Здраве колеги. Преди два дни ми светна нивомерната лампа за маслото. Учудих се, тъй като до сега не съм я виждал да свети. Маслото е едва на 6000 км. пробег. В това време забелязах, че колата пуши силно черен дим. Прибрах се в къщи, махнах декоративния капак на главата и какво да видя - чашките на дюзите пълни с масло - всички без 3-ти цилиндър. Моля ви за помощ - знаещите да ме насочат към проблема и евентуално към добър майстор в района на гр. Пловдив или по-далече въпроса е да е някой компетентен. Автомобила е w202 2.5 TD.
Масло в чашките на дюзите
Започната от yxoto, 30 окт 2014 - 18:49:18
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 октомври 2014 - 18:49
"Когато говориш каквото мислиш, мисли какво говориш!"
#2
Публикувано 30 октомври 2014 - 20:17
Сигурен ли си, че е масло? Моята ги беше напълнила с НАФТА, след като смених маркучетата на обратната нафта. НО да те успокоя.. маркуч за обратната нафта единствено от Балкан стар .. 1.5м маркуч си купих за 39 лв... с некви отстъпки. Един помпаджия ми обясни, че въпросния маркуч по магазинната мрежа е с някви милиметри-микрони по-голям и ме прати в балкан стар. Смених го и тоя се оказа прав.. няя вече течове.
Там масло мисля, че няма от къде да отиде. И на мен ми светва лампата на маслото след като го бях сменил с 10w40 MOTUL. На следващата смяна сипах 5w40 и няма проблем. ТА.. пробвай с друго масло и се убеди, че е масло.
Ся смених клапана на картерните газове и си е*а мамата мотора плува в масло...
#3
Публикувано 30 октомври 2014 - 20:47
В първият мамент помислих, че е нафта но течността не беше бистра, а черна и много по - плътна от нафтата. Изсмуках течността от дюзите като изстина си пролича ясно че е масълце. По-горе забравих да добавя, че след като ми светна лампата преди два дни долях 1 литър масло и днес отново светна. От чашите на дюзите надолу всичко се омаза тотално.
"Когато говориш каквото мислиш, мисли какво говориш!"
#4
Публикувано 30 октомври 2014 - 21:13
Да не е от тъпия сепаратор... Клапана дет споменах за картерните газове...
Това са предположения. Просто не мога да го измисля от къде ще се появи масло там .. НО щом има масло явно, че е "дошло" от някъде.
#5
Публикувано 30 октомври 2014 - 21:22
Току що размонтирах въздуховодите - всичко е в масло - явно турбото си е заминало, но откъде по дяволите го качва в чашките горе?
"Когато говориш каквото мислиш, мисли какво говориш!"
#6
Публикувано 30 октомври 2014 - 21:26
При мене пълни всмукателните тръби с масло.. имало вариант четох да е от сепаратора... смених го .. стана още по-зле.. плашим се.. Изтропа ли мотора или бензин слагам или по-голям дизел
То и моето турбо има малко луфт. Ама пък от него ли да прави всичко бербат? wtf.. Някой специалист да се изкаже.. Аз съм аматьор с минимални познания..
#7
Публикувано 31 октомври 2014 - 10:50
Може да омаслява от гарнитурата на клапанния капак.
Никога не оставям магарето си в калта.
#8
Публикувано 31 октомври 2014 - 11:50
Според мен там горе масло може да дойде само от отдушника на картерните газове,ако е нацепена тръбичката.Смятам обаче,че толкова много не може да има,а е смес от масло и нафта!Почисти всичко добре,използвай спринцовка с маркуче,тогава пали и като загрее форсирай за да видиш със сигурност какво става и от къде тече.Очаква се затопляне на времето...:-)
#9
Публикувано 31 октомври 2014 - 11:51
Според мен там горе масло може да дойде само от отдушника на картерните газове,ако е нацепена тръбичката.Смятам обаче,че толкова много не може да има,а е смес от масло и нафта!Почисти всичко добре,използвай спринцовка с маркуче,тогава пали и като загрее форсирай за да видиш със сигурност какво става и от къде тече.Очаква се затопляне на времето...:-)
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни