Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

сваляне на катализатор и замяна ламбда сонда


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 Georgi_Yordanov

Georgi_Yordanov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес ЦЛК 200 компресор
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 януари 2015 - 18:48

Здравейте колеги и благодаря предварително.Проблема ми е,че откарах колата на диагностика и се оказа,че първа ламбда сонда не работи правилно.Майстора ми каза,че трябва да се сменя,но преди това било добре да махна катализаторите(каза ми че са два) и да сложа резонаторно гърне.След това да почистя дросела и дебитомера и чак тогава да взема нова ламбда сонда и да отида при него за да може да настрои наведнъж всичко.Колата е ЦЛК 200 компресор 192 коня,2000 година.Моля ви,дайте ми акъл какво да правя и как да процедирам.Благодаря!!!!


  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 януари 2015 - 07:54

Какви са симптомите?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 14 януари 2015 - 09:40

Защо ще ти маха катализатора? Може да влезеш в сериозен филм с чек-енджин грешки.

 

Симптомите на повредена ламбра сонда са: силно завишен разход на гориво, нестабилни обороти, бавна реакция при подаване на газ. Ти какво имаш?

 

Аз бих ти казал да си смениш майстора или поне да отидеш при друг за мнение.


  • 0

#4 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1012 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 януари 2015 - 12:36

Защо ще ти маха катализатора? Може да влезеш в сериозен филм с чек-енджин грешки.

 

Симптомите на повредена ламбра сонда са: силно завишен разход на гориво, нестабилни обороти, бавна реакция при подаване на газ. Ти какво имаш?

 

Аз бих ти казал да си смениш майстора или поне да отидеш при друг за мнение.

Смени"майстора".Ходи при друг за второ мнение.


  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#5 Georgi_Yordanov

Georgi_Yordanov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес ЦЛК 200 компресор
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 януари 2015 - 13:07

Ми колеги само тя излезе,че не е наред на диагностиката,а симптомите са,когато е на празен ход има лека игра на оборотите,няколко пъти когато е студена при рязко подаване на газ за секунда,две забива предницата и след това се изтрелва.А относно катализаторите той ме посъветва да ги махна,защото били цитирам -(позапушени и след време съм щял да имам пролеми) и незнам какво да направя.Дали няма да си докарам по сериозни проблеми на главата.


  • 0

#6 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 14 януари 2015 - 15:09

То с повредена диагностика малко като в онзи виц, дето на един дънките му пускали.....

Симптомите ти са като за дебитомер или ламбда.

Ако си в Сф мога да ти дам един дебитомер за тест - за 200Компресор М111.955 е.

 

Катализатор най-вече се маха, когато майсторът очаква да остане за него и да го продаде той. А доколкото разбирам, на твоят хубостник спешно му трябат пари за нова диагностика.


  • 0

#7 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 януари 2015 - 15:12

Каква кола си карал преди това? Въпросът е сериозен. Опитвам се да разбера степента на клатене на обороти, понеже този мотор съм сигурен, че ги е клатил и като е бил нов.
А... и при никакви обстоятелства не пипай катализаторите. Махат се, когато засмърди толкова готино на развалени яйца/сяра, че да не можеш да сбъркаш и за секунда миризмата.

Предната ламбда е приемливо да я смениш, случва се да се развалят, можеш да си купиш NGK от Тех-Ко. Взимал съм от там и си беше истинска.
Какво иска да ти настройва майстора? Има само едно рестартиране на дроселни адаптации.

Изчети подфорума. Първият ми Бенц беше с двигател като твоя, много сме писали.
  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#8 Georgi_Yordanov

Georgi_Yordanov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес ЦЛК 200 компресор
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 януари 2015 - 17:43

Благодаря за полезната информация.Ще ви послушам


  • 0

#9 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 14 януари 2015 - 21:05

Не махай катализатора в никакъв случай, защото с резонатора ще стане много шумна колата и ще дрънчи над 2000 оборота.
  • 0

#10 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 януари 2015 - 09:41

Мръсен дросел и дебитомер могат да доведат до същите симптоми и грешка в ламбда.  Почистете!


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#11 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 януари 2015 - 11:11

Ми то и малка дупка на изпускателния колектор също може да доведе до подобни симптоми...
Star Diagnosis ти казва какво не е наред, а не защо... компютъра казва, че показанията на ламбда сондата не са както трябва, но причината за това не е винаги неработеща сонда - може да е причинено от хиляди различни фактори. Тук е ролята на майстора, който прави диагностиката - да знае всеки симптом от какво е породен и да провери за наличието на такива фактори, за да открие истинския проблем - малко като чичо доктор!
  • 1

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#12 Georgi_Yordanov

Georgi_Yordanov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес ЦЛК 200 компресор
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 януари 2015 - 13:30

Напълно съм съгласен колега.Аз ще сменя ламбда сондата,ще почистя дросела и дебитомера и ще пиша какви са резултатите.


  • 0

#13 Georgi_Yordanov

Georgi_Yordanov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес ЦЛК 200 компресор
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 януари 2015 - 13:20

Колеги първо смених ламбда сондата с нова на BOSH.Изчистих дросела и дебитомера(той си бе почти чист) и сега колата спи.Благодаря ви за мненията и препоръките!!!!


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни