Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Питане за Е320


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
Garage View Garage

Posted 19 January 2015 - 20:13

Здравейте колеги!

 Искам да знам всичко за поддръжката на Е320. Двигател и автомат най-вече ме интересуват. Проблемни ли са и колко скъпи са им евентуалните ремонти. Газифицирането проблем ли е за този мотор? До колкото знам 1999 - 2001 са само V-образни, редовите са до 1997? Какво толкова не го харесват този V-образен, толкова ли е проблемен? Замислям се за нещо около 2000г W210, за W211 няма кеш..

 Всякакви съвети от личен опит ще са ми полезни! Благодаря на отзовалите се! :)

 

П.п. Евентуално мнение за тази, освен че е от Дупница и е от автокъща, което ме обезверява на макс..? http://www.cars.bg/c906493


Edited by miro0, 19 January 2015 - 20:42 .

  • 0

The best or nothink.


#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,701 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 20 January 2015 - 07:45

Тая изглежда супер ,щом са и сложили транзитки ,значи няма сериозен видим проблем ,иначе щеше да е "гледай ако ти харесва я купувай" ,а така можеш да я пробваш. Автомата е здрав като цяло ,по-честата болка е хидротрансформатора (около 600лв рециклиране) но не е задължително да ти се случи.

Маторя е малко по-друга бира... имаш по 2 свещи на цилиндър , усложнена конструкция ,запалване и т.н. ,но от друга страна имаш по-добър звук и върви като звяр. Колата която си пуснал има газов инжекцион ,което е огромен + ,спестява ти едни 1300лв в миг. Иначе гледам ,че имаш и друга 210-ка ,така че си запознат с цените на частите и ремонтите ,така че ако си казал хоп скачай :)

Успех!


  • 2
NO PAIN - NO GAIN!

#3 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1,012 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new

User's Awards

101
10
3
Garage View Garage

Posted 20 January 2015 - 08:37

 Болешките на този мотор са: но "не са болка за умиране"

1.Масления охладител.Протича и мотора остава без масло.Ремонтира се.

2.Свещи: 12 броя-скъпо,но не много.

3.кабели: 12 броя-скъпо.

4.Бобини:  6 броя-скъпо.

5.Термостат: евтин.

Друго: божа работа.

 

Повярвай доставя голямо удоволствие!

80% от колите в София са от Дупница.

Газовата,ако е сложена качествено е О.К.Това важи за всички мотори.


  • 3
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#4 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
Garage View Garage

Posted 20 January 2015 - 11:03

Все още не съм казал хоп. Размишлявам и проучвам за сега. При тест на такъв автомобил на кое трябва да обърна най-голямо внимание, за какво да гледам по мотора освен гладка работа и течове? Автомата също не ми е ясен какво се гледа при него? Знам само, че плавна смяна на предавките, без сяцане трябва да става цялата работа, но със сигурност има и други тънкости, които ако науча ще са ми от полза. Кажете и някоя дума за обслужване на автомата, кога какво, що и каква цифра е едно нормално обслужване? Може ли да се провери дали е обслужен като се купува или е като двигателя - казват ти че е обслужен, но ти пак си го обслужваш, за да си сигурен?

 

Иначе на тази ми прави впечатление, че левият и фар е по-изгорял (тъмен) от десният..


Edited by miro0, 20 January 2015 - 11:07 .

  • 0

The best or nothink.


#5 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
Garage View Garage

Posted 20 January 2015 - 11:14

 

Газовата,ако е сложена качествено е О.К.Това важи за всички мотори.

Това е ясно, но джамбазите ме съмнява да дават 1500 за газово, както го обявяват. Според мен слагат най-евтиното за да могат да вдигнат цената и казват, че е най-добрата газова, не знам си колко пари и тем подобни.. 


  • 0

The best or nothink.


#6 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1,012 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new

User's Awards

101
10
3
Garage View Garage

Posted 20 January 2015 - 11:57

Автоматика от това поколение е доста здрав.Ще трябва да се приготвиш финансово за обслужването му,за да си сигурен.

Масло 7-8 литра по предписание,букса,гарнитура за картера,филтър и читав майстор.Цени-зависи от къде и т.н.Смяна на всеки 60000км.

Щом е от Италия може и да е с газова от там.

Щом няма снимки под капака  има нещо,обикновено мотора го лъскат до блясък и го снимат бая.

С горния си пост си отговаряш сам.

Скоростите трябва да превключват плавно,но може и с леко приритване,но в никакъв случай с буксуване.

Трябва да се види на живо не по снимки.


Edited by niki7111, 20 January 2015 - 12:05 .

  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#7 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,701 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 20 January 2015 - 13:41

Обслужването е средно 120-150лв ,не мисля ,че е болка , както ти каза Ники се прави на 60 000км. Като подадеш газ ,не трябва да му мисли много ,а да отреагира адекватно, при натискане на педала до долу(без да натискаш кикдаун-а) трябва да сваали минимум 1 предавка ,а при натискане и на кикдаун-а още една. Естествено това се случва със скорост поне 60км/ч ,няма как да си на 2-ра и да искаш да свали 2 предавки.


  • 1
NO PAIN - NO GAIN!

#8 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
Garage View Garage

Posted 20 January 2015 - 13:44

150 лв пълно обслужване на кутията? Аз си мислех 500 600..


  • 0

The best or nothink.


#9 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,701 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 20 January 2015 - 14:37

За 500-600лв е почти пълен ремонт :) Обслужването е това което написа Ники 7лт масло х 13лв = 91лв , филтър с г-ра - 30лв , букса 20лв (цените са закръглени) 


  • 1
NO PAIN - NO GAIN!




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users