Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Грешки в габаритите/стоповете


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Dido_N

Dido_N

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    MB W211 E270 2005 Combi

Posted 05 November 2014 - 09:41

Здравейте колеги,

 

Имам странни проблеми със стоповете. Колата е W211 комби/2005. От известно време се появяват аларми на дисплея Right/Left hand tail lamp, Right/Left brake lamp и се включва аварийния режим прикойтофароветеза мъгла поемат функцията на габарит и стоп (Backup lamp ON).

 

Особеното е че съм с диоди на габарита/стоповете. В неделя свалях стоповете оглеждах ги и всичко е наред. Няма как да е слаба връзка т.к. алармата е и за левите и деснисветлини. Когато се появи аларма за габаритите.....те реално светят и имам стопове, но в момента в койтосе появи аларма за стоповете,се включват Backup светлините и диодите се гасят и светват фаровете за мъгла (на които има крушка с две светлини).

 

Някой имал ли е подобни проблеми и може ли да ме насочите към нещо. Трябва да има  някакъв модул който следи токовете във веригите, но къде ли е? Пък и какво като го знам къде е?

 

Поздрави

Дидо 


  • 0

#2 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Posted 05 November 2014 - 09:46

Здравейте колеги,

 

Имам странни проблеми със стоповете. Колата е W211 комби/2005. От известно време се появяват аларми на дисплея Right/Left hand tail lamp, Right/Left brake lamp и се включва аварийния режим прикойтофароветеза мъгла поемат функцията на габарит и стоп (Backup lamp ON).

 

Особеното е че съм с диоди на габарита/стоповете. В неделя свалях стоповете оглеждах ги и всичко е наред. Няма как да е слаба връзка т.к. алармата е и за левите и деснисветлини. Когато се появи аларма за габаритите.....те реално светят и имам стопове, но в момента в койтосе появи аларма за стоповете,се включват Backup светлините и диодите се гасят и светват фаровете за мъгла (на които има крушка с две светлини).

 

Някой имал ли е подобни проблеми и може ли да ме насочите към нещо. Трябва да има  някакъв модул който следи токовете във веригите, но къде ли е? Пък и какво като го знам къде е?

 

Поздрави

Дидо 

 

Ако си сигурен, че всички крушки (диоди) работят, то тогава проблема би следвало да е в задния SAM модул, който се намира в багажника отляво зад корите. Провери добре външните крушки, които са на стоповете на купето, не тези на багажника. Върви цяла платка, не се сменят само крушките.


Edited by CarlBenz, 05 November 2014 - 09:47 .

  • 0

The Best or Nothing


#3 Dido_N

Dido_N

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    MB W211 E270 2005 Combi

Posted 05 November 2014 - 11:28

Да да. За външните говоря. Те са цяла платка комбинирани габарит със слаб интензитет и стоп с по-силна светлина. Проблема е в ляво и дясно, т.е. е малко вероятно да е проблем и в двете платки. Този SAM модул какво представлява и дали се лекува със Стар диагноза.

 

Дидо


  • 0

#4 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Posted 05 November 2014 - 11:40

Да да. За външните говоря. Те са цяла платка комбинирани габарит със слаб интензитет и стоп с по-силна светлина. Проблема е в ляво и дясно, т.е. е малко вероятно да е проблем и в двете платки. Този SAM модул какво представлява и дали се лекува със Стар диагноза.

 

Дидо

 

Модула представлява ел. блок на който стоят бушони и релета. Като махнеш кората в багажник отляво, ще го видиш. Лекува се с друг втора употреба или с ремонт на този. Със Стар Диагноза нищо не можеш да направиш, освен да провериш дали проблем е в него.


  • 0

The Best or Nothing


#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 06 November 2014 - 08:25

За всеки случай, проверете масите към стоповете и почистете всички връзки.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 Dido_N

Dido_N

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    MB W211 E270 2005 Combi

Posted 06 November 2014 - 10:13

Да ще напръскам с контактен спрей на Wurth. Като махна корите има едно болче, където са захванати маси. Всичко си изглежда наред-чисто и стегнато. Проблема е необичаен и необясним......ту имам габарити/стопове, ту нямам. Когато запаля се включват автоматично светлините и само премигват габаритите и угасват. Веднага функцията се поема от фаровете за мъгла и се генерират 6 аларми.


Edited by Dido_N, 06 November 2014 - 10:20 .

  • 0

#7 kanico

kanico

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    C220 CDI
Garage View Garage

Posted 06 November 2014 - 14:22

Да споделя и аз. На мен ми даваше грешка в левия стоп, а всъщност той си светеше. Смених крушката и се оправи. Не знам дали има нещо общо с твоят случай, а и видах че си с диодни.


  • 0

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 07 November 2014 - 08:24

Когато запаля се включват автоматично светлините и само премигват габаритите и угасват. 

 

Ключа в джоба, откачете акумулатора, свалете задният САМ, разменете местата на еднаквите релета, закачете и наблюдавайте.


Edited by Вай Басо, 07 November 2014 - 08:27 .

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Posted 07 November 2014 - 22:26

Защо не свалите платките и не им подадете 12V. Мисля, че това бързо ще ориентира, къде е проблема.


  • 0

The Best or Nothing


#10 Dido_N

Dido_N

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    MB W211 E270 2005 Combi

Posted 05 December 2014 - 16:05

С малко закъснение отговарям но сега ми остана време да поледна стоповете.

 

Днес разглобих десния стоп изкарах платката и след дълго пулене, открих че при огъване на синьото кабелче предполагам минусовия проводник ту има стоп ту няма. Презапоихме наново кабелите и засега светят и няма грешки. След няколко проби ще пиша пак дали всичко се е оправило.

 

Поздрави и Благодаря на отзовалите се!

 

Дидо

 

 

Attached Files


Edited by Dido_N, 05 December 2014 - 16:15 .

  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users