Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Тече на масло от датчика за нивото на маслото (на картера)помощ


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 vladimir_

vladimir_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Мадан
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 200 W124 M102 1987

Публикувано 04 януари 2015 - 14:42

 Здравейте колеги.

 

Имам проблем и ме е страх да пипам без да питам че да не оплета конците нещо 

 

Капе масло от датчика за нивото ма маслото беше малко но сега се засили и ме притеснява вече е по какпа на всеки 10 -12 секунди при загасен мотор (то при запален мисля че би трябвало да е по малко)

 

Та вапроса ми е следния какво е уплатнението под датчика и продава ли се отделно че нов датчик открих за скромната сума от 103лв ма за уплатнение нищо не намирам а не знам ако го отворя после ще мога ли да го затворя със старите му части без да се засилва теча 

 

 

Ако знаете някой по евтин начин да си реша проблема помогнете че това с тия 103 лв не ми хареса

 

Мотора е 102 922 (200 куб. карбуратор)

 

 Благодаря ви предварително и честита нова година

 


  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 04 януари 2015 - 17:38

Няма друг начин.Сменя се датчика.
  • 0

#3 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 04 януари 2015 - 22:04

През уплътнението между датчика и картера ли тече или през пинчето на самия датчик? Между датчика и картера до колкото си спомням е обикновен О-пръстен, така че процедурата е източваш маслото, сваляш датчика, на 2 ботчета е и се вади много лесно, сменяш о-пръстена / мажеш със силикон слагаш го обратно наливаш маслото и газ.. Не е кой знае какво, ако датчика ти си работи и не тече през него не виждам защо ще го сменяш.


  • 2
Follow your own star...

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 05 януари 2015 - 11:23

Обикновенно тече през пинчето,така че оправия няма освен с нов,но той колегата най-вероятно ще каже как е
  • 1

#5 vladimir_

vladimir_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Мадан
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 200 W124 M102 1987

Публикувано 05 януари 2015 - 13:01

Вчера измих мястото обилно с обезмаслител че не се виждаше от каде тече и днес като погледнах на всякаде около датчика е сухо само  от пина тече което все по силно ме доближава до разхода от 103 лв.

 

Ясно че няма как да го оправя но ви благодаря за съдеиствието колеги 

 

Ще го сменям скоро


  • 0

#6 vladimir_

vladimir_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Мадан
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 200 W124 M102 1987

Публикувано 11 януари 2015 - 09:10

Проблема е отстраненн.

 

Залепих си стария датчик с масло устойчив силикон, стана перфектно и не тче грам.

 

Направих снимки но апарата ми ги прави много големи и не мога да ги кача иначе изках да покажа та ако някои реши да си пемонтира датчика както аз направих.

 

Ако някой знае има ли начин да се качват по големи снимки във форума да пише та да покажем как съм го побългарил :)


  • 0

#7 ivantov

ivantov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 147 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    CLK 200, 1999 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 януари 2015 - 10:07

От менюто на апарата избираш "picture size", намаляващ мегапикселите и готово. 3 мегапиксела са напълно достатъчни. Другият вариант е да качиш снимките примерно на postimage.org (или друг подобен) и тук да дадеш само линк.

Този пост е редактиран от ivantov: 11 януари 2015 - 10:22

  • 0

#8 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 януари 2015 - 12:28

Проблема е отстраненн.
 
Залепих си стария датчик с масло устойчив силикон, стана перфектно и не тче грам.
 
Направих снимки но апарата ми ги прави много големи и не мога да ги кача иначе изках да покажа та ако някои реши да си пемонтира датчика както аз направих.
 
Ако някой знае има ли начин да се качват по големи снимки във форума да пише та да покажем как съм го побългарил :)

Наглеждай го,защото ще протече пак.Това налягане силикон не може да го задържи.
  • 1

#9 vladimir_

vladimir_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Мадан
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 200 W124 M102 1987

Публикувано 12 януари 2015 - 17:22

http://s23.postimg.o...az/DSCF9081.jpg

 

http://s28.postimg.o...u5/DSCF9083.jpg

 

http://s29.postimg.o...07/DSCF9085.jpg

 

ето това е което измислих за момента няма теч надявам се и да няма, а доколкото знам в картера не би тряблало да има налягане или поне не високо де аз мисля че системата трябва да е отворена.

 

Но ако не съм прав кажете.


  • 0

#10 vladimir_

vladimir_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Мадан
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 200 W124 M102 1987

Публикувано 08 февруари 2015 - 12:44

Вече 3000км и няма какпка масло по датчика. 

 

Ремонта е успешен за сега  :yahoo


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни