Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Дърпа ток при изгасен автомобил


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 aktavis

aktavis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
Garage View Garage

Posted 13 November 2014 - 17:05

Накратко,колата е CLK 200 compr. 192hp. Преди 3 месеца купен нов акумулатор 77А,преди няколко дни а и днес се случи,качвам се в колата и няма ток да запали само цъка,колкото да запали на бутане.След замерване се установи,че зарежда както трябва 13.8V ...........при изгасен автомобил без нищо включено-музика,фар,габарит клемата на акумолатора дава силна искра при допир(чак пуши) Човека ми каза че някъде дърпа ток. Някой имал ли е такъв проблем? И как може да се установи-на стар диагностик ще покаже ли? От дупница съм,утре ще ходя при един "Майстор" нещо ако нищо работа не свършим,ако може да ми препоръчате сервиз/майстор в София,не ми е проблем да отскоча до там стига да се  оправи проблема. Предварително Благодаря.

 

 

                                                                                                                                                               

 

                                                                                                                                                                  Поздрави  Марио


  • 0

#2 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Posted 13 November 2014 - 18:42

Здрасти колега,

 

Не е лошо да замерите утечката и да споделиш колко ампера е, ако има такава. Със Стар Диагноза утечка не се хваща. Не е кой знае каква философия, да се хване утечката, но човек, който знае какво да прави, ще се ориентира по-бързо. 

 

Можеш да вземеш листчето с легендата за бушоните, закачате мултицета, заключвате навсякъде, където каквото е възможно и с издърпване на бушоните, един по един, да следите на кой бушон, утечката ще падне. Изчаквайте по няколко минутки, докато заспят модулите, ще се ориентирате по данните на мултицета.

 

Има ли ел. седалки като екстра?


  • 0

The Best or Nothing


#3 aktavis

aktavis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
Garage View Garage

Posted 13 November 2014 - 18:53

Има ел седалки,пратиха ме при един,май не му се занимаваше..................не им ли трябват пари на тия хора не знам.Човека с акумулаторите ме прати при него-каза "Той има уреди това онова" отидох казах му това което съм написал................той откачи клемата допря един фазомер и каза- Да някъде има консумация..........ама аз не мога да ти кажа от къде,довиждане.Това с бушоните не е правено.Утре сутринта ще ходя до един който се занимава с токове и инсталаций. Но ще го пробвам това с утечката. Благодаря


  • 0

#4 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Posted 13 November 2014 - 18:57

Утре, предполагам човека, ще ти свърши работа. След като се занимава с тоци.


  • 0

The Best or Nothing


#5 aktavis

aktavis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
Garage View Garage

Posted 13 November 2014 - 18:59

Надявам се,ще пиша ако я оправи.


  • 0

#6 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 13 November 2014 - 20:49

стискай палци да нямаш проблеми с ел.седалките, че е кошмар там.

С фазомер не се мери утечка. Винаги ще прави искра при закачане не клемата. Нормално е.

Мери се с мултимер, но изчакайте я да й заспят системите. Тогава се хваща едната сонда към клемата на батерията, другата я държите на ухото, което закачате на батерията и я откачате.

Идеята е всичкото ток да минава през мултицета ;) Иначе нищо не може да се премери.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#7 aktavis

aktavis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
Garage View Garage

Posted 13 November 2014 - 20:55

Той не е мерил нищо,личеше си че просто колкото да отбие номера.


  • 0

#8 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Posted 14 November 2014 - 20:04

Черният кабел на мултицета се слага на COM, Червеният на 10А и врътваш врътката на 10А.

Откачаш минуса и свързваш мултицета м/у минусовия кабел и минуса на акумулатора.

Всичко това се прави при изгасена кола и изваден ключ.
После почваш да вадиш бушоните наред и да гледаш кога ще падне консумацията.


  • 0

#9 aktavis

aktavis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
Garage View Garage

Posted 14 November 2014 - 20:16

Черният кабел на мултицета се слага на COM, Червеният на 10А и врътваш врътката на 10А.

Откачаш минуса и свързваш мултицета м/у минусовия кабел и минуса на акумулатора.

Всичко това се прави при изгасена кола и изваден ключ.
После почваш да вадиш бушоните наред и да гледаш кога ще падне консумацията.

Благодаря за подробното описание колега,утре ще го замерим и ще видя.Има вариант май и акумулатора да е здал багажа въпреки че е нов......дано е акумулатора :) 


  • 0

#10 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Posted 15 November 2014 - 18:08

Акумулатора го замери с товарна вилка, а динамото трябва да произвежда ( и да достига до акумулатора 14,2 V ).


  • 0

#11 aktavis

aktavis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
Garage View Garage

Posted 15 November 2014 - 20:21

Значи днес го замерихме,зареждане 13.8-13.95V. Консумация при заключен автомобил,всичко изгасено включително и плафон на багажника първоначално 51-2mAh след малко падна на 29-30mAh................което за мое успокоение значи,че няма утечка,остава варианта Новия акумулатор да е дефектен/Монбат 77mAh необслужваем,исках да взема по-хубав но тогава нямах възможност/

 

Благодаря на всички които се отзоваха  :beer  Надявам се проблема да се оправи със смяна на акумулатора.


  • 0

#12 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Posted 16 November 2014 - 12:54

Консумацията на ток трябва да бъде 0,0х  А


  • 0

#13 aktavis

aktavis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
Garage View Garage

Posted 16 November 2014 - 14:35

Консумацията на ток трябва да бъде 0,0х  А

На доста места прочетох,че нормалната консумация е 40-50мили ампера-за модулите,памети и т.н. имобилайзер,при по-новите модели консумацията достигала до 80милиА. Но и при 30мили ампера консумация това за 24ч са 0.75А,което за 10дни без палене е по-малко от 8А.Би трябвало и след 10дни колата да запали без проблем с такава консумация,а при мен 2-та пъти когато не можеше да завърти стартера беше след не повече от 10часа престой.

 

Ако не е дефектен акумулатора остава може би варианта тази утечка да се появява от време на време,някъде да замасява и да смуче акумулатора.


  • 0

#14 Adriyan

Adriyan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Каварна
  • Автомобил:
    CLK 270CDI 2003г.

Posted 30 October 2015 - 20:55

Здравейте аз имам същия проблем с консумацията  , моя акумолатор е 100Ан и ако не запаля колата два дни на третия шанса да запали спада до около 20% или по вероятно е да не запали . модела на моята кола е Clk270 Cdi  колко трябва да е примерната консумация на автомобила в stand by..


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users