Колеги проблема е до там че сутрин когато е студена първите няколко превключвания са по остри, когато превключва на 2-ра и на 3-та в ниски обороти колата рита(блъска) еднократно . След като превключи и само когато е в ниските обороти се чуват някакави вибрацийки( леки ) - наподобяващи резонанс, който идва по-скоро от гърнетата, защото и кагато я форсирам на свободна при лекото натискане на педала се осещат( или поскоро чуват същите вибрации) Не знам въобще дали го обясних правилно. Снощи оставих колата в сервиз който се занимава само с кутии във Варна, за да може сутринта когато е студена да я пробват и да си изкажат меннието. Диагнозата според тях е турбината на кутията. Трябвало да се рециклира( имало няккави феродови дискове които били като консаматив и се сменяли) и с новите масла и ремонта всичко струва 1600 кинта. Направо шах. Аз исках да сменя маслото, защото от когато съм я взел не съм го сменял а сега някакви такива цифри... Искам мнения на компетентни колеги които са в час с тези кутии да кажат какво да правя и докъде може да стигне ако я карам така? Дали диагнозата е реална и да сменям ли маслото или е безмислено?
![Снимка](https://secure.gravatar.com/avatar/4db338603e2252754fff95854774072d?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
W211 проблем с автоматика
Започната от iliqn87, 11 дек 2014 - 18:55:32
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 декември 2014 - 18:55
#2
Публикувано 11 декември 2014 - 19:35
Смени маслото и филтъра и тогава започвай с турбини и дискове.Май искат да ти вземат парите за нищо!!!
#3
Публикувано 11 декември 2014 - 20:06
Кутията суха ли е?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#4
Публикувано 11 декември 2014 - 20:09
Закачи я на Стар диагноза и вище дали хидротрансформатора е тръгнал като следите оборотите на двигателя и кутията, може да си поиграете и да изключите заключването му. Хидрото се хваща по усет, когато тръгне на превключи на по-горна предавка и във високите се мъчи да мине на следващата, тогава приплъзва ако не му подадеш още малко газ. Виж и другите теми за автоматика.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#5
Публикувано 11 декември 2014 - 20:21
Бай Васо ти за вртори път ме питаш дали е суха, ама още не съм я гледъл, че има доста кори отдолу и няма къде да ги сваля. мога ли с нещо под ръка да проверя маслото дали е в норма?
#6
Публикувано 12 декември 2014 - 07:18
Да, звънни ми.... най-важното не си проверил.
Тия гнусните ви кори с дунапрена са окотили доста кутий.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 12 декември 2014 - 18:32
Днес измерихме малото на кутията. При студен мотор беше в нормата и после се върнах при загрял мотор пак си беше в нормата .
#8
Публикувано 14 декември 2014 - 19:39
Ако знам че като сменя маслото и филтъра ще се оправи много ясно че ще ги сменя, но няколко майстора вече ми казаха че от маслото няма да се оправи, а не ми се хвърлят 200 кинта на вятъра.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни