Айде пак да питам, придърпването и проиграването на обороти свързано с динамото, напрежението от менюто на таблото играе от 11.9v до 14v и то без почти никакви консуматори иначе се закротва по някое време на 13,2v до 14v при натоварване с консуматори от 14v пада до 13v като с едни и същи консуматори играе постоянно с по 0.5v до 1.0v .Пример вентилатор на парно изключен 14 волта и около 600 оборота на двигателя, увеличавам вентилатора напрежението пада,а двигателя вдига оборотите до 800. Вентилатора на половина напрежението на 13.6 волта, вентилатора усилен до край напрежение на 13,2 волта и толкова държи и с подгревите на седалките. Днес свалях динамото и бях готов да сменя реле-регулатора с четките, ама уви по магазините нямаха, сглобих го пак и карам, снимал съм номера на релето за да го поръчам, ама него или диодния блок. Динамото е Бош 200 ампера, без водно охлаждане, някой знае ли им слабостите на тия пустини та аджеба да взема това което трябва.

Динамо - реле регулатор или диоден блок
Започната от niki76, 19 яну 2015 - 19:21:06
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 януари 2015 - 19:21
#2
Публикувано 20 януари 2015 - 08:51
Мени четките и всичко ще бъде наред.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 20 януари 2015 - 22:33
Вай Басо благодаря за съвета, пропуснах да спомена едната писта на колектора има поне за мен доста износване около 0,5-1 мм и поръчах още вчера цялото реле на БОШ, уж оригинално на цена от 145 лв. днес като видях какъв БОШ са ми докарали целия залят със силикон на тая цена и какъв колектор ми предлагат на цена от 14 лв. дето със сигурност е правен в някой гараж, направо изпаднах в ужас, само като се сетя, че тия части трябва да ги сложа на това динамо и ако изкарат една седмица и трябва пак да го свалям заради тях съм способен да убия някой, Тия пък в Ивай Джет се изхвърлиха с 200 кинта за релето, а колектор читав мога ли да намеря някъде или да бодна както ти казваш едни четки и майната му, колкото изкара, толкова ама не ми се правят такива калами.
#4
Публикувано 21 януари 2015 - 08:20
Сложиш ли качествени четки, износването на колектора ще намалее и мисля че ще си кара безпроблемно.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Публикувано 28 януари 2015 - 09:36
Играта продължава до сега в епизодите свален алтернатор, престърган и изравнен колектор, подменени лагери както и реле регулатор и след първия старт на фарове и пуснат вентилатор игра от 13,3 до 13,6 след загряване на колата до 90 градуса 14,00 волта и малкия и големия акумулатор са 49 седмица на 2004 година, вероятност и при мен да има проблем от малкия, защото на големия поведението е нормално ? За да мерна напрежението на малкия акумулатор трябва ли да му откача клемите?
Този пост е редактиран от niki76: 28 януари 2015 - 09:46
#6
Публикувано 28 януари 2015 - 12:34
ЦДИ-тата имат някакв допълнително подгряване на антифриза до 60 градуса.
Или ел. или с печка.
Ако и твоето има, и е ел, е нормално напрежението да е по-ниско до изключване на подгрева. Все пак реотаните дърпат доста ток.
Освен това сега е студено - отопление огледала, пръскалки на чистачките, разни други неща.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни