Здравейте имам сериозен проблем с отоплението в колата ,двигателя загравя достатъчно подържа с големия студ 83-85градуса ,в колата след няколко километра започва да се усеща някаква топлина въпреки загрелия мотор климатроника не на макс но духа студено , мой познат ми каза че имало клапани които най вероятно са заяли , покана за неговият мерцедес ц250 къде се намират но на моя ги няма там търсих ги из целият двигателн отсег поне до колкото се вижда , но незнам къде се намират някой ако знае да ми помогне , за да знам къде да ги намеря и ремонтирам евентуално.
![Снимка](https://secure.gravatar.com/avatar/27ff2e27ff45d60d7dc1eaefb93e37c0?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Проблем с отоплението
Започната от Adriyan, 07 яну 2015 - 13:28:51
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 януари 2015 - 13:28
#2
Публикувано 07 януари 2015 - 18:58
Имаш ли такова?
Дуо винтил се нарича - duo valve на английски.
На практика почти не е възможно да се ремонтира, сменят се само с нови, но са скъпи.
В Интернет се продават ремонтни комплекти за тях, но не съм виждал за W208.
И тук - още малко информация:
http://www.benzworld...l-cleaning.html
Дуо винтил се нарича - duo valve на английски.
На практика почти не е възможно да се ремонтира, сменят се само с нови, но са скъпи.
В Интернет се продават ремонтни комплекти за тях, но не съм виждал за W208.
И тук - още малко информация:
http://www.benzworld...l-cleaning.html
Прикачени файлове
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#3
Публикувано 07 януари 2015 - 19:48
Ами там е проблема че този който ми ги показа въпроснят duo valve на неговият автомобил , при мен въобще няма на това място маркучи ,от тази страна има само акумулатор и две алуминиеви тръби за климатика ,от другата страна се намира ABS системата ,кутия с предпазители и още чифт алуминиеви тръби вероятно за другата зона на климатроника , но гумени маркучи не се виждат от никаде да утиват към купето , само един гумен маркуч който може да е за отопление в задната част на мотора но влиза директно в купето , не съм отварял в купето никъде, възможно ли е да няма такъв duo valve или да има но да е зад навигацията или някъде вътре в купето ?
#4
Публикувано 07 януари 2015 - 19:56
И моето духа слабо като не е усилено докрай, ама като цяло затопля, явно при този модел е така
#5
Публикувано 07 януари 2015 - 20:02
Тънкият момент е, че колата на автора е W209 270cdi
![;)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.png)
#6
Публикувано 07 януари 2015 - 20:32
Да модела на колата е W209 270cdi Automatic , прикачам снимка на централната конзола , ако има значение модела на климатроника ,с тази снимка можете да добиете представа
#7
Публикувано 08 януари 2015 - 11:22
Те това намерих аз по твоя проблем. Подчертал съм в червено. Не знам кое е по-добре да имаш или да нямаш вентили !
The Mercedes E-class air conditioning is a complicated system of blower motors, computers, relays, switches, and refrigeration parts. With a system this complex, it’s likely that you’ll encounter an air conditioning problem at some point during your ownership. Thankfully, the onboard climate control computer has a self-check mode that can help you quickly diagnose air conditioning problems.
Collect Sensor Data
First we’ll get the values of all the various climate control sensors. These sensors constantly monitor data like air temperature, refrigerant pressure, etc. Odds are if something’s wrong, a sensor will pick it up. Let’s get started!
Start your car. Press the “AUTO” button on your climate control.
Turn on the A/C (i.e. “EC” light must be off; if the light won’t shut off, continue with this test.
Let the car idle for about 3 minutes.
Set the temperature on each side to 72°F. You can do this quickly by pressing both the red and blue arrows simultaneously.
Press and hold the “REST” button for five seconds or until the left side of the display says “01.” The left side indicates which sensor you’re checking. In this case, #1 is the in-car temperature sensor. The right side of the display shows the value of sensor #1 (in this case, the actual in-car temperature).
Press the “AUTO” button on the left side to move to the next sensor. Press the “AUTO” button on the right side to move to the previous sensor.
Record the ID number of each sensor (left side of display) and its corresponding value (right side of display). For example, in the picture on the right, you would record that sensor #5 has a value of 6.
You only need to do this for sensors #1-8. You can write down the values for the other sensors, but they’re not really related to air conditioning function.
When you are done, press the “REST” button again to exit the self-check mode.
A/C Sensor Values. Enter the values from each sensor.
Sensor 1 - Inside Temperature:*
Sensor 2 - Outside Temperature:*
Sensor 3 - Left Heater Core Temperature:*
Sensor 4 - Right Heater Core Temperature:*
Sensor 5 - Evaporator Temperature:*
Sensor 6 - Engine Coolant Temperature:*
Sensor 7 - Refrigerant Pressure:*
Sensor 8 - Refrigerant Temperature:*
doug - The W209 does not have duovalves. W208 does.
Този пост е редактиран от hir: 08 януари 2015 - 11:23
#8
Публикувано 09 януари 2015 - 23:55
И така разръската по въпроса , ден два след като писах в форума по проблема ,запалвам колата "външна температура -12" имах работа в града за около 10мин.. двигатела стигна 60градуса в кудето студ на кристали и помен няма от отопление излизъм извън града в посока гр.Варна и след 6-7км... двигателя стигна 120градуса.. "антифриза" замръзна , спрях загасих колата изчаках 5-10мин... запалих я отново беше се поохралида до 90гр. тръгнах обрадно към града и направо я оставих на сервиз , казах им да я размразят и да сменят целия антифриз с нов , след смяната му колата започна да топли мисля доста добре , и всичко се оправи така да го кажем , от сервиза казах че са изкарали антифриз с цвят на боза..
#9
Публикувано 10 януари 2015 - 00:40
М това с бозата - нали знаеш, че не е много добре, щото явно имаш масло в антифриза... а това са все лоши признаци - първо омясляването на водните пътища - няма чистене... второ най-вероятно имаш пробита гарнитура някъде и маслото влиза при водата. За всеки случай - провери си и маслото как е, да не се окаже, че при него пък имаш вода! Разбира се - може и да е малкия дявол, но покарай малко и провери антифриза пак - ако пак се е сбозил, не е добре!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#10
Публикувано 30 октомври 2015 - 20:47
Една година по късно . Проблема е на лице , отопление на колата никакво го няма двигатела загрява нормално стои на 80 и малко градуса но в купето студ на кристали добре че на вън е 10 градуса . Възможно ли е моторче за клапите да има проблем ако има такова въобще да прави проблем защото се чува нещо да пука около централната конзола като запаля колата и след това като я загася , ако е това проблема да ми дадете насока къде се намира и как се стига до него.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни