Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Грешки в габаритите/стоповете


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 Dido_N

Dido_N

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    MB W211 E270 2005 Combi

Публикувано 05 ноември 2014 - 09:41

Здравейте колеги,

 

Имам странни проблеми със стоповете. Колата е W211 комби/2005. От известно време се появяват аларми на дисплея Right/Left hand tail lamp, Right/Left brake lamp и се включва аварийния режим прикойтофароветеза мъгла поемат функцията на габарит и стоп (Backup lamp ON).

 

Особеното е че съм с диоди на габарита/стоповете. В неделя свалях стоповете оглеждах ги и всичко е наред. Няма как да е слаба връзка т.к. алармата е и за левите и деснисветлини. Когато се появи аларма за габаритите.....те реално светят и имам стопове, но в момента в койтосе появи аларма за стоповете,се включват Backup светлините и диодите се гасят и светват фаровете за мъгла (на които има крушка с две светлини).

 

Някой имал ли е подобни проблеми и може ли да ме насочите към нещо. Трябва да има  някакъв модул който следи токовете във веригите, но къде ли е? Пък и какво като го знам къде е?

 

Поздрави

Дидо 


  • 0

#2 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 05 ноември 2014 - 09:46

Здравейте колеги,

 

Имам странни проблеми със стоповете. Колата е W211 комби/2005. От известно време се появяват аларми на дисплея Right/Left hand tail lamp, Right/Left brake lamp и се включва аварийния режим прикойтофароветеза мъгла поемат функцията на габарит и стоп (Backup lamp ON).

 

Особеното е че съм с диоди на габарита/стоповете. В неделя свалях стоповете оглеждах ги и всичко е наред. Няма как да е слаба връзка т.к. алармата е и за левите и деснисветлини. Когато се появи аларма за габаритите.....те реално светят и имам стопове, но в момента в койтосе появи аларма за стоповете,се включват Backup светлините и диодите се гасят и светват фаровете за мъгла (на които има крушка с две светлини).

 

Някой имал ли е подобни проблеми и може ли да ме насочите към нещо. Трябва да има  някакъв модул който следи токовете във веригите, но къде ли е? Пък и какво като го знам къде е?

 

Поздрави

Дидо 

 

Ако си сигурен, че всички крушки (диоди) работят, то тогава проблема би следвало да е в задния SAM модул, който се намира в багажника отляво зад корите. Провери добре външните крушки, които са на стоповете на купето, не тези на багажника. Върви цяла платка, не се сменят само крушките.


Този пост е редактиран от CarlBenz: 05 ноември 2014 - 09:47

  • 0

The Best or Nothing


#3 Dido_N

Dido_N

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    MB W211 E270 2005 Combi

Публикувано 05 ноември 2014 - 11:28

Да да. За външните говоря. Те са цяла платка комбинирани габарит със слаб интензитет и стоп с по-силна светлина. Проблема е в ляво и дясно, т.е. е малко вероятно да е проблем и в двете платки. Този SAM модул какво представлява и дали се лекува със Стар диагноза.

 

Дидо


  • 0

#4 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 05 ноември 2014 - 11:40

Да да. За външните говоря. Те са цяла платка комбинирани габарит със слаб интензитет и стоп с по-силна светлина. Проблема е в ляво и дясно, т.е. е малко вероятно да е проблем и в двете платки. Този SAM модул какво представлява и дали се лекува със Стар диагноза.

 

Дидо

 

Модула представлява ел. блок на който стоят бушони и релета. Като махнеш кората в багажник отляво, ще го видиш. Лекува се с друг втора употреба или с ремонт на този. Със Стар Диагноза нищо не можеш да направиш, освен да провериш дали проблем е в него.


  • 0

The Best or Nothing


#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 ноември 2014 - 08:25

За всеки случай, проверете масите към стоповете и почистете всички връзки.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 Dido_N

Dido_N

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    MB W211 E270 2005 Combi

Публикувано 06 ноември 2014 - 10:13

Да ще напръскам с контактен спрей на Wurth. Като махна корите има едно болче, където са захванати маси. Всичко си изглежда наред-чисто и стегнато. Проблема е необичаен и необясним......ту имам габарити/стопове, ту нямам. Когато запаля се включват автоматично светлините и само премигват габаритите и угасват. Веднага функцията се поема от фаровете за мъгла и се генерират 6 аларми.


Този пост е редактиран от Dido_N: 06 ноември 2014 - 10:20

  • 0

#7 kanico

kanico

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    C220 CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 ноември 2014 - 14:22

Да споделя и аз. На мен ми даваше грешка в левия стоп, а всъщност той си светеше. Смених крушката и се оправи. Не знам дали има нещо общо с твоят случай, а и видах че си с диодни.


  • 0

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 ноември 2014 - 08:24

Когато запаля се включват автоматично светлините и само премигват габаритите и угасват. 

 

Ключа в джоба, откачете акумулатора, свалете задният САМ, разменете местата на еднаквите релета, закачете и наблюдавайте.


Този пост е редактиран от Вай Басо: 07 ноември 2014 - 08:27

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 07 ноември 2014 - 22:26

Защо не свалите платките и не им подадете 12V. Мисля, че това бързо ще ориентира, къде е проблема.


  • 0

The Best or Nothing


#10 Dido_N

Dido_N

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    MB W211 E270 2005 Combi

Публикувано 05 декември 2014 - 16:05

С малко закъснение отговарям но сега ми остана време да поледна стоповете.

 

Днес разглобих десния стоп изкарах платката и след дълго пулене, открих че при огъване на синьото кабелче предполагам минусовия проводник ту има стоп ту няма. Презапоихме наново кабелите и засега светят и няма грешки. След няколко проби ще пиша пак дали всичко се е оправило.

 

Поздрави и Благодаря на отзовалите се!

 

Дидо

 

 

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  DSC_0821.JPG   115,95K   7 Брой сваляния

Този пост е редактиран от Dido_N: 05 декември 2014 - 16:15

  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни