Здравейте колеги,
наложи ми се да сменя лагерите на алтернатора и тъй и тъй е свален видяхме четките че са почти износени и взехме един регулатор по номер на Бош само че на друга марка.На бошовския има едно зелено съпротивление а новия го нямаше иначи всичко друго е еднакво.От магазина ни увериха че е същото.Сглобихме всичко паля и проверяваме дали зарежда акумолатора показа 12 волта форсирах я показа 14,2 и пробвах със включени фарове пак 14,2.
По късно забелязах че като дам на контакт светва лампата на ABS за 1 секунда и лампата за SRS коя си свети както попринцип си светва за около 5 сек.
Натиснах ръчната светна лампата.Понеже не се сетих друго извадих една крушка и видях че предупредителната лампа светна.
А на контакт не свети.
Ако регулатора който ни дадоха не точно същия възможно ли е заради това да светва таблото като се даде на контакт?
И какво включва лампите като се даде на контат?
Предупредителните лампи на таблото не светят
Започната от 200E-16V, 15 ное 2014 - 22:27:18
2 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 ноември 2014 - 22:27
#2
Публикувано 16 ноември 2014 - 03:15
Понеже съм нощна смяна и не ме свърта на едно място почнах да ровичкам и открих проблема.
Малката клема на алтернатора не беше закачена.
Незнам каква и е ролята по принцип,но разбрах че има връзка с предупредителните лампи.
Замерих зарежда на празен ход със и без фарове 14,15 волта.
Малката клема на алтернатора не беше закачена.
Незнам каква и е ролята по принцип,но разбрах че има връзка с предупредителните лампи.
Замерих зарежда на празен ход със и без фарове 14,15 волта.
#3
Публикувано 16 ноември 2014 - 17:58
Ето ги предимствата на нощната смяна
The Best or Nothing
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни