Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Динамо - реле регулатор или диоден блок


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Posted 19 January 2015 - 19:21

Айде пак да питам,  придърпването и проиграването на обороти свързано с динамото, напрежението от менюто на таблото играе от 11.9v до 14v и то без почти никакви консуматори иначе се закротва по някое време на 13,2v до 14v при натоварване с консуматори от 14v пада до 13v като с едни и същи консуматори играе постоянно с по 0.5v до 1.0v .Пример вентилатор на парно изключен 14 волта и около 600 оборота на двигателя, увеличавам вентилатора напрежението пада,а двигателя вдига оборотите до 800. Вентилатора на половина напрежението на 13.6 волта, вентилатора усилен до край напрежение на 13,2 волта и толкова държи и с подгревите на седалките. Днес свалях динамото и бях готов да сменя реле-регулатора с четките, ама уви по магазините нямаха, сглобих го пак и карам, снимал съм номера на релето за да го поръчам, ама него или диодния блок. Динамото е Бош 200 ампера, без водно охлаждане, някой знае ли им слабостите на тия пустини та аджеба да взема това което трябва.


  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 20 January 2015 - 08:51

Мени четките и всичко ще бъде наред.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Posted 20 January 2015 - 22:33

Вай Басо благодаря за съвета, пропуснах да спомена едната писта на колектора има поне за мен доста износване около 0,5-1 мм и поръчах още вчера цялото реле на БОШ, уж оригинално на цена от 145 лв. днес като видях какъв БОШ са ми докарали целия залят със силикон на тая цена и какъв колектор ми предлагат на цена от 14 лв. дето със сигурност е правен в някой гараж, направо изпаднах в ужас, само като се сетя, че тия части трябва да ги сложа на това динамо и ако изкарат една седмица и трябва пак да го свалям заради тях съм способен да убия някой, Тия пък в Ивай Джет се изхвърлиха с 200 кинта за релето, а колектор читав мога ли да намеря някъде или да бодна както ти казваш едни четки и майната му, колкото изкара, толкова ама не ми се правят такива калами.


  • 0

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 21 January 2015 - 08:20

Сложиш ли качествени четки, износването на колектора ще намалее и мисля че ще си кара безпроблемно. 


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 niki76

niki76

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    E 320 cdi 2004

Posted 28 January 2015 - 09:36

Играта продължава до сега в епизодите :) свален алтернатор, престърган и изравнен колектор, подменени лагери както и реле регулатор и след първия старт на фарове и пуснат вентилатор игра от 13,3 до 13,6 след загряване на колата до 90 градуса 14,00  волта и малкия и големия акумулатор са 49 седмица на 2004 година, вероятност и при мен да има проблем от малкия, защото на големия поведението е нормално ? За да мерна напрежението на малкия акумулатор трябва ли да му откача клемите?


Edited by niki76, 28 January 2015 - 09:46 .

  • 0

#6 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,621 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 28 January 2015 - 12:34

ЦДИ-тата имат някакв допълнително подгряване на антифриза до 60 градуса.

 

Или ел. или с печка.

 

Ако и твоето има, и е ел, е нормално напрежението да е по-ниско до изключване на подгрева. Все пак реотаните дърпат доста ток.

 

Освен това сега е студено - отопление огледала, пръскалки на чистачките, разни други неща.


  • 1




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users