Предницата на колата стана като на болидW220 S500
Започната от Бате Роби, 25 фев 2007 - 22:41:19
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 февруари 2007 - 22:41
Сефте мнение ми е това. Търсачката я ползвах здраво, ама нищо старо не изкопах.
Имаме S-500 2000-ната производство.
Тя не се кара всеки ден а един два пъти месечно. През останалото време си седи в гаража на свалена клема от акумулатора, иначе системите и изгълтват сичкия ток и после нема палене.
За няколко седмици предницата и постепенно спада докато опре на твърдо.
После като я запалим и дисплея се оцветява в червено и пише Active Body Control STOP, CAR TOO LOW! И започва да пищи. След команда от бутона за височината на окачването - реакция никаква, само като тръгне и се натисне тогава предницата подскача и всичко е ОК.
Някаква идея за причината и дали това седене е вредно за хидро-окачването????
Имаме S-500 2000-ната производство.
Тя не се кара всеки ден а един два пъти месечно. През останалото време си седи в гаража на свалена клема от акумулатора, иначе системите и изгълтват сичкия ток и после нема палене.
За няколко седмици предницата и постепенно спада докато опре на твърдо.
После като я запалим и дисплея се оцветява в червено и пише Active Body Control STOP, CAR TOO LOW! И започва да пищи. След команда от бутона за височината на окачването - реакция никаква, само като тръгне и се натисне тогава предницата подскача и всичко е ОК.
Някаква идея за причината и дали това седене е вредно за хидро-окачването????
#4
Публикувано 25 февруари 2007 - 23:10
Нищо и няма просто е с хидравлично окачване и като не е карана дълго време колата спада. Като запали веднага всеки хидравличен амортисьор си коригира нивото и колата придобива много правилна стойка. По принцип това състояние говори че сферите са за смяна може и заради това да не я карат защото ако са преебани сферите колата много твърдо вози и при най малката дупка почва да подскача (в буквалния смисъл) и има опасност от това подскачане да се разбия местата където са монтирани амортисьорите. За 126 сферите са доста скъпи около 350лв едната а един амортисьор (хидравличен) е аколо 1300лв.
#5
Публикувано 25 февруари 2007 - 23:43
АА стига бе в гаранция и смениха предните амортисьори на 20к сега е на 100 000. Не ме стрескайте.
#6
Публикувано 25 февруари 2007 - 23:55
Вземи да я караш по често и всичко ще е наред.
През останалото време да не въртите с онзи жълтия огнедишащ змей , дето се вижда на заден план
През останалото време да не въртите с онзи жълтия огнедишащ змей , дето се вижда на заден план
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#7
Публикувано 26 февруари 2007 - 03:27
...just got back from the independents shop...im a little frustrated to say the least...the car (2000 s500) was making noise in the passenger front side of the engine (kinda like a knocking) ...the next day the car looked like a lowrider (i do have 19 in amg wheels on the car) the warning light was on that said the car was too low and not to drive it....the suspension wouldnt raise...i took it into the independent...says he replaced the airmatic suspension pump, but cant get power to the motor...the car still looks like a lowrider..he said the old motor was fried and when he took it out and hooked it up, the wires got hot...it has been there since last monday (9days)....any suggestions??? i got in the car today at the shop, and pressed the airmatic button to raise the car and the display said "vehicle rising," but nothing happened...help!?!?!?!?!!!!!!!!!!!!!
Тоз странен език четеш ли го???Ако ДА,долу можеш да намериш отговора на проблема.Ако НЕ кажи и ще превеждаме.
Unfortunatly the airpump relay is faulty,replace the relay,and also if your front strut's have never had the top strut repair done .Then this will also need to be done,most likely your pump is still good.you can tell if the front strut mod is done by the top of the struts cauking being carved out.
Карай я по често както каза колегата и нямаш нерви.Като не се вдигне някой ден отиди до Мерцедес и си вземи релефо на помпата.Релето,помпата и някакви дреболии са му излезли под 1000$ на тоя тук,но това цени САЩ.Попмата ти работи като чета,но наври някои под капака да ти погледне горната част на амортесьора ако ме разбираш какво искам да ти кажа.Е те на тва ти прилича предницата.Гледай да е някой които разбира или направо da сменя.
Това ако не се лъжа ти е помпата.
А това са тия ситни келемета дето ти изпускат и се нуждаят от преглед или ремонче.Е ония двете в дясно дето на бухалки приличат.
Е от къде крада кое и къде е.
http://www.detali.ru...&...=66H&SID=32
http://www.detali.ru...em_mb0.asp?TP=1
Още ли се съмняваш,че не е това???Е някой части по предницата какви пари са тук.
http://www.pelicanpa...-Suspension.htm
Те ти и на живо,цветно и стерео на какво прилича оная гад която е сдала багажа.Лошото е,че е около 1000$+ и то тук.
http://cgi.ebay.com/...sspagenameZWDVW
Пневматика е,просто нещо за някои които го работи,но кой е той идея нямам.Напипаи ги колегите от форума на някоя среща и ще ти измислят нещо безболезнено.
Ако тоя дето ще рови по колата е някой киртак без идея ич не го пускай там,че може скъпо да ти излезе.Работиш само по горната част на пневматиката ако не се лъжа,така може да кара с години,но на повечето като клекнат и няма вдигане.
Поздравления за колите - двете крайности си напипал.
Тоз странен език четеш ли го???Ако ДА,долу можеш да намериш отговора на проблема.Ако НЕ кажи и ще превеждаме.
Unfortunatly the airpump relay is faulty,replace the relay,and also if your front strut's have never had the top strut repair done .Then this will also need to be done,most likely your pump is still good.you can tell if the front strut mod is done by the top of the struts cauking being carved out.
Карай я по често както каза колегата и нямаш нерви.Като не се вдигне някой ден отиди до Мерцедес и си вземи релефо на помпата.Релето,помпата и някакви дреболии са му излезли под 1000$ на тоя тук,но това цени САЩ.Попмата ти работи като чета,но наври някои под капака да ти погледне горната част на амортесьора ако ме разбираш какво искам да ти кажа.Е те на тва ти прилича предницата.Гледай да е някой които разбира или направо da сменя.
Това ако не се лъжа ти е помпата.
А това са тия ситни келемета дето ти изпускат и се нуждаят от преглед или ремонче.Е ония двете в дясно дето на бухалки приличат.
Е от къде крада кое и къде е.
http://www.detali.ru...&...=66H&SID=32
http://www.detali.ru...em_mb0.asp?TP=1
Още ли се съмняваш,че не е това???Е някой части по предницата какви пари са тук.
http://www.pelicanpa...-Suspension.htm
Те ти и на живо,цветно и стерео на какво прилича оная гад която е сдала багажа.Лошото е,че е около 1000$+ и то тук.
http://cgi.ebay.com/...sspagenameZWDVW
Пневматика е,просто нещо за някои които го работи,но кой е той идея нямам.Напипаи ги колегите от форума на някоя среща и ще ти измислят нещо безболезнено.
Ако тоя дето ще рови по колата е някой киртак без идея ич не го пускай там,че може скъпо да ти излезе.Работиш само по горната част на пневматиката ако не се лъжа,така може да кара с години,но на повечето като клекнат и няма вдигане.
Поздравления за колите - двете крайности си напипал.
.
#8
Публикувано 26 февруари 2007 - 08:14
Здравей, диагнозата е поставена, а само отпред ли е проблема?
Не познавам някой притежател на МБ с хидравлично окачване, който, да не страда от проблеми с него
Много е гъзарка с-мата, но скъпа за подръжка, и като че ли не подлежи на интервенций.
Само смяна на детаили оправят проблема.
Решението е едно, караш така докато не сдаде багажа и следва замяна с нормално окачване.
Не познавам някой притежател на МБ с хидравлично окачване, който, да не страда от проблеми с него
Много е гъзарка с-мата, но скъпа за подръжка, и като че ли не подлежи на интервенций.
Само смяна на детаили оправят проблема.
Решението е едно, караш така докато не сдаде багажа и следва замяна с нормално окачване.
#9
Публикувано 26 февруари 2007 - 14:01
Един познат има такава S класа W220 S600 и също не я кара, защото кара по нови коли и тая му стои в гаража по често и съм я виждал точно в същото състояние така спаднала и без никакъв ток и като и подаде ток и я запали се оправя почти веднага - това не е никакъв проблем просто това окачване е такова води се въздушно и като седи колата дълго време просто спада явно така е конструирана, аз имах пура 500SEL която беше с хидравлични амортисьори и на 4те колела и 5 сфери и като седеше без да бъде карана повече от една седмица лягаше точно по корем колелата и се прибираха в калниците, но като я запаля моментално се вдигаше - нещо като ситроените принципа е същия.
#10
Публикувано 01 март 2007 - 11:41
както казва Децки - каране му е майката
аз се чудя защо въобще ги купувате тия коли като ще висят по гаражите
аз се чудя защо въобще ги купувате тия коли като ще висят по гаражите
#11
Публикувано 04 март 2007 - 15:46
аз ако имам такава кола ще и късам дупето от каране. ама кво да се прави още съм малък да мисля за такива кораби на пътя като стана на 25-26 ще си къпя една такава и няма да спирам да я карам. просто защото да караш мерцедес си е удоволствие
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни