Здравейте колеги и благодаря предварително.Проблема ми е,че откарах колата на диагностика и се оказа,че първа ламбда сонда не работи правилно.Майстора ми каза,че трябва да се сменя,но преди това било добре да махна катализаторите(каза ми че са два) и да сложа резонаторно гърне.След това да почистя дросела и дебитомера и чак тогава да взема нова ламбда сонда и да отида при него за да може да настрои наведнъж всичко.Колата е ЦЛК 200 компресор 192 коня,2000 година.Моля ви,дайте ми акъл какво да правя и как да процедирам.Благодаря!!!!
сваляне на катализатор и замяна ламбда сонда
Започната от Georgi_Yordanov, 13 яну 2015 - 18:48:12
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 януари 2015 - 18:48
#2
Публикувано 14 януари 2015 - 07:54
Какви са симптомите?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 14 януари 2015 - 09:40
Защо ще ти маха катализатора? Може да влезеш в сериозен филм с чек-енджин грешки.
Симптомите на повредена ламбра сонда са: силно завишен разход на гориво, нестабилни обороти, бавна реакция при подаване на газ. Ти какво имаш?
Аз бих ти казал да си смениш майстора или поне да отидеш при друг за мнение.
#4
Публикувано 14 януари 2015 - 12:36
Защо ще ти маха катализатора? Може да влезеш в сериозен филм с чек-енджин грешки.
Симптомите на повредена ламбра сонда са: силно завишен разход на гориво, нестабилни обороти, бавна реакция при подаване на газ. Ти какво имаш?
Аз бих ти казал да си смениш майстора или поне да отидеш при друг за мнение.
Смени"майстора".Ходи при друг за второ мнение.
#5
Публикувано 14 януари 2015 - 13:07
Ми колеги само тя излезе,че не е наред на диагностиката,а симптомите са,когато е на празен ход има лека игра на оборотите,няколко пъти когато е студена при рязко подаване на газ за секунда,две забива предницата и след това се изтрелва.А относно катализаторите той ме посъветва да ги махна,защото били цитирам -(позапушени и след време съм щял да имам пролеми) и незнам какво да направя.Дали няма да си докарам по сериозни проблеми на главата.
#6
Публикувано 14 януари 2015 - 15:09
То с повредена диагностика малко като в онзи виц, дето на един дънките му пускали.....
Симптомите ти са като за дебитомер или ламбда.
Ако си в Сф мога да ти дам един дебитомер за тест - за 200Компресор М111.955 е.
Катализатор най-вече се маха, когато майсторът очаква да остане за него и да го продаде той. А доколкото разбирам, на твоят хубостник спешно му трябат пари за нова диагностика.
#7
Публикувано 14 януари 2015 - 15:12
Каква кола си карал преди това? Въпросът е сериозен. Опитвам се да разбера степента на клатене на обороти, понеже този мотор съм сигурен, че ги е клатил и като е бил нов.
А... и при никакви обстоятелства не пипай катализаторите. Махат се, когато засмърди толкова готино на развалени яйца/сяра, че да не можеш да сбъркаш и за секунда миризмата.
Предната ламбда е приемливо да я смениш, случва се да се развалят, можеш да си купиш NGK от Тех-Ко. Взимал съм от там и си беше истинска.
Какво иска да ти настройва майстора? Има само едно рестартиране на дроселни адаптации.
Изчети подфорума. Първият ми Бенц беше с двигател като твоя, много сме писали.
А... и при никакви обстоятелства не пипай катализаторите. Махат се, когато засмърди толкова готино на развалени яйца/сяра, че да не можеш да сбъркаш и за секунда миризмата.
Предната ламбда е приемливо да я смениш, случва се да се развалят, можеш да си купиш NGK от Тех-Ко. Взимал съм от там и си беше истинска.
Какво иска да ти настройва майстора? Има само едно рестартиране на дроселни адаптации.
Изчети подфорума. Първият ми Бенц беше с двигател като твоя, много сме писали.
#8
Публикувано 14 януари 2015 - 17:43
Благодаря за полезната информация.Ще ви послушам
#9
Публикувано 14 януари 2015 - 21:05
Не махай катализатора в никакъв случай, защото с резонатора ще стане много шумна колата и ще дрънчи над 2000 оборота.
#10
Публикувано 15 януари 2015 - 09:41
Мръсен дросел и дебитомер могат да доведат до същите симптоми и грешка в ламбда. Почистете!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#11
Публикувано 15 януари 2015 - 11:11
Ми то и малка дупка на изпускателния колектор също може да доведе до подобни симптоми...
Star Diagnosis ти казва какво не е наред, а не защо... компютъра казва, че показанията на ламбда сондата не са както трябва, но причината за това не е винаги неработеща сонда - може да е причинено от хиляди различни фактори. Тук е ролята на майстора, който прави диагностиката - да знае всеки симптом от какво е породен и да провери за наличието на такива фактори, за да открие истинския проблем - малко като чичо доктор!
Star Diagnosis ти казва какво не е наред, а не защо... компютъра казва, че показанията на ламбда сондата не са както трябва, но причината за това не е винаги неработеща сонда - може да е причинено от хиляди различни фактори. Тук е ролята на майстора, който прави диагностиката - да знае всеки симптом от какво е породен и да провери за наличието на такива фактори, за да открие истинския проблем - малко като чичо доктор!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#12
Публикувано 15 януари 2015 - 13:30
Напълно съм съгласен колега.Аз ще сменя ламбда сондата,ще почистя дросела и дебитомера и ще пиша какви са резултатите.
#13
Публикувано 18 януари 2015 - 13:20
Колеги първо смених ламбда сондата с нова на BOSH.Изчистих дросела и дебитомера(той си бе почти чист) и сега колата спи.Благодаря ви за мненията и препоръките!!!!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни