Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ниски обороти на студен двигател и високи на топъл двигателE220 150к.с.


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 29 декември 2014 - 18:54

На студено, двигателя гасне. Ако я държа около минута на 1500 оборота, след като отпусна газта, нещата се нормализират. Но пък като позагрее, започва да държи 1200 оборота на празен ход. Дросел клапата е чиста. Някой да е имал подобен проблем? 

 

Ако с ваша помощ до догодина не сме намерили проблема, ще ходи на диагностика.  :beer

 

Колата е W124 2.2 150к.с. 1995г.


Този пост е редактиран от CarlBenz: 29 декември 2014 - 20:12

  • 0

The Best or Nothing


#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 декември 2014 - 19:15

Сподели каква е колата...
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#3 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 29 декември 2014 - 20:13

Сподели каква е колата...

 

Едитнах първия пост


  • 0

The Best or Nothing


#4 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 декември 2014 - 01:14

1-ви проблем рушаща се изолация на проводниците на ел.инсталацията на двигателя.
2-ри проблем дросел клапа износени графитни писти или рушаща се изолация на проводниците на кабела на дросела.

Проблема с кабелите има оправия.А ако са графитните писти няма.
  • 2




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни