Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Взех японка с немски корени.


  • Please log in to reply
33 мнения по тази тема

#31 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 11 април 2016 - 00:29

Потдръжка на хидравличната уредба

 

Нещо много важно да се направи за която и да е кола.

 

Необходимо ключе 10 мм или 8 мм не помня ,отверка дълга и нежна обикновенна ,тел

Мъркуч и литър хидравлична течност както и нова цедка

Прикачен файл  IMG_4378.JPG   60,94K   3 Брой сваляния

1 Отвивата капачето

Прикачен файл  IMG_4379.JPG   120,72K   3 Брой сваляния

2 Отвивате и единя мъркуч на хидравличната помпа най лесно е този до капачето за мен и след като изтече и се изцеди всичко от останалото в шишто натиквате в него и мъркуча и деиствате. Хващате някой приятел който влиза в колата и пали и върти от ляв до десен докато гумите опрът и обратното. Вие междувремено държите мъркуча здраво и се пазите да не ви опръска защото вероятноста е повече. Сега цялата течност е премахната. Сега повтаряте същото упражнение отначало като досипвате по малко течност 200 милилитра 300 милилитра са необходими за да измие порядъчно. Гасите колата.

Прикачен файл  IMG_4380.JPG   156,36K   2 Брой сваляния

3 Сменяте двата мъркуча за ниското с новия предварително подготвен като си ги оразмерявате на место. Мойте бяха на 1000 години шльокави и ми капеше от там.

Прикачен файл  IMG_4387.JPG   171,93K   2 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_4385.JPG   142,06K   2 Брой сваляния

4 Махате болта в средада на съдчето за хидравлична течност. С пружинка е и се натиска или дърпа нагоре и се развива лесно. Леко е че резлив.Прикачен файл  IMG_4381.JPG   126,87K   2 Брой сваляния

 

5 След това с помоща на тела вадите филтърчето. Ако има отлагания и гадосто бърчете колкото можете аз поне успях. Слагате новата цедка/филтърче и стягате мъркучите. Поставяте обратно болтчето в средата. Пълните и палите колата и въртите пак по същия начин ,пак доливате и така докато се напълни до където трябва 2 до 3 пъти са достатъчни.

 

Старата мръсна течност и старите мръсотии.

Прикачен файл  IMG_4388.JPG   62,01K   2 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_4392.JPG   94,04K   2 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_4389.JPG   123,05K   3 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_4393.JPG   113,6K   3 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_4383.JPG   87,32K   4 Брой сваляния

Колат ами работи по тихо и по мазно.

И новата свежа. Прикачен файл  IMG_4394.JPG   82,97K   2 Брой сваляния


  • 1

#32 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 11 април 2016 - 00:52

Предни накладки и кормилни накрайници/ябълки

 

Необходимо 13мм 17мм шестостен не помня размер и 8мм или 10мм все гаечни Тръбен ключ или дърводелска скоба и тел.

Прикачен файл  IMG_4395.JPG   137,28K   3 Брой сваляния

1 Вдигаме и обезопасяваме колата.

Прикачен файл  IMG_4396.JPG   113,74K   3 Брой сваляния

2 След като е свалено колето отправяме поглед към самата спирачка и по точно в заната и част има болтчета 13мм като по преди това за 17мм там трябва да държим за да не превърта и пада цялата спирачка назаф като е връзваме и вкарваме здраво тела някъде за да е всичко спокойно. Като предварително сме сменили окабеляването за самия датчик и отместили.

Прикачен файл  IMG_4398.JPG   122,51K   2 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_4397.JPG   95,35K   2 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_4399.JPG   114,39K   3 Брой сваляния

3 Натискаме спирачното буталце навътре с помоща на тръбния ключ ,за да освободим място за новите накладки.

 

4 Сваляме датчика за износени накладки внимателно като го натискаме на пъпчицата аз моя го смених бече заминал 7 левчета мисля.Прикачен файл  IMG_4400.JPG   129,27K   2 Брой сваляния

 

5 Сваляме старите и качваме новите накладки като качваме и самата спирачка и стягаме по обратния ред общо взето.

Прикачен файл  IMG_4402.JPG   120,78K   2 Брой сваляния

 

Проверяваме дали всичко е затегнато и спирачната течност да не е преляла.

 

 

1 Отвиваме гайката на самия накрайник ако рече да превърти ползваме шестостена.

 

2 Просто е избиваме наобратно след това и от другата страна.

 

3 Разхлабваме затягащите болтчета на самата щанга.

 

4 Сменяме двете ябълки и давай по познатия път.

Прикачен файл  IMG_4401.JPG   128,61K   4 Брой сваляния

ДА ЗНАЕТЕ ЕДНАТА ЯБЪЛКА Е С ОБРАТНА РЕЗБА МНОГО Е ВАЖНО.

Проверяваме дали е затегнато.


  • 1

#33 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 11 април 2016 - 01:14

Смяна на филтър и помпа горивни.

 

Нужно 17мм 19мм 14мм 9мм и 7 мм мисля за самата помпа горивна гаечни 10мм или 8 мм върточе за капачето и отверка обикновена.

 

1 Бях си източил горивото не съм убеден обаче ,че е условие май съчмата не изпуска.

 

2 Маха се самото капаче скриващо установката на 3 болчета е хванато.

 

3 Развива се фитъра като се отхлабва болтчето държащо го който е най голямото средното и с леко отместване се вади и се слага новия вътре.

 

При мен малко и мъчно не искаха да се развият някои неща та се наложи да разглобя цялата установка вече.

 

4 Помпата се освобождава от захранването с помоща на малките ключета.

 

5 Освобождава се и от захранващия е марчкуч с гориво ПЛИСКА ЗДРАВО.

 

6 Горе най близо до пода е нпкаква съчма/клапан 17мм и 14мм се държи да не превърта та.

Прикачен файл  IMG_4636.JPG   102,65K   5 Брой сваляния

7 След това сичко слагаме и проверяваме по обратния ред за течове няколко пъти и сме готови.

Прикачен файл  IMG_4637.JPG   97,5K   5 Брой сваляния

Зора на мен ми беше ,че помпата и филтъра горивните не успях да ги освободя от двете страни на место та се наложи да ги сваля. Като вместо да въртя болтовете навън аз въртях помпата и фълтърното тяло. Но вече доло успях да ги разхлабя. Като най много неприятности ми даваше изходния преходник оградено в червено на помпата той е разглобяем и с някаква пружинка и топченце май ,за да не пада горивото предполагам аз ,беше здраво мухлясал да си призная ,та си го смених имах един в къщи дадоха ми го така та цена не знам ,но всичко е наред.Прикачен файл  IMG_4634 - Copy.JPG   254,28K   5 Брой сваляния

 

Поздрави.

 


  • 2

#34 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 28 февруари 2017 - 21:15

Малко да освежим нещата. Мъркучите към ВУРа един от регулаторите които ми бяха правили направиха беля единия като го дръпнах изцвърча гориво. Ходене по майстори накрая ми ги кримпнаха на ново старите и синпоръчах втори набор ,че вече съм плакал та плакал от тия мъркучи. Подготвя се и уред за измерване на нагнетяването и настройка на ВУРа и така.

Искрата най после е нагласих за М117.963 е горна мъртва точка на 1 цилиндър коляновия вал на 0 градуса от там чукчето на дистрибуторната капачка точно соченето срещу 1 цилиндър на самата дистрибуторна капачка видях ,че има и белег. От болтчето за нежна настройка на дистрибутора го направих точно така. Болта на колановия вал е 27 молиметря за да се получи лесно при мен махнах дифузьора и перкано. Така или иначе трябваше да ги сваля.

За щастия лагера на зарядното трябваше да завари и какво да правиш. Тогава се завари и протри ремъка като поне се скъса с дърпане и благодарение на грамадния акомулатор успяхме да се приберем. След два нови лагера всичко благодаря на Сава тук ,сърбин с който се запознахме и се оказа цар на автоматичните скоростни кутии ми ги изби веднага човека. Сглобяването го свърших много бързо и лесно. Ремъка се сваля като се разхлаби болта със зъбчетата ,като може да се разхлаби и този държащ самата шина. Преди това трябва да се свали този сложен на въздушната помпа като и тя е с полт със зъбчета но шестостен обаче е той. Сваля се и климатичния той е с обтяжка като или се отхлабва самата ролчица или се отхлабва стоиката и и след това при зацепването се напъва ремъка до нужното усилие и се стяга. и Това е.

А също и сега маслото взе да подскача нагоре надолу и понеже съм свалял помпата маслената и съм проверявам преходите и пътищата и са си наред се усъмних в уреда и се оказа че ако му се изключи бъксата от самия датчик и при завъртян ключ в крайно положение отиде на 3 бара значи не е от калпава връзка самия дадчик/мерител може да се провери с мултиметър като се ползват омовете на една от картинките ги има зададени стойностите ,но все пак да ги напиша
бара-ома
0-10
1-69
2-129
3-184
горе долу е така. Та естествено при мен не показваше така само да кажа ,че за 124 е същото. Та така продължение по нататък.

Малко снимки.
Прикачен файл  IMG_1110.JPG   177,4K   2 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1111.JPG   155,67K   2 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1106.JPG   90,12K   2 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1107.JPG   108,67K   2 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1114.JPG   118,54K   2 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1113.JPG   56,52K   2 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1112.JPG   134,38K   2 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1122.JPG   49,53K   3 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1121.JPG   60,32K   3 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1120.JPG   156,02K   3 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1123.JPG   189,63K   3 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1124.JPG   226,8K   3 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1125.JPG   200,37K   3 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1126.JPG   195,38K   3 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1127.JPG   188,9K   3 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1128.JPG   196,46K   3 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1119.JPG   189,26K   4 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1118.JPG   189,52K   4 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1115.JPG   189,51K   4 Брой сваляния

Прикачени файлове


  • 2




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни