Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем М111


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 Slav4aW210

Slav4aW210

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е200 компреспр 1999

Публикувано 22 декември 2014 - 10:04

Живо здраво колеги! Става въпрос за е200 компресор автомат комби 99год.! Имам колата от 2 години и съм минал около 50К губеше антифриз но доливах веднъж месечно 1/2литър! Наскоро отидох до морето и почна да пуши здрво бял дим и изхарчи около 6л.за 1100км и не прекъсва работи добре! Казаха ми различни майстори че сигурно е гарнитура на глава и че трябва да се направи за да не омеша вода с масло! Отворих сам главата и по гарнитурата нямаше проблеми също няямаше никъде следи от антифриз! Дадох главата на рентген на хладилника и ми казаха че не е спукана но имала шупли и проблема е от там! Взех си главата монтирам, паля и колата работи идеално върви здраво но пуши още повече и направо тече от ауспуха! Тези от хладилника казват че  е блок на мен обаче не ми се връзва защото не меша изобщо с маслото! Моля за компетентни мнения засега съм я замръзил тъй като имам друга но след празниците я почвам! Благодаря и Вессели празници:::))))


  • 0

#2 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 22 декември 2014 - 15:06

Да разбираме,че все пак си сложил нова гарнитура,нъли?


  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#3 Slav4aW210

Slav4aW210

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е200 компреспр 1999

Публикувано 22 декември 2014 - 22:10

категорично да колега! И тече все едно с маркучча си пуснал през ауспуха


  • 0

#4 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 23 декември 2014 - 10:34

Когато минава вода през цилиндрите,след сваляне на главата,се наблюдава измито бутало.При положение,че и четирите са измити,водата идва през смукателните колектори.Ако всички бутала са си опушени,вода през цилиндрите изобщо не минава.Интересно е и дали има газова уредба.
  • 2
Никога не оставям магарето си в калта.

#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 декември 2014 - 10:37

 не прекъсва работи добре! 

 

 

 Демек водата не влиза през цилиндите, ако беше от там, колата щеше да прекъсва.. Като я отвориш огледай шуплите около големият улей на блока - от към страната на изпускателя....

 

Преди да я разтуриш, пробвай да я притегнеш повечко.


Този пост е редактиран от Вай Басо: 23 декември 2014 - 10:40

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни