Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Изпускателна система 320 CDI V6


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 angel_8604

angel_8604

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 320 CDI V6 224 ps.

Публикувано 18 декември 2014 - 10:13

Колеги пускам темата понеже искам да видя всички мнения преди да започна.

Колата е 320 CDI V6 SPORT

Пролетта смятам да махна DPF-а на мечока и в тази връзка смятам да му направя нова генерация

Идеята е да се премахнат всички гърнета, да се сложат по-широки тръби и двойни накрайници понеже сложих АМГ-пакет и задницата е грозна с 2 тръби.

Попадам на снимки на така наречената "Х" връзка поставят я в средата вместо средното гърне.

Благодаря предварително за мненията

 


  • 0

#2 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 18 декември 2014 - 15:40

Отивай в Маднес в Пловдив , виждам , че си от там

няма да си нито първият , нито последният

тая манипулация я знаят до болка как , какво и що е най добро за двигателя

https://www.facebook...119106951443704


Този пост е редактиран от Наско: 18 декември 2014 - 15:41

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#3 angel_8604

angel_8604

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 320 CDI V6 224 ps.

Публикувано 18 декември 2014 - 16:23

Отивай в Маднес в Пловдив , виждам , че си от там

няма да си нито първият , нито последният

тая манипулация я знаят до болка как , какво и що е най добро за двигателя

https://www.facebook...119106951443704

При тях най-вероятно ще отида за софтуерното премахване на ДПФ-а и за Ремап но механичната част ще си я свърша сам


  • 0

#4 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 18 декември 2014 - 23:16

Ти нямаш X-връзка, 320cdi има 1 турбина която се намира между двата реда цилиндри, от нея излиза 1 тръба която назад се раздвоява, така че няма какво толкова да го мислиш, махаш гърнетата и слагаш по-големи тръби.

 

147264d1231729038-e320-cdi-mod-img_1983.


  • 0
Follow your own star...

#5 angel_8604

angel_8604

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 320 CDI V6 224 ps.

Публикувано 19 декември 2014 - 11:18

В един калкулатор ми го сметна, че 2х55 мм. ще стигнат за кола до 387 коня но си мисля, че без гърнета ще е по-добре да са на 60мм но все още не съм видял колко мм. са оригиналните


  • 0

#6 КАПИТАНА

КАПИТАНА

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    CLK 200 KOMPRESSOR 2001 AUTOMATIK TIPTRONIK продаден
    Е 280 SPORT PACKAGE evo продаден
    C 220 cdi avantgarde продаден
    ML W164

Публикувано 08 март 2015 - 08:26

Извинявай за острия коментар ,но Мерцедес е кола която е за хора с пари и възможности .Не превръщай колата си в селско БМВ   ,ако искаш АМГ купи си такова а не се опитвай да си прецакаш хубавия автомобил .Аз имам същия и все още се боря с щетите които и е нанесъл предишния собственик и си е правил посредствен тунинг  .Не зная кой Мерцедес ти е този под ред но ще дойде време и ще разбереш че каквото подмениш по колата и е различно от оригинал ще ти се върне скъпо след време .

Успех 


  • 3




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни