Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Тунинг за w124 Coupe


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 Elusive

Elusive

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CE 230 Coupe

Публикувано 21 декември 2014 - 19:40

Здравейте. Имам едно запитване. Колата е MB 230 CE 136hp с газ(карбуратор), Въпроса ми е може ли да се сложи чип и турбо и ако може какъв трябва да е чипа , видове , цена както и на турбото?


  • 0

#2 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 21 декември 2014 - 21:04

Може да я тунинговаш с газово

 

Чипове, мипове и т.н. нема да минат. Къде ще го туриш тоя чип ? На какво ? На бензиновата помпа... ? А турбото ще ти излезне колкото две коли като твойта. Накратко или си караш колата и й се радваш или я продаваш и си взимаш такава с по-мощен двигател. Вариант 3 е олекотяване, което също ще излезе соленко :)


Този пост е редактиран от BG - 681: 21 декември 2014 - 21:07

  • 0

Немеца го е измислил !


#3 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 22 декември 2014 - 01:29

Може карбуратора да се смени с ел. инжекцион и евентуално след това да се монтира турбо, но ще ти излезе няколко хилядарки. Но все пак с достатъчно пари всичко е възможно :)


  • 0
Follow your own star...

#4 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2697 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 декември 2014 - 07:56

Човек който е наясно с този мотор и карбураторите би могъл да я съживи доста (не за състезания) ,но може да се направи да върви прилично.

С какъв карбуратор е колата?


  • 2
NO PAIN - NO GAIN!

#5 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4622 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 22 декември 2014 - 22:05

Може би колегата има предвид механичния инжекцион.

 

Една подмяна на кабели, свещи, капачка и палец и реглаж на бензин и газ вършат чудеса - връщат избягалите коне и колата оживява.

 

Малко хитринки - по-къс диф, една отместена шпонка на разпределителния вал за няколко градуса предварение или закъснение (според предпочитанията), малко промени по генерацията и няма нужда от "чип".


  • 2

#6 Elusive

Elusive

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CE 230 Coupe

Публикувано 25 декември 2014 - 16:44

На мен не ми трябва да се състезавам а да не се мъчи купето защото мотора е 2.3 136 обаче и е малко , много бавно ускорява самата кола се измъчва и я усещам. 
Последния отговор ме удовлетворява до някъде ще попитам пак за тази информация та да видим защото реално съм карал 124 със 136 и въоще не ускорява като моята.
Другото което искам да попитам понеже видях едно въртящо се копче отстрани на карбуратора което се наглася на S и N това за какво е спортно и нормално каране ли и каква работа ми върши ? 


  • 0

#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4622 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 декември 2014 - 19:14

Това е октан коректорът - S (Super)  и N (Normal). Положението се определя според използваното гориво.

 

По времето когато е правена колата Super безоловният бензин е бил 95 октана, така че го остави на S.

 

На N имаш 3 градуса по-малко аванс на запалването когато е натоварен мотора и ще е по-мудна.

 

Не е зле да отидеш на реглаж на сместа на бензин и на газ.

 

И да ревизираш запалителната система - свещи според предписанието на производителя, хубави нови кабели, палец, капачка на дистрибутора.

 

Не е зле да се видят и всички гумени съединения по колектора и инжекциона - ако от там засмуква въздух, това бърка сместа.

 

Така или иначе, с тунинг или без, това са неща които трябва да оправиш за да можеш да градиш нагоре.

 

Виж и дали няма тапа на входа на въздушния филтър заради газта. За да не гасне на газ е достатъчно да се откачи въздуховода откъм радиатора и да се обърне назад - няма нужда от тапи.

 

Сетих се и още нещо - имаш един датчик за Т на въздуха на кутията на въздушния филтър. Откачи го и виж дали има разлика. Ако е окъсил лъже компютъра на запалването че мотора е много загрял, и ти връща назад аванса на запалването. Премери колко ома показва и пиши.


  • 3

#8 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 26 декември 2014 - 00:30

2,3 фабрично няма  с карбуратор.

а пък купе въобще не е имало с карб.

имаш нередности по мотора за да е муден.

2,3 си е доста добър като динамика


  • 0

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 26 декември 2014 - 01:38

Да,2.3 с карбуратор имаше 123-ката,после за да стигнат 136к.с.увеличиха обема на2.5l.Накрая мирясаха с К.Ж-троник инжекцион от 2.3l.на 136к,с.без катализатор или 132 с такъв.
Весела Коледа,но тук става въпрос за 124 СЕ.
  • 0

#10 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 15 януари 2015 - 20:08

Двигателя е добре не е рязак за това може би ти се иска да върви или както се казва да се реже повече. При стегната такъв мотор колата си върви чудесно. Песледно пердаших към Доспат , Батак ,Триграт и хем с газова уредба на 3 и 4 ,а колата е с четери предавки демек няма ядове. Ако вече искаш силови изпълнения е друга работа някаде в тунинг раздела имаше цяла страница за турбинирате на М102 двигател ,така че чети и при желание деиствай.


Този пост е редактиран от Ванюша: 15 януари 2015 - 20:10

  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни