Mercedes 208 D
Започната от Тодор Цанев, 26 фев 2007 - 14:28:32
22 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 февруари 2007 - 14:28
Здравейте,
Миналата седмица си купих бус 208 D, имам следните проблеми и искам съвет за тях
Първият е че когато е студен и не иска да се гаси, когато позагрее с форсиране на двигателя и изключване на контактния ключ изгасва.
Вторият е, сервото на спирачките заработва след около 1-2 километра каране.
Според мен двата проблема са свързани, защото оглеждах ГНП и не видях никъде да влиза кабел, затова реших че се управлява от вакуум.
Мисля си че нещо не е наред с вакуум помпата или във връзките й.
Досега не съм се сблъсквал с мерцедес и не са ми ясни нещата.
Благодаря предварително
Миналата седмица си купих бус 208 D, имам следните проблеми и искам съвет за тях
Първият е че когато е студен и не иска да се гаси, когато позагрее с форсиране на двигателя и изключване на контактния ключ изгасва.
Вторият е, сервото на спирачките заработва след около 1-2 километра каране.
Според мен двата проблема са свързани, защото оглеждах ГНП и не видях никъде да влиза кабел, затова реших че се управлява от вакуум.
Мисля си че нещо не е наред с вакуум помпата или във връзките й.
Досега не съм се сблъсквал с мерцедес и не са ми ясни нещата.
Благодаря предварително
#2
Публикувано 26 февруари 2007 - 14:37
Или ти изпуска някоя връзка на вакуума/а понякога се и задръства-първия тройник/,или вакуума за гасене на помпата е за смяна-около 50 лв.Не знам буса ти има ли на таблото врътка за регулиране на фаровете,но,ако има и тя дефектира!В най-горно положение я елиминираш и не влияе тогава.
#3
Публикувано 26 февруари 2007 - 15:28
Няма врътка за реглаж на фаровете, това отпада. Ще прегледам връзките и тройника, а можете ли да кажете кой е вакуума за гасене на помпата, защото май има два, които влизат в нея.
Благодаря
Благодаря
#4
Публикувано 26 февруари 2007 - 15:39
Намира се в горната заднчаст на помпата.Едно такова цилиндрично с височина около 3 см. и височина 4см.-приблизително!Или е метално,или пластмасово.И не гаси колата на скорост,ами с ръчката СТОП на помпата,че аз така си прецаках феродовия диск!И още-във вакуума за гасене отгоре в центъра влиза маркучлето на вакуума!Съветвам те при работещ двигател да извадиш това маркучле и да видиш има ли вакуум в него-смуче ли въздух.И да вкараш едно друго такова подобно,но по-дълго и да смукнеш в него-мотора трябва лесно да загасне!И като смукнеш затапи го с език да видиш изпуска ли-ако да-сменявай го!
#5
Публикувано 26 февруари 2007 - 15:59
Опа-изложих се-в маркучето на вакуума,което влиза в мембраната за гасене вакуум се появява само в момента на гасене-при връщане на ключа!На края на конт.ключ е устройството дето подава вакуум в този момент!И там мойе да има проблем...и къде ли не-много вакуум,много нещо по тези цедеси!
#6
Публикувано 26 февруари 2007 - 16:09
Намерих го кое е, засега установих че като всмукна с друго маркуче и гасне, значи проблема е че няма вакуум, явно оттам е и проблема със сервото.
Но не можах да извадя маркуча от помпата при клапана, да видя дали не е запушено някъде. Много се е вкаменил...незнам, ако го нагрея с нещо дали ще се отпусне да мога да го извадя
Но не можах да извадя маркуча от помпата при клапана, да видя дали не е запушено някъде. Много се е вкаменил...незнам, ако го нагрея с нещо дали ще се отпусне да мога да го извадя
#7
Публикувано 26 февруари 2007 - 16:47
Като се позамислих май доста ти дърпа отнякъде щом ти влияе на спирачките чак!Твърдия маркуч,коъто излиза от вакуум генератора полупрозрачен ли е-да не е почернял отвътре от масло?И не разбрах коъ маркуч не можеш да извадиш...?Внимавай,че може да се счупи направо от стареенето!
#8
Публикувано 26 февруари 2007 - 17:05
при вакуумпомпата и при сервото маркуча е със щутцери- те се развиват с ключ
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#9
Публикувано 26 февруари 2007 - 17:47
Искам да го откача преди сервото, където има клапан, не е прозрачен маркуча, черен е, утре ще погледна какво мога да направя и ще пиша.
Силно се надявам да не се е скапала вакуумпомпата, че май май е скъпичка
Силно се надявам да не се е скапала вакуумпомпата, че май май е скъпичка
#11
Публикувано 26 февруари 2007 - 19:53
Не, имах предвид че е от черен материал, не че е почернял Утре ще пиша докъде съм стигнал
#13
Публикувано 28 февруари 2007 - 11:39
Според мен проблема е в самата помпа, откачих съединението към нея и няма никакъв вакуум, чак на високи обороти съвсем леко се усеща.
Звъннах в един магазин за нова помпа и ми казаха 280 лв. Казаха също че се задвижва от ангренажната верига, това така ли е или нещо се бъркат?
Звъннах в един магазин за нова помпа и ми казаха 280 лв. Казаха също че се задвижва от ангренажната верига, това така ли е или нещо се бъркат?
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни