Здравейте!Отскоро съм горд собственик на S203 140кс cdi 2002г.Имам няколко въпроса, на които не намирам отговор с търсачката.Ключа за фаровете когато е в положение за автоматично пускане и спиране на светлините не се случва нищо.От копчетата на волана в менюто намирам опция да пуска сам фаровете когато е тъмно,но тогава не се влияе от ключа в какво положение е.Следващия въпрос е за парктроника.Копчето винаги стои в положение с червена светлина.Когато го включа следва звуков сигнал парктроника святка и при маневра не отчита нищо.След кратко време святка пак червената светлина на копчето.Дали аз не знам да го подкарам или трябва да се прочете на диагностика?
Автоматично пускане на светлините
Започната от plmen, 19 окт 2014 - 12:20:16
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 октомври 2014 - 12:20
#2
Публикувано 20 октомври 2014 - 12:20
Имам още два въпроса.Индикира ми на таблото,че има изгоряла свещ.Релето на свещите на левия калник ли се намира?На коша в предната част има нещо което мисля ,че е то.
Мисля да сменя ремъка.До сега карах разни фолксвагени и си ги сменях сам.Тук е по различно.Коя е обтяжната ролка и на какъв принцип е.
#3
Публикувано 20 октомври 2014 - 14:21
Ключа когато е в положение Auto, то трябва когато е тъмно, фаровете автоматично да се пуксат. Нагласи от таблото (менюто с копчетата на волана) настройката на фаровете да е на "constant" и остави ключа на фаровете на положение 0. Така би трябвало в момента, когато запалиш, фаровете да се пускат и обратно.
За парктроника, след като свети червената индикация на копчето, това означава, че не ти работи парктроника. Имаш някаква повреда, може някой датчик да не работи, но той изключва цялата система.
Относно релето, да там се намира. една черна пластмасова кутийка, в коя влиза букса и има плюсов кабел.
А за ремък, ако си разгледал, ясно се вижда коя е обтяжната ролка, то си е цял механизъм (алуминиев), който изглежда така
Този пост е редактиран от CarlBenz: 20 октомври 2014 - 14:22
The Best or Nothing
#4
Публикувано 20 октомври 2014 - 20:07
Благодаря за точната информация,благодарение на която свърших доста работа.Нагласих фаровете и вече работят коректно.Парктроника ще трябва диагностика.От буксата на релето установих,че три свещи са изгорели.И за тях ще трябва специалист, да не скъсам някоя.Смених си ремъка благодарение на снимката доста лесно.
Следващия въпрос е помпата на хидравликата подлежи ли на ремонт?Волана се върти с малко по голямо усилие от колкото би трябвало.Течност има,рейката не издава звуци и не капе,ремъка е сменен значи помпата може би е поизносена.Нова е скъпа,втора употреба си е риск.Предпочитам ако е възможно рециклиране.Във форума прочетох ,че е възможно ,но нямаше инфо с подробности.Поздрави
#5
Публикувано 20 октомври 2014 - 20:21
Сигурно подлежи на ремонт, но доста W203-ка съм виждал с по-тежък волан. Незнам дали идва проблема от хидравличната система или стандартно си е така. Трябва майстор специалист да повърти малко геврека и да каже диагноза.
The Best or Nothing
#6
Публикувано 20 октомври 2014 - 20:48
Ако е нормално тежък ще си спестя доста приключения.Ще трябва консултация с някой по опитен.
#7
Публикувано 21 октомври 2014 - 20:17
Следващия въпрос е колата има ли ASR система против буксуване?ESP е включен и на един бордюр спокойно превъртя гуми.Доколкото знам при други коли двете системи вървят заедно.
#8
Публикувано 21 октомври 2014 - 20:24
Има, а това че е превъртяла гуми или по-скоро гума е нормално.
#9
Публикувано 21 октомври 2014 - 21:14
Е тази система не трябваше ли да се намеси?
#10
Публикувано 08 декември 2014 - 20:16
Тежкия волан си е тежък,поне при мен винаги е бил дори и след смяна помпа на хидравликата.
#11
Публикувано 07 януари 2015 - 13:35
И при мен волана ми направи впечатление ,че е тежък. В сравнение с Голф 4. Ама като покарах още две W203ки на приятели стигнах до извода, че си е стандартно така.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни