Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

CLK 320 W208 - гасне в движение


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 Stefko_pz

Stefko_pz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CLK 320

Posted 09 November 2014 - 17:09

Здравейте,

Нов съм тук и от съвсем скоро съм собственик на въпросния Бенц. В друга тема и на друго място ще Ви се представя официално, него също.

Сега към същината на проблема ми.

 

Мерцедесът го закупих, регистрирах и обслужих.

Тази седмица в четвъртък вечер както си беше всичко нормално, се наложи да спра на светофар. И тогава колата започна да тресе .. зверски.

Вътре в купето все едно някой ме клатеше напред-назад. Но не угасна. Потеглих внимателно. Пробвах да ускоря, но липсваше мощност.

Спрях и тресейки я угасих. След няколко секунди запалих отново и потеглих. Тресенето вече го нямаше и колата си разполагаше с целия диапазон мощност.

На следващата сутрин я запалих и тръгнах към работа. След половин километър се наложи да намаля на едно кръстовище и колата направо угасна.

Дотътрих я отстрани на пътя. Пробвах да запаля няколко пъти, но не иска да запали ... и я зарязах.

 

По-късно вечерта бяхме вече в сервиз. На Стар диагнозата нямаше абсолютно никакви грешки. Момчетата се усъмниха в помпата.

Свалиха капака отдолу и помпата и филтъра изглеждаха чисто нови. Провериха въпреки това помпата, но не държеше налягане.

 

В събота купих нова помпа от Ауто Плюс. Нямаха наличен БОШ и затова взех друга - пак е немска, но не мога да се сетя името в момента.

При монтажа на новата помпа извадиха цедката от резервоара и цялата беше покрита с нещо като желе. Почистиха я основно с препарати и въздух.

Монтираха новата помпа. Филтъра не го смених, защото нямаше наличен в магазина.  В колата имаше 1 цяло деление бензин, но не иска да запали след доста въртене .. 

Отидох до бензиностанцията и донесох туба 10 литра с бензин. След още няколко въртенета - колата запали и заработи равномерно. 

 

За около 24 часа навъртях повече от 100 километра и нямаше абсолютно никакви проблеми.

Днес следобед обаче се прибирах към вкъщи и ми направи същия номер. При намаляне на скоростта - колата просто угасна.

Запали обаче без проблем. И така до вкъщи - няколко пъти гасна при намаляне и после си палеше.

 

Питането ми разбира се е какво може да причинява този проблем. Вероятно филтъра, който не смених, но ще сменя утре.

Или има нещо друго, което пропускаме !? Пак подчертавам - на диагностика - грешки няма.

 

Това е .. намалям скоростта и колата гасне. Бензин има над половин резервоар. Сипвам ШЕЛ ViPower.

 

Поздрави на всички и Ви пожелавам лека неделна вечер ..

 


  • 0

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 10 November 2014 - 08:08

Най-добре изразходвай сегашния бензин със стария филтър , след това го смени и сипи нов бензин. Ако обаче не е от там проблема ,е възможно да е тръгнал дебитомера ,не го показва като грешка на СТАР-а ,но в живите данни на колата ,ако майстора е много в час ще го хване, имах подобен проблем и се оказа от него.Успех и да пишеш за развръзката...


  • 2
NO PAIN - NO GAIN!

#3 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1,012 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new

User's Awards

101
10
3
Garage View Garage

Posted 10 November 2014 - 08:25

Симптомите са като на дебитомер на 99%.

Преживял съм го,но на Ц-клас.Преди 7 год. струваше около 350-400 лв.на Bosch.

Пиши каква е развръзката.

Аз съм същия мотор,но на Е-клас.


  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 10 November 2014 - 08:25

Първо се сменя филтър, не помпа, освен ако не сте сигурни че е тя!. Нямало налягане, ами като няма налягане, кое е на пътя на горивото между помпата и рейката - 1 бр. специфично филтро и 1 бр. малка цедка на входа на рейката , защо бързат да менят помпа?  По-голям жокер от онова желе по цедката, здраве му кажи.

 

Сменете филтрото!...., проверете за нагар по дросела и омаслявания по дебита, почистете качествено и наблюдавайте...

 

 

Сутрин как пали и колко обороти държи тази кола?


Edited by Вай Басо, 10 November 2014 - 08:30 .

  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 10 November 2014 - 09:52

Пак трябва да се провери цедката на резервоара.Достатъчно си карал след почистването за да се види има ли пак мръсотии.Ако има ще трябва да се сваля резервоара и да се чисти.Колата предполагам е нововнос.Може да е стояла дълго време преди да я купиш.
  • 0

#6 Stefko_pz

Stefko_pz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CLK 320

Posted 10 November 2014 - 22:01

Здравейте отново,

Проблемът се оказа както споменахте във филтър регулатора.

Проверена бе отново цедката - чиста е.

По дебитомера няма отлагания - чист е .. въпреки, че това не е гаранция, че е работещ адекватно.

Дросела също е чист.

Колата след като се запали и е студена - държи малко над 1000 рпм .. не мога да определя точно и

около 20-на секунди след това пада под 1000. Леко загряла - по преценка е около 600 рпм.

Няма клатене на обороти, няма претрисания, моторът работи много тихо и уравновесено.

 

Поздрави и големи благодарности на всички .. страхотни сте :D


  • 2

#7 Stefko_pz

Stefko_pz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CLK 320

Posted 17 November 2014 - 21:13

Здравейте отново,

Щастието ми продължи цели 2 дни след последния пост.

На 3-тия ден сутринта сядам, давак контакт .. изчаквам 3-4 секудни (навик от дизелите) и пробвам да запаля ... ама таратанци ... Мечо не ще да запали.

Стартера върти та се къса .. двигателят мъртвец .. бензин в резервоара - до горе.

Ядосах се .. качих се вкъщи обратно и потърсих бързо инфо в немски форум. Много колеги там в разни теми - обвиняват релето на помпата , което е до акумулатора.

Слязох с един мултицет .. и няколко секунди след това нещата ми се изясниха.

36 лв дадох за ново реле - уж оригинално. Нямах време и нерви да търся аналог.

Сега колата вече е патрон .. пали, не гасне и не тресе ..

 

За съжаление тук в региона .. дори и в Пловдив .. малко не ги разбират нещата голяма част от авто сервизите. Читави диагностици пак са кът .. и така .. не ми се коментира, щото сигурно

има и момчета, които разбират, но не мога да търся да обикалям и да сондирам мнения и опит.

 

Та това е .. старото реленце си спичаше .. тествах го после вкъщи.

 

Поздрави на всички .. до няколко дни ще Ви го представя Мечо .. към момента само положителни емоции


  • 3

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 20 November 2014 - 08:32

Релето нагаря от задръстен филтър и цедки. - Защо:

 

Помпата се товари повече и малкият му посребрен контакт се предава - то си работи - затваря, но контакта му е некачествен - грее и напрежението пада под 9 V - помпата намаля обороти, налягането пада, мотора спира от глад ,  диагностиката не хваща проблема поради това че релето си работи.

 

Почистване на контакта му върши работа, но новото си е ново.... Успех!


Edited by Вай Басо, 20 November 2014 - 08:39 .

  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users