висок разход w202 1.8
Started by mitaka190, 15 Nov 2014 - 12:30:23
22 replies to this topic
#1
Posted 15 November 2014 - 12:30
Колеги да ви попитам за мнение когато купих колата веднага сложих газов инжекцион и ми даваше разход 11-градско и 7.5 8 извън градско а сега 16-гр. и 11-изв. гр.мерих компресията нямаше отворих мотора главата си мина шлайф и припасване на клапани смяна на вложки и всичко необходимо също така си смених цялата инсталация под предния капак а разхода си е все така 16 единствено кабелите от бубината към свещите не са сменени
#2
Posted 15 November 2014 - 12:35
забравих да отбележа че и разхода на бензин е същия с литър разлика 15гр. на 10 изв.гр.
#3
Posted 15 November 2014 - 21:33
Ламда сонда?
Термостат?
Как са?На мен ми завиши разхода,се оказа от термостата.
Термостат?
Как са?На мен ми завиши разхода,се оказа от термостата.
#4
Posted 15 November 2014 - 21:40
сондата работи термостата също но има пропуск на антифриз и не може да си направи налягането дали е критерий това
#5
Posted 15 November 2014 - 22:00
Колега , обесни как и колко км. си минал че да ти се прецака мотора , и това да доведе до сваляне на главата ? Мотора правилно ли е зацепен ?
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#6
Posted 16 November 2014 - 01:16
когато я купих през 2008г. беше на 165000 сега е на 23500 на 23000. Мерих компресията-10 6 6 10 отворих си я сам гарнитурата беше леко духната м/у 3тия и 4тия цилиндър и клапаните целите на язви след ремонта все едно карам друг автомобил вървенето няма нищо общо. А относно как с що годе нормално каране.То по добре и аз да и пусна 2.8 поне разхода да е оправдан ⛽
Edited by mitaka190, 16 November 2014 - 01:23 .
#7
Posted 16 November 2014 - 10:05
За мен , отиди на газ-анализатор да ти видят смесите дали са правилни . Но този мотор се си герулира горивото , само от ламда-сондата и температурен датчик .Това е което можеш да направиш
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#8
Posted 16 November 2014 - 11:26
благодаря ще пробвам това да видим
#9
Posted 16 November 2014 - 11:58
датчика за температурата обаче е миндилски и може да не работи трябва да го замеря а сондата уж работи
#10
Posted 17 November 2014 - 12:30
тествахме и сондата и датчика. Работят! имали вариант да е от дроселовата клапа? пробвахме да направим обучение на дросела с оригинална диагностика на МБ но не се поддава на манипулации.. не знам вече какво да правя
Edited by mitaka190, 17 November 2014 - 12:36 .
#11
Posted 17 November 2014 - 14:29
Kaзах ти отиди на газ анализатор и виж смесите ОК ли са .10лв е една проверка. Той дросела ако не е наред няма да ти държи нормално обороти ....
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#12
Posted 17 November 2014 - 14:32
ок само да намеря из варна отивам поне и това да отпадне
#13
Posted 17 November 2014 - 17:54
Не се занимавай с дросела според мен. Съгласен съм, че трябва да се види сместа.
#14
Posted 17 November 2014 - 23:41
Днес не ми остана време да търся газ анализатор. Но като се замисля е точно това защото ми правеше детонации.А това се получава или от запалване или от богата смес. А свещите са 4 полюсни ридиеви.Значи остава датчика за температурата или ламда сондата.
#15
Posted 23 November 2014 - 16:08
резултата е доста богата смес обаче не можаха да кажат от кое точно дали ламбда или датчик за температурата(термостата работи). а играе ли роля датчика за темп.на въздуха преди дросела?
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users