Към съдържанието

  •  

Снимка

Mercedes 208 D


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#1 Тодор Цанев

Тодор Цанев

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 26 февруари 2007 - 14:28

Здравейте,

Миналата седмица си купих бус 208 D, имам следните проблеми и искам съвет за тях :mellow:

Първият е че когато е студен и не иска да се гаси, когато позагрее с форсиране на двигателя и изключване на контактния ключ изгасва.
Вторият е, сервото на спирачките заработва след около 1-2 километра каране.
Според мен двата проблема са свързани, защото оглеждах ГНП и не видях никъде да влиза кабел, затова реших че се управлява от вакуум.
Мисля си че нещо не е наред с вакуум помпата или във връзките й.
Досега не съм се сблъсквал с мерцедес и не са ми ясни нещата.
Благодаря предварително :)
  • 0

#2 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 26 февруари 2007 - 14:37

Или ти изпуска някоя връзка на вакуума/а понякога се и задръства-първия тройник/,или вакуума за гасене на помпата е за смяна-около 50 лв.Не знам буса ти има ли на таблото врътка за регулиране на фаровете,но,ако има и тя дефектира!В най-горно положение я елиминираш и не влияе тогава.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#3 Тодор Цанев

Тодор Цанев

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 26 февруари 2007 - 15:28

Няма врътка за реглаж на фаровете, това отпада. Ще прегледам връзките и тройника, а можете ли да кажете кой е вакуума за гасене на помпата, защото май има два, които влизат в нея.
Благодаря :rolleyes:
  • 0

#4 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 26 февруари 2007 - 15:39

Намира се в горната заднчаст на помпата.Едно такова цилиндрично с височина около 3 см. и височина 4см.-приблизително!Или е метално,или пластмасово.И не гаси колата на скорост,ами с ръчката СТОП на помпата,че аз така си прецаках феродовия диск!И още-във вакуума за гасене отгоре в центъра влиза маркучлето на вакуума!Съветвам те при работещ двигател да извадиш това маркучле и да видиш има ли вакуум в него-смуче ли въздух.И да вкараш едно друго такова подобно,но по-дълго и да смукнеш в него-мотора трябва лесно да загасне!И като смукнеш затапи го с език да видиш изпуска ли-ако да-сменявай го!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#5 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 26 февруари 2007 - 15:59

Опа-изложих се-в маркучето на вакуума,което влиза в мембраната за гасене вакуум се появява само в момента на гасене-при връщане на ключа!На края на конт.ключ е устройството дето подава вакуум в този момент!И там мойе да има проблем...и къде ли не-много вакуум,много нещо по тези цедеси! :D
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#6 Тодор Цанев

Тодор Цанев

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 26 февруари 2007 - 16:09

Намерих го кое е, засега установих че като всмукна с друго маркуче и гасне, значи проблема е че няма вакуум, явно оттам е и проблема със сервото.
Но не можах да извадя маркуча от помпата при клапана, да видя дали не е запушено някъде. Много се е вкаменил...незнам, ако го нагрея с нещо дали ще се отпусне да мога да го извадя :dontknow:
  • 0

#7 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 26 февруари 2007 - 16:47

Като се позамислих май доста ти дърпа отнякъде щом ти влияе на спирачките чак!Твърдия маркуч,коъто излиза от вакуум генератора полупрозрачен ли е-да не е почернял отвътре от масло?И не разбрах коъ маркуч не можеш да извадиш...?Внимавай,че може да се счупи направо от стареенето!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#8 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 26 февруари 2007 - 17:05

при вакуумпомпата и при сервото маркуча е със щутцери- те се развиват с ключ
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#9 Тодор Цанев

Тодор Цанев

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 26 февруари 2007 - 17:47

Искам да го откача преди сервото, където има клапан, не е прозрачен маркуча, черен е, утре ще погледна какво мога да направя и ще пиша.
Силно се надявам да не се е скапала вакуумпомпата, че май май е скъпичка :rolleyes:
  • 0

#10 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 26 февруари 2007 - 18:28

Щом маркуча е почернял,значи е изпуснала масло вакуум-помпата!Кофти...!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#11 Тодор Цанев

Тодор Цанев

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 26 февруари 2007 - 19:53

Не, имах предвид че е от черен материал, не че е почернял ;) Утре ще пиша докъде съм стигнал :)
  • 0

#12 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 26 февруари 2007 - 20:28

Успех и драсни някой ред какви си ги свършил/или не си:)/.ок?Не съм виждал такъв маркуч черен...може и да има...!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#13 Тодор Цанев

Тодор Цанев

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 28 февруари 2007 - 11:39

Според мен проблема е в самата помпа, откачих съединението към нея и няма никакъв вакуум, чак на високи обороти съвсем леко се усеща.
Звъннах в един магазин за нова помпа и ми казаха 280 лв. Казаха също че се задвижва от ангренажната верига, това така ли е или нещо се бъркат?
  • 0

#14 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 28 февруари 2007 - 11:48

Така е-не се бъркат!Търси втора употреба-части за тези колкото искаш
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#15 voydanov

voydanov

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 92 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Радомир
  • Интереси:автомобили,компютри,лов
  • Автомобил:
    W124 250D 1989
    408D 1995
    W163 270CDI 2003

Публикувано 28 февруари 2007 - 13:51

Можеш да смениш само мембраната на помпата и да видиш резултата :icon_coolgrin:
  • 0
W124 250D 69 kwПубликувано изображение
Публикувано изображение




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни