Здравейте отново, преди да тръгна където и да е искам да се допитам до съфорумците. Преди година и два месеца ми ремонтираха кутията, причината влязъл антифриз в маслото, рециклираха хидро-то, клапана и смениха комплект дискове,както и монтираха външен радиатор за охлаждането, две хиляди км. след това по условие от гаранцията смених филтър и обнових маслото в кутията.Минах около 25 000 км. от тогава без никакви проблеми, но от както застудя(последните 6-8 дни) след престой около два дена на колата без палене и каране на третия ден паля и тръгвам, минавам около 500-600 метра и се появява едно придръпване на колата с проиграване на стрелката на оборотомера за около километър и след това изчезва.Нормално си сменя скоростите както в режим C така и в режим S, на типтроника също нормално, това ми се случва вече на два пъти, днес ако мога ще я закача на диагностика да видя дали е запомнила нещо пустината, а вие ако имате някакви идейки от какво може да е подсказвайте

Въпрос относно АСК W211 E320 cdi
Започната от niki76, 27 окт 2014 - 14:19:32
24 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 октомври 2014 - 14:19
#2
Публикувано 27 октомври 2014 - 19:33
Предполагам в условията на гаранцията би трябвало да си смениш маслото в същия сервиз където са я ремонтирали.Добре е да отидеш пак там,защото освен диагностика е добре да се погледне отдолу.Тия симптоми обикновенно идват от протекла букса или платката(управлението на АСК)да е нещо омаслена или пукната.Интересно ми е при ремонта,как са рециклирали турбината?До колкото знам в България това не се извършва,а ги пращат в Германия и им връщат готови рециклирани.Може и да ми е стара информацията но се претеснявам да не са те омагьосвали за ремонта:-)
Успех с разрешаването на проблема.
Успех с разрешаването на проблема.
#3
Публикувано 27 октомври 2014 - 19:36
Какво казва диагностиката?
Вижте дали приплъзва хидрото.
Къде ти рециклираха хидрото?
Провери си нивото на маслото.
Според мене ти се е разхлабил някой от пакетите.
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#4
Публикувано 29 октомври 2014 - 16:40
Такааа, Стар диагнозата мълчи, нищичко не казва, грешки никъде, нито в АСК нито в двигател, единственото което видях не като хората е, че показанията на дебитомера са два пъти над нормалните, а колкото до омасляване на АСК имам някакъв спомен, че като свалях корите последния път имаше някакъв незначителен теч от страната на буксата, ма сега е студенко, а и разкопаха пред гаража с канала за канализация, а и от както писах тук не е правила номера, ще зачакам и като заровят дупката, тичам в гаражааа да свалям корите и хвърля око на теча.
#5
Публикувано 30 октомври 2014 - 10:56
а колкото до омасляване на АСК имам някакъв спомен, че като свалях корите последния път имаше някакъв незначителен теч от страната на буксата
От тук тръгва всичко. Спешно оправете теча и изравнете маслото.!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#6
Публикувано 30 октомври 2014 - 11:14
Вай Басо, благодаря с нетърпение изчаквах твоето мнение, както казах само да закопаят дупката пред гаража с канала и съм там, ако ли пък преди това имам път към Софето мисля да ти дрънна ден преди това да хвърлиш и ти едно око и една ръка
за да се смени буксата трябва ли да точа маслото от кутията или може и без.

#7
Публикувано 31 октомври 2014 - 08:52
Tочи се маслото, но това не е толкова страшно, вниманието на майстора трябва да бъде върху подхода към буксата.
Ако нещо запъне звънни, а ако идваш, дрънкай няколко дена по от рано.
Кутията трябва да е суха!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#8
Публикувано 05 ноември 2014 - 17:26
Вай Басо какви обороти трябва да държи пустината нямам спомен да е имала разлика в оборотите когато е топла и когато е студена, сега има, паля на 800 и на 90 градуса падат до 650-700 и като че ли има и някакво чудене при подаване на газ, почвам да се пренасочвам на други места май, дай идея, днес карах един Е270 автомат и топъл студен все едни обороти 800, подържам и една C220 CDI ръчна, кове 800 оборота.
#9
Публикувано 06 ноември 2014 - 08:16
като че ли има и някакво чудене при подаване на газ
Това е важно, трябва да идеш на диагностика.
Оборотите при топла кола как ги следиш, изключена от скорост нали?
Пробвайте с друг дебитомер....
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Публикувано 06 ноември 2014 - 08:37
Оборотите ги следя на оборотомера, бях на диагностика, стар диагнозата не казва нищо, никакви грешки, нито в АСК нито в двигателя единственото което гледах и не е както трябва на живи данни е дебитомера. Диагнозата казва от 250 примерно долната граница не я помня точно но горната я дава нормално да е 303 а на живи данни при мен е 560, дюзи перфектни, темпрратура 90 градуса, да оборотите ги гледам както на паркинг, така и на задна и на неутрал и на директ, но на място, При завъртане на волана от 700 оборота падат на около 600, имам лек шум от хидравликата между другото, пропуснах да кажа, че и двете коли които карах и са с обороти около 800 са с махнати филтри за твърди частици, моя не е и двете коли обаче са доста по-пъргави при набиране. Диагнозата го показва на 24 процента и според не е за махане, регенерира си се редовно горе-долу на около 700 до 1000 км. Смених горивния филтър, мисля да сменя и въздушния, понеже е на около 7-8 месеца, но не мисля, че ще има някаква промяна, Вчера обиколих всички сервизи в смотания град и никъде няма щека да погледна нивото на маслото в АСК, най-близката щека на 40 км. Да нарочвам ли тая кутия или да търся проблем другаде, На място и на паркинг обороти 1000 до 1400-1500 подавам няма вибраций.
Този пост е редактиран от niki76: 06 ноември 2014 - 08:45
#11
Публикувано 06 ноември 2014 - 12:17
Такаааа сега боднах и щеката, масло колкото трябва, все едно току що е сменено,бистро на сълза, май изключвам вече кутията. Въпроса вече ми е може ли да е от дебитомера?
#12
Публикувано 07 ноември 2014 - 08:36
Щеката ти ли я бодна или човек който знае кога и как?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#13
Публикувано 07 ноември 2014 - 10:42
Човек който обслужва кутий, всъщност мерихме на загрят двигател, на паркинг,на задна и на директ, но колебание в оборотите има и на място, на паркинг и студена, минимално но има, и тогава няма това зачудване което има при топъл мотор
#14
Публикувано 07 ноември 2014 - 14:53
А дали е възможно в маслото да има антифриз .
При W211 имало такава предпоставка .
Анализ на течността показва истината .
Във БС имало специален уред .
#15
Публикувано 10 ноември 2014 - 10:44
Здравей колега, при играещи обороти на студено има един соленоид който решава проблема ако разбира се проблема е в скоростите... (Y3/6y6), въпросния соленоид управлява торк конвертера/турбината на скоростите. Ако нямаш смесване на масло с антифриз и дебитомера ти е изряден (защото игра на обороти може да има и от дебитомер), то тогава моето предположение е този соленоид.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни