все пак да ги напиша
бара-ома
0-10
1-69
2-129
3-184
горе долу е така. Та естествено при мен не показваше така само да кажа ,че за 124 е същото. Та така продължение по нататък.

Малко снимки.
Attached File  IMG_1110.JPG   177.4K   2 downloadsAttached File  IMG_1111.JPG   155.67K   2 downloadsAttached File  IMG_1106.JPG   90.12K   2 downloadsAttached File  IMG_1107.JPG   108.67K   2 downloadsAttached File  IMG_1114.JPG   118.54K   2 downloadsAttached File  IMG_1113.JPG   56.52K   2 downloadsAttached File  IMG_1112.JPG   134.38K   2 downloadsAttached File  IMG_1122.JPG   49.53K   3 downloadsAttached File  IMG_1121.JPG   60.32K   3 downloadsAttached File  IMG_1120.JPG   156.02K   3 downloadsAttached File  IMG_1123.JPG   189.63K   3 downloadsAttached File  IMG_1124.JPG   226.8K   3 downloadsAttached File  IMG_1125.JPG   200.37K   3 downloadsAttached File  IMG_1126.JPG   195.38K   3 downloadsAttached File  IMG_1127.JPG   188.9K   3 downloadsAttached File  IMG_1128.JPG   196.46K   3 downloadsAttached File  IMG_1119.JPG   189.26K   4 downloadsAttached File  IMG_1118.JPG   189.52K   4 downloadsAttached File  IMG_1115.JPG   189.51K   4 downloads

Attached Files


  • 2




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users