От скоро имам странен проблем, който ще се опитам да опиша. Моля тези от Вас които са специалисти по автомобилите да ме извинят. Та проблема е следният - при движение по лек наклон, отдолу се усещат вибрации. Самият мотор като цяло има мощност и когато подам леко газ вибрациите изчезват. Но ако пусна автопилота - при изкчаване се усеща. Някой дали има идея от какво може да е? Моите опасения са дали е от скоростната кутия (не е 7G Tronic) или да не би да е хирдо трансформатора. По всяка вероятност ще отида в Балканстар да я погледнат, но дали някой се е сблъсквал с подобен проблем досега.
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 28 октомври 2014 - 17:43
[url="""]<>[/url]src="http://dobavi.info/c...des/m41919.gif"alt="Mercedes" border=0>
#2
Публикувано 28 октомври 2014 - 23:01
От скоро имам странен проблем, който ще се опитам да опиша. Моля тези от Вас които са специалисти по автомобилите да ме извинят. Та проблема е следният - при движение по лек наклон, отдолу се усещат вибрации. Самият мотор като цяло има мощност и когато подам леко газ вибрациите изчезват. Но ако пусна автопилота - при изкчаване се усеща. Някой дали има идея от какво може да е? Моите опасения са дали е от скоростната кутия (не е 7G Tronic) или да не би да е хирдо трансформатора. По всяка вероятност ще отида в Балканстар да я погледнат, но дали някой се е сблъсквал с подобен проблем досега.
Задръж около 1800 оборота и наблюдавай за придърпване. Това са симптомите на хидрото. Ако са вибрации може да се от много неща, основно са тампони на двигател и скоростна кутия, но те и не място се усещат.
The Best or Nothing
#3
Публикувано 29 октомври 2014 - 07:15
Някой тампон ще е.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#4
Публикувано 29 октомври 2014 - 08:16
Важно е да се отбележи ,че колата е 4матик! Аз залагам на някое каре или тампон на дифа/моста.
NO PAIN - NO GAIN!
#5
Публикувано 29 октомври 2014 - 14:50
Задръж около 1800 оборота и наблюдавай за придърпване. Това са симптомите на хидрото. Ако са вибрации може да се от много неща, основно са тампони на двигател и скоростна кутия, но те и не място се усещат.
Задържах на 1800 оборота и се усещат вибрации, придърпване по-скоро не. Но може да ми се иска да не е придърпване, защото знам че с това хидро нещата са мнооооого дебели за ремонт
Този пост е редактиран от Rammstein78: 29 октомври 2014 - 14:50
[url="""]<>[/url]src="http://dobavi.info/c...des/m41919.gif"alt="Mercedes" border=0>
#6
Публикувано 30 октомври 2014 - 09:35
Симпатяги, наблегнете първо на тампоните - всички тампони по трансмисията.
Придърпване или вибрации..важно е да се знае?
При вторачване към симптомите от хидрото, при равномерна скорост, наблюдавайте оборотомера за нетипично движение.
Този пост е редактиран от Вай Басо: 30 октомври 2014 - 10:03
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 30 октомври 2014 - 11:48
Ще прегледам колата, като все още се чудя къде да отида, но определено няма да ходя в Балкан Стар. Четох че при Генади разбирали, но били големи кожодери.
Относно придърпване или вибрации - пак казвам че на 99% мисля че са вибрации, поне не усещам лашкане напред назад за придърпване. Относно оборотомера - при равномерна скорост не се наблюдава нищо необикновенно, оборотите не се отместват. И един глупав въпрос - дали моята кола има маховик ? Като е автоматик - но предполагам че всички коли си имат. Аз на тема коли съм необразован доста и се опитвам да понауча нещо повече, стига някой да има търпение да ми обясни някои неща
Симпатяги, наблегнете първо на тампоните - всички тампони по трансмисията.
Придърпване или вибрации..важно е да се знае?
При вторачване към симптомите от хидрото, при равномерна скорост, наблюдавайте оборотомера за нетипично движение.
Този пост е редактиран от Rammstein78: 30 октомври 2014 - 14:16
[url="""]<>[/url]src="http://dobavi.info/c...des/m41919.gif"alt="Mercedes" border=0>
#8
Публикувано 07 ноември 2014 - 10:42
Такаааа,
Вчера с bat Andi закачихме колата на диагностиката и в движение се установи че проблема е с хидрото. Сега ще трябва да намеря читав майстор или фирма за рециклирането, и после съответно за монтаж. Някой дали може да помогне със съвет ?
[url="""]<>[/url]src="http://dobavi.info/c...des/m41919.gif"alt="Mercedes" border=0>
#9
Публикувано 07 ноември 2014 - 14:46
В България до колкото съм чувал още се учат да ги рециклират. Аз си взех от Латвия (recro.eu) и не съм доволен. Не са направили баланса добре. Ако имаш пари нов е 1300 лв, а рециклиран 600-800 лв.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Този пост е редактиран от krasimo: 07 ноември 2014 - 21:02
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#10
Публикувано 10 ноември 2014 - 15:00
В България до колкото съм чувал още се учат да ги рециклират. Аз си взех от Латвия (recro.eu) и не съм доволен. Не са направили баланса добре. Ако имаш пари нов е 1300 лв, а рециклиран 600-800 лв.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не знам от къде намираш нов за 1300лв, аз най-евтино намерих от Ивай Джет за около 2400лв с ДДС
[url="""]<>[/url]src="http://dobavi.info/c...des/m41919.gif"alt="Mercedes" border=0>
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни