Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Странен проблем290TD


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 aleksandyr_manolov

aleksandyr_manolov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Мерцедес
  • Автомобил:
    W210 E290TD 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 декември 2014 - 09:23

Колеги, дайте съвет колата започна да ми прави странен проблем.....като подам газ сякаш се замисля все едно забива муцуната ама не рязко и с малко повече газ тръгва, после като изпреварвах пак така яко газ и се получи едно забавяне и после си тръгна ама става за стотна....

Идея за нещо, горивен, въздушен, маслен, всички филтри сменени, масло на двигател, на автоматика, не че е от значение, но все пак....

Имало датчик на педала на газта и много ме съмнява да е той ама не знам къде се намира и как се почиства, моля ви помогнете


  • 0

#2 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 декември 2014 - 12:10

Колеги, дайте съвет колата започна да ми прави странен проблем.....като подам газ сякаш се замисля все едно забива муцуната ама не рязко и с малко повече газ тръгва, после като изпреварвах пак така яко газ и се получи едно забавяне и после си тръгна ама става за стотна....

Идея за нещо, горивен, въздушен, маслен, всички филтри сменени, масло на двигател, на автоматика, не че е от значение, но все пак....

Имало датчик на педала на газта и много ме съмнява да е той ама не знам къде се намира и как се почиства, моля ви помогнете

Проблема може и да се върти около жуженто по въздушния филтър.


  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#3 aleksandyr_manolov

aleksandyr_manolov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Мерцедес
  • Автомобил:
    W210 E290TD 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 декември 2014 - 12:27

Възможно и ми се иска да закача на добра диагноза, но в Стара Загора идея нямам за читава такава...

Сега пак го направи същия номер давам газ равномерно натискам педала, а тя тръгва леко като забиване и продължава, но не го прави така, че да "тресе" а някак плавно се случва


  • 0

#4 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 декември 2014 - 19:25

Потърси niknd от форума за читава диагностика в Стара Загора


  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#5 aleksandyr_manolov

aleksandyr_manolov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Мерцедес
  • Автомобил:
    W210 E290TD 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 декември 2014 - 08:49

Благодаря на отзовалите се, сега ще го потърся и да ви питам още нещо понеже съм с тази кола от 3 месеца, като я взех нивото на антифриза си беше добре, а снощи ми светна лампата и сутринта долях почти литър, нормално ли е или може да има теч идея нямам а уж няма течове огледах всичко


  • 0

#6 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 декември 2014 - 10:14

Не е нормално... огледай, дано да има теч от маркуч, щото иначе не е на добре... виж да не хвърла вода през ауспуха (или много пара)...
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#7 aleksandyr_manolov

aleksandyr_manolov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Мерцедес
  • Автомобил:
    W210 E290TD 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 декември 2014 - 11:40

Ауспуха проверен, маркучите ще ги огледам веднага след работа и ще проверя нивото в казанчето и също така дали има някакви мехурчета, при подаване на газ, и ще пиша до къде я докарах


  • 0

#8 aleksandyr_manolov

aleksandyr_manolov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Мерцедес
  • Автомобил:
    W210 E290TD 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 декември 2014 - 07:50

Колеги напредъка е следния, вчера бях в бош сервиз дизел - софия, след което отидох при Бай Васо и трябва да ви кажа, че в бош даже грешките не бяха изчистили!

Бай Васо ги изчисти и колата тръгна сравнително добре, но има едно маркуче след датчика за положение на педала, след почистване колата набира много по-добре, но това изчезване на газта си остана.....

Идеята ми беше, че скоро бях чел из форума, но не мога да го открия, къде точно на педала се намира датчика за положение и възможно ли е както беше писал един колега да се пръсне с контактен спрей


  • 0

#9 aleksandyr_manolov

aleksandyr_manolov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Мерцедес
  • Автомобил:
    W210 E290TD 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 декември 2014 - 11:57

Здравейте на всички :)

Снощи ходих до колегата niknd на диагностика и се оказа, че ЕГР не работи! Затапих маркучето на вакуума, прегледах всеки вакуум, който видях и какво се оказва пак ГАЗТА изчезва за стотна от секундата и се появява, топла, студена, по време на движение когато си поиска го прави, но не винаги!

От горивния филтър по единия маркуч забелязах, че входа на горивото не е пълен до горе с нафта има около 1см. свободно пространство, най-вероятно въздух от филтъра погледнато надолу по маркуча. Като форсирам мотора от изходящия минават разни мехурчета и днес ще сменя отново горивния филтър, който е сменен преди няма и 1000к.

Тази сутрин натегнах малко оная врътка на газта на датчика за положение на педала и сякаш се държи по-добре, а на диагностиката също излезе, че е забавена геометрията на турбината! Отдолу където влиза вакуума в нея огледах обстойно и това лостче, което се движи навън/вътре на вакуума закачен на турбината се движи свободно........

Е колеги какво да правя мамка му тази кола ще ме подлуди вече


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни