Здравейте. Имам едно запитване. Колата е MB 230 CE 136hp с газ(карбуратор), Въпроса ми е може ли да се сложи чип и турбо и ако може какъв трябва да е чипа , видове , цена както и на турбото?

Тунинг за w124 Coupe
Започната от Elusive, 21 дек 2014 - 19:40:33
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 декември 2014 - 19:40
#2
Публикувано 21 декември 2014 - 21:04
Може да я тунинговаш с газово
Чипове, мипове и т.н. нема да минат. Къде ще го туриш тоя чип ? На какво ? На бензиновата помпа... ? А турбото ще ти излезне колкото две коли като твойта. Накратко или си караш колата и й се радваш или я продаваш и си взимаш такава с по-мощен двигател. Вариант 3 е олекотяване, което също ще излезе соленко
Този пост е редактиран от BG - 681: 21 декември 2014 - 21:07
Немеца го е измислил !
#3
Публикувано 22 декември 2014 - 01:29
Може карбуратора да се смени с ел. инжекцион и евентуално след това да се монтира турбо, но ще ти излезе няколко хилядарки. Но все пак с достатъчно пари всичко е възможно
Follow your own star...
#4
Публикувано 22 декември 2014 - 07:56
Човек който е наясно с този мотор и карбураторите би могъл да я съживи доста (не за състезания) ,но може да се направи да върви прилично.
С какъв карбуратор е колата?
NO PAIN - NO GAIN!
#5
Публикувано 22 декември 2014 - 22:05
Може би колегата има предвид механичния инжекцион.
Една подмяна на кабели, свещи, капачка и палец и реглаж на бензин и газ вършат чудеса - връщат избягалите коне и колата оживява.
Малко хитринки - по-къс диф, една отместена шпонка на разпределителния вал за няколко градуса предварение или закъснение (според предпочитанията), малко промени по генерацията и няма нужда от "чип".
#6
Публикувано 25 декември 2014 - 16:44
На мен не ми трябва да се състезавам а да не се мъчи купето защото мотора е 2.3 136 обаче и е малко , много бавно ускорява самата кола се измъчва и я усещам.
Последния отговор ме удовлетворява до някъде ще попитам пак за тази информация та да видим защото реално съм карал 124 със 136 и въоще не ускорява като моята.
Другото което искам да попитам понеже видях едно въртящо се копче отстрани на карбуратора което се наглася на S и N това за какво е спортно и нормално каране ли и каква работа ми върши ?
#7
Публикувано 25 декември 2014 - 19:14
Това е октан коректорът - S (Super) и N (Normal). Положението се определя според използваното гориво.
По времето когато е правена колата Super безоловният бензин е бил 95 октана, така че го остави на S.
На N имаш 3 градуса по-малко аванс на запалването когато е натоварен мотора и ще е по-мудна.
Не е зле да отидеш на реглаж на сместа на бензин и на газ.
И да ревизираш запалителната система - свещи според предписанието на производителя, хубави нови кабели, палец, капачка на дистрибутора.
Не е зле да се видят и всички гумени съединения по колектора и инжекциона - ако от там засмуква въздух, това бърка сместа.
Така или иначе, с тунинг или без, това са неща които трябва да оправиш за да можеш да градиш нагоре.
Виж и дали няма тапа на входа на въздушния филтър заради газта. За да не гасне на газ е достатъчно да се откачи въздуховода откъм радиатора и да се обърне назад - няма нужда от тапи.
Сетих се и още нещо - имаш един датчик за Т на въздуха на кутията на въздушния филтър. Откачи го и виж дали има разлика. Ако е окъсил лъже компютъра на запалването че мотора е много загрял, и ти връща назад аванса на запалването. Премери колко ома показва и пиши.
#8
Публикувано 26 декември 2014 - 00:30
2,3 фабрично няма с карбуратор.
а пък купе въобще не е имало с карб.
имаш нередности по мотора за да е муден.
2,3 си е доста добър като динамика
#9
Публикувано 26 декември 2014 - 01:38
Да,2.3 с карбуратор имаше 123-ката,после за да стигнат 136к.с.увеличиха обема на2.5l.Накрая мирясаха с К.Ж-троник инжекцион от 2.3l.на 136к,с.без катализатор или 132 с такъв.
Весела Коледа,но тук става въпрос за 124 СЕ.
Весела Коледа,но тук става въпрос за 124 СЕ.
#10
Публикувано 15 януари 2015 - 20:08
Двигателя е добре не е рязак за това може би ти се иска да върви или както се казва да се реже повече. При стегната такъв мотор колата си върви чудесно. Песледно пердаших към Доспат , Батак ,Триграт и хем с газова уредба на 3 и 4 ,а колата е с четери предавки демек няма ядове. Ако вече искаш силови изпълнения е друга работа някаде в тунинг раздела имаше цяла страница за турбинирате на М102 двигател ,така че чети и при желание деиствай.
Този пост е редактиран от Ванюша: 15 януари 2015 - 20:10
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни