Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Недостатъци и слабости на W204Меки джанти, меки амортисьори на задния капак на комбито, третия стоп гори


  • Please log in to reply
229 мнения по тази тема

#106 archidoge

archidoge

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Plovdiv

Публикувано 12 февруари 2018 - 11:46

Колеги здравейте,

 От няколко дена гледам и разглеждам из форума и имам едно питане. Насочвам се лека полека към C W204 след 2012та година . Тук преобладаващото мнение е,че 350 двигателя е най-здрав и надежден. За моите нужди и бюджет ми идва обаче малко в повече сравнение с 220 CDI, а и избора от 220 е много по-голям отколкото 350 . Гледах и в сайта на Мерцедес втора ръка с Junge Sterne 220ки има за около 15 хиляди евро. Какво е вашето мнение за този двигател. Наистина ли живота му е до 300к километра и при всички положения си заслужава да скоча директно на 350, за който трябва да приготвя и 4-5 хиляди евро отгоре?

И малко по-широкообхватен въпрос - кои са екстрите от които сте най доволни, примерно 7g скоростната кутия предполагам е нещо, което си заслужава инвестицията?


 


  • 0

#107 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 12 февруари 2018 - 12:21

Колеги здравейте,

 От няколко дена гледам и разглеждам из форума и имам едно питане. Насочвам се лека полека към C W204 след 2012та година . Тук преобладаващото мнение е,че 350 двигателя е най-здрав и надежден. За моите нужди и бюджет ми идва обаче малко в повече сравнение с 220 CDI, а и избора от 220 е много по-голям отколкото 350 . Гледах и в сайта на Мерцедес втора ръка с Junge Sterne 220ки има за около 15 хиляди евро. Какво е вашето мнение за този двигател. Наистина ли живота му е до 300к километра и при всички положения си заслужава да скоча директно на 350, за който трябва да приготвя и 4-5 хиляди евро отгоре?

И малко по-широкообхватен въпрос - кои са екстрите от които сте най доволни, примерно 7g скоростната кутия предполагам е нещо, което си заслужава инвестицията?


 

 

220/250 това е двигателя ти.

Заеби това 350 и мненията на Филип от Бричка, където хвали само големите мотори...., няма да е в коша на ML/GL, затова тази мощност ти е предостатъчна.

350-то е доста по-скъп като инвестиция и като обслужване, да не говорим ако пръдне в гьозума ще те разори.

Това са митове където говорят че големите двигатели са най-здрави, пълни глупости.

Всичко си зависи от задкормилното устройство, който си купува нова кола с голям мотор е кара мъжката.

Нали се сещаш че след 5-8г. каране какво ще ти остане за теб, правене и дупка за наливане на пари.

А автомобилите с доказано малък реален пробег са доста скъпички :)

Също така натоварва окачването, кутията, висок разход и тн... общо взето единствения плюс му е че самолет.

Все пак трябва да решиш какъв автомобил ти трябва.


  • 2

logo-600-1002.png


#108 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 12 февруари 2018 - 14:46

 

Колеги здравейте,
 От няколко дена гледам и разглеждам из форума и имам едно питане. Насочвам се лека полека към C W204 след 2012та година . Тук преобладаващото мнение е,че 350 двигателя е най-здрав и надежден. За моите нужди и бюджет ми идва обаче малко в повече сравнение с 220 CDI, а и избора от 220 е много по-голям отколкото 350 . Гледах и в сайта на Мерцедес втора ръка с Junge Sterne 220ки има за около 15 хиляди евро. Какво е вашето мнение за този двигател. Наистина ли живота му е до 300к километра и при всички положения си заслужава да скоча директно на 350, за който трябва да приготвя и 4-5 хиляди евро отгоре?

И малко по-широкообхватен въпрос - кои са екстрите от които сте най доволни, примерно 7g скоростната кутия предполагам е нещо, което си заслужава инвестицията?


 

 

Поздравления за избора - 204ката след фейслифта е много приятен автомобил.
Без да съм специалист по дизела съм съгласен с колегата по-горе. Преди време, когато за момент разглеждах и дизели за покупка, след много четене се бях спрял на 250 ЦДИ. Въртящият му момент беше много близък до 350 ЦДИ.
Ако обаче ще скачаш на 350 ЦДИ гледай задължително 265кс. версията. Бил невероятен двигател.

Лично за мен в един Мерцедес автоматикът е задължителен. Както и парктроник. Панорамен покрив. Kсенон. Останалото е на късмет и бюджет.
  • 0

#109 hipopotyk

hipopotyk

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 847 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2012 C350 CDI 3.0
    2010 C63AMG 6.3V8
    2008 VW Touareg 6.0 W12
    2007 ML63 AMG 6.2 V8
    2003 Z4 Roadster 3.0si
    2000 Ford Mustang 5.4

Публикувано 12 февруари 2018 - 16:25

Аз съм със такъв 350, 265кс мотор, а мой приятел е със 220 модела. Определено моят двигател е по-добър и по-тих. Ще слагаш 2.5 литра масло повече. Все пак е V6. При висока скорост ще караш на по-ниски обороти. Има два въздушни филтъра, които се купуват само оригинални. Ще ускоряваш доста по-добре. Купихме ги на 2 години. Моята на реални 60К, неговата на 85. Това, че двигателя е по-голям не означава, че е карана повече и зверски. Моята беше корпоративна кола. Неговата на 20 годишен арабин. Разходите по нататък не смятам, че ще са кой знае колко големи като разлика. Обаче имаш 100кс отгоре. Ако ги искаш, скачай на такава. Иначе от към екстри и в двата модела можеш да вземеш всички, или да скромничиш. Разхода за гориво, също не е съществена разлика. OM642 според мен е по-добрият двигател в случая.
Успех и взимай каквото ти е на сърце. 100 души, 50 мнения :)

Екстри, които ползвам:
7G не е екстра а задълже :)
Печка - много добра през зимата
Камера
Blind spot assist
Distronic
Rain sensor
Lane assist
Brake stop
Parktronic front and back
Intelligent lights - не само следват пътя а и сами превключват къси/дълги
GPS maps
Надуване на предните седалки на различни места Нямам идея как се казва тази екстра. На Сами му хареса също :)

Екстри, които не ползвам:
ECO start/stop
Memory seat за шофьора и пасажера
Климатика на задната седалка
Затопляне на седалки




Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Този пост е редактиран от hipopotyk: 12 февруари 2018 - 16:38

  • 1
Once a year, go someplace you’ve never been before!

#110 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 12 февруари 2018 - 16:48

За мен основната екстра при големия мотор е 4х4. Ако е 220/250е все тая.


Sent from my iPhone X using Tapatalk
  • 0

#111 archidoge

archidoge

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Plovdiv

Публикувано 12 февруари 2018 - 17:14

   

Поздравления за избора - 204ката след фейслифта е много приятен автомобил.
Без да съм специалист по дизела съм съгласен с колегата по-горе. Преди време, когато за момент разглеждах и дизели за покупка, след много четене се бях спрял на 250 ЦДИ. Въртящият му момент беше много близък до 350 ЦДИ.
Ако обаче ще скачаш на 350 ЦДИ гледай задължително 265кс. версията. Бил невероятен двигател.

Лично за мен в един Мерцедес автоматикът е задължителен. Както и парктроник. Панорамен покрив. Kсенон. Останалото е на късмет и бюджет.

Благодаря на всички, които споделиха мнение до сега :) Мога ли да те попитам откъм бензинови двигатели какво ти е мнението пак в същия диапазон мощност около 170 коня. Какви са предимства недостатъци пред дизела?

 


  • 0

#112 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 12 февруари 2018 - 19:54

 

Благодаря на всички, които споделиха мнение до сега :) Мога ли да те попитам откъм бензинови двигатели какво ти е мнението пак в същия диапазон мощност около 170 коня. Какви са предимства недостатъци пред дизела?

 

 

"около 170 коня" означава 180 CGI или 200 CGI. Бих търсил втория, че даже и 250 CGI. Разликата в разхода между трите (имай предвид, че базата им е идентична - 1.8 турбо) ще е минимална, а на 204ка ще вървят много приятно.
Недостатъкът ще са около 2 литра на 100 км по-висок разход на гориво.
За предимствата на бензиновите двигатели няма да пиша, че ще се разгори религиозна тема. За себе си съм решил, че дизел не бих купил. :)
Бях пуснал във форума линк към изследване на ADAC за общите разходи на километър на бензиновите и дизеловите двигатели. Потърси го.
  • 0

#113 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 12 февруари 2018 - 20:23

   

"около 170 коня" означава 180 CGI или 200 CGI. Бих търсил втория, че даже и 250 CGI. Разликата в разхода между трите (имай предвид, че базата им е идентична - 1.8 турбо) ще е минимална, а на 204ка ще вървят много приятно.
Недостатъкът ще са около 2 литра на 100 км по-висок разход на гориво.
За предимствата на бензиновите двигатели няма да пиша, че ще се разгори религиозна тема. За себе си съм решил, че дизел не бих купил. :)
Бях пуснал във форума линк към изследване на ADAC за общите разходи на километър на бензиновите и дизеловите двигатели. Потърси го.

 

CDI-то отстъпва от CGI подари ред причини.

Лично аз също предпочитам бензиновите мотори.


  • 0

logo-600-1002.png


#114 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 12 февруари 2018 - 20:27

   

"около 170 коня" означава 180 CGI или 200 CGI. Бих търсил втория, че даже и 250 CGI. Разликата в разхода между трите (имай предвид, че базата им е идентична - 1.8 турбо) ще е минимална, а на 204ка ще вървят много приятно.
Недостатъкът ще са около 2 литра на 100 км по-висок разход на гориво.
За предимствата на бензиновите двигатели няма да пиша, че ще се разгори религиозна тема. За себе си съм решил, че дизел не бих купил. :)
Бях пуснал във форума линк към изследване на ADAC за общите разходи на километър на бензиновите и дизеловите двигатели. Потърси го.

То и да се разгори тема, все тая-дизела следва да се ползва само за тежкотоварни и едрогабаритни машини, които не се движат по пътната мрежа :)

Но от тогава, когато дизела беше двойно по-евтин от бензина, а черният му пазар процъфтяваше на още по-ниски цени, всичко живо започна да хвали дизела (по-икономичен, по издържлив, с по-висока тяга), но никох не се сети, че тия предимства идват с недостатъци-ужасен замърсител, шумен двигател, по-тежко обслужване и така :)

Но това си е мое мнение, което не ми пречи в момента да карам 3 литра турбодизел, просто не виждам защо да не беше бензин :)

За да не остане това само едно лирическо отклонение (спам), което няма нищо общо с темата, бих препоръчал на колегата бензинов двигател :


Този пост е редактиран от SAMURAIJACK: 12 февруари 2018 - 20:57

  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#115 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 12 февруари 2018 - 20:56

 

То и да се разгори тема, все тая-дизела следва да се ползва само за тежкотоварни и едрогабаритни машини, които не се движат по пътната мрежа :)
Но от тогава, когато дизела беше двойно по-евтин от бензина, а черният му пазар процъфтяваше на още по-ниски цени, всичко живо започна да хвали дизела (по-икономичен, по издържлив, с по-висока тяга), но никох не се сети, че тия предимства идват с недостатъци-ужасен замърсител, шумен двигател, по-тежко обслужване и така :)
Но това си е мое мнение, което не ми пречи в момента да карам 3 литра турбодизел, просто не виждам защо да не беше бензин :)

 

Ей, подстрекател си и това е, Филко! И ще ти се вържа.
Аз си имам доста причини да не харесвам дизел. В допълнение двама майстори и двама души от сектор на горивата в България, чието мнение уважавам, се изказват против дизела и го доказват при избора на лични автомобили. Та, повече аргументи не ми трябват.
В момента правя 35+ хиляди км на година с личен автомобил на бензин и си свиркам.


  • 1

#116 archidoge

archidoge

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Plovdiv

Публикувано 12 февруари 2018 - 23:48

Благодаря на всички за супер полезните отговори! Сега остава да търся само пък живот и здраве като набележа нещо пак ше искам съвет какво що и как. До тогава - четене се иска, но много ме улеснихте в избора със сигурност :)
  • 0

#117 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 13 февруари 2018 - 09:20

Аз съм със такъв 350, 265кс мотор, а мой приятел е със 220 модела. Определено моят двигател е по-добър и по-тих. Ще слагаш 2.5 литра масло повече. Все пак е V6. При висока скорост ще караш на по-ниски обороти. Има два въздушни филтъра, които се купуват само оригинални. Ще ускоряваш доста по-добре. Купихме ги на 2 години. Моята на реални 60К, неговата на 85. Това, че двигателя е по-голям не означава, че е карана повече и зверски. Моята беше корпоративна кола. Неговата на 20 годишен арабин. Разходите по нататък не смятам, че ще са кой знае колко големи като разлика. Обаче имаш 100кс отгоре. Ако ги искаш, скачай на такава. Иначе от към екстри и в двата модела можеш да вземеш всички, или да скромничиш. Разхода за гориво, също не е съществена разлика. OM642 според мен е по-добрият двигател в случая.
Успех и взимай каквото ти е на сърце. 100 души, 50 мнения :)

Екстри, които ползвам:
7G не е екстра а задълже :)
Печка - много добра през зимата
Камера
Blind spot assist
Distronic
Rain sensor
Lane assist
Brake stop
Parktronic front and back
Intelligent lights - не само следват пътя а и сами превключват къси/дълги
GPS maps
Надуване на предните седалки на различни места Нямам идея как се казва тази екстра. На Сами му хареса също :)

Екстри, които не ползвам:
ECO start/stop
Memory seat за шофьора и пасажера
Климатика на задната седалка
Затопляне на седалки




Sent from my SM-G950F using Tapatalk

350cdi за мен също е уникален мотор. Усеща се доста по-пъргав от старата версия на OM642. Уникален въртящ момент, много пъргав двигател със страхотен разход спрямо вървежа си. Само да се намери запазен екземпляр.


  • 0

#118 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 13 февруари 2018 - 13:30

vonko1988, сега е момента да блеснеш с някое "приложение" за купуване на автомобили 2-ра ръка,

 естествено само за "запазени екземпляри" .

Онова "приложение" за сервизите май умря или поне не се движи, което е едно и също. 

Пишеш само срамотии. 


Този пост е редактиран от vencislav: 13 февруари 2018 - 13:31

  • 1

#119 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 13 февруари 2018 - 14:24

И с кое точно не си съгласен в мнението ми за 350 cdi? Абсолютно си заставам зад него


  • 1

#120 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 13 февруари 2018 - 14:33

vonko1988, сега е момента да блеснеш с някое "приложение" за купуване на автомобили 2-ра ръка,

 естествено само за "запазени екземпляри" .

Онова "приложение" за сервизите май умря или поне не се движи, което е едно и също. 

Пишеш само срамотии. 

 

 

 

И с кое точно не си съгласен в мнението ми за 350 cdi? Абсолютно си заставам зад него

 

 

 
 

Добре че знам, че се шегувате един с друг, като МБКБ другари :)

Иначе щях да си помисля, че се заяждате на дребно ;)

 

Вонко,

удари ги в земята с някоя сериозно подредена тема, която да описва нещо много полезно, като например къде се намират всички ГТП пунктове в София, или нещо подобно, от което всички автомобилисти може да се възползваме, но пак казвам-тема, а не приложение :)


  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни