9 replies to this topic
#1
Posted 12 October 2014 - 09:11
Здравейте колеги.До скоро бях собственик на 124 200D.От края на август си купих w211 E 280.Стряска ме още многото електроника в този автомобил но полека свиквам с времето.За целта почетох доста във форума и за много неща получих отговор тук.На някой въпроси, отговори неможах обаче да намеря затова отварям тази тема.Колата е Elegance с ръчна скоростна кутия.
1.Немога да разбера дали имам аларма.
2.Немога да си нулирам сървиса по оказаните методи.Изписва ми Not confurmet
3.Но главния ми въпрос за което написах тази тема е,че със застудяването колата започна да пали по трудно.Като дам на контакт светва реотанчето за подгрев около 1-2секунди и после си огасва.Въртя продължително стартера за да може да запали.Под 12 градуса ще се наложи да поне два пъти с продължително въртене.Имам чувството че колата пали само на компресия и нещо по подгрева не е на ред.По всичко личи че с падането на температурите проблема ще се задълбочава а не искам да мъча колата.Моля ако някой има идея какъв може да е проблема да сподели.Хубав ден на всички
1.Немога да разбера дали имам аларма.
2.Немога да си нулирам сървиса по оказаните методи.Изписва ми Not confurmet
3.Но главния ми въпрос за което написах тази тема е,че със застудяването колата започна да пали по трудно.Като дам на контакт светва реотанчето за подгрев около 1-2секунди и после си огасва.Въртя продължително стартера за да може да запали.Под 12 градуса ще се наложи да поне два пъти с продължително въртене.Имам чувството че колата пали само на компресия и нещо по подгрева не е на ред.По всичко личи че с падането на температурите проблема ще се задълбочава а не искам да мъча колата.Моля ако някой има идея какъв може да е проблема да сподели.Хубав ден на всички
#2
Posted 12 October 2014 - 19:29
Здравейте колеги.До скоро бях собственик на 124 200D.От края на август си купих w211 E 280.Стряска ме още многото електроника в този автомобил но полека свиквам с времето.За целта почетох доста във форума и за много неща получих отговор тук.На някой въпроси, отговори неможах обаче да намеря затова отварям тази тема.Колата е Elegance с ръчна скоростна кутия.
1.Немога да разбера дали имам аларма.
2.Немога да си нулирам сървиса по оказаните методи.Изписва ми Not confurmet
3.Но главния ми въпрос за което написах тази тема е,че със застудяването колата започна да пали по трудно.Като дам на контакт светва реотанчето за подгрев около 1-2секунди и после си огасва.Въртя продължително стартера за да може да запали.Под 12 градуса ще се наложи да поне два пъти с продължително въртене.Имам чувството че колата пали само на компресия и нещо по подгрева не е на ред.По всичко личи че с падането на температурите проблема ще се задълбочава а не искам да мъча колата.Моля ако някой има идея какъв може да е проблема да сподели.Хубав ден на всички
Здрасти колега,
По първия ти въпрос, можеш да направиш следната проверка. Заключваш колата с отворен прозорец на шофьорската врата (примерно), след което бъркаш и отваряш колата отвътре. Ако имаш фабрична аларма, то ще е чуеш веднага.
По втория ти въпрос, така става по принцип, когато се бъзикат километрите или когато много много време и км са надхвърлили сервизния интервал. Оправя се това, но трябва да се намеси човек със стар диагноза (диагностична апаратура) и да знае, къде да бърника.
По третия ти въпрос, може да се окаже, че релето на подгряването ти е за смяна. Не винаги свети лампичката за подгряване, след като е изгаснала, когато е изгоряло релето. Това също може да се провери на диагностика.
Поздрави!
Edited by CarlBenz, 12 October 2014 - 19:30 .
The Best or Nothing
#3
Posted 13 October 2014 - 08:08
Колегата да пробва да подгрее 2 пъти и да направи клип на паленето, по-лесно ще е.
Този Бенц е капризен на ток и задължително 2 те му батерии трябва да изправни!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#4
Posted 13 October 2014 - 16:40
По точка 3. Като палиш колата само "чукваш" ключа и го пускаш, тя сама ще си запали. Закачи я на Стар диагноза и вижте стойностите на дюзите на студен двигател, при разцетровани или заминаващи също пали трудно. Проверете и състояните на ДПФ филтъра, диагнозата си казва на колко процента е запълнен. Ако не си сменявал горивния филтър го направи и слагай хубаво гориво и по възможност добавки.
Провери и състоянието на релето за подгряване както каза колегата CarlBenz. Ако са тръгнали акумулаторите ще ти се появи на таблото акумулатор в червено.
И на последно място, но не и по значимост вижте с диагностиката колко живот му остава на SBC модула на спирачките.
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#5
Posted 13 October 2014 - 19:36
Привет.Днес закарах колата на стар диагноза.Както и казахте колеги...подгревното реле.Сменено е вече и би трябвало всичко да е наред.Сега ми трябва само по студено време за да си покаже.Други грешки не показва на диагнозата.На krasimo сега виждам препоръките,иначе щях да питам за DPFа и за SBSто.Иначе със старото реле пробвах до 4 пъти да подгрея преди да стартирам но нямаше никакъв ефект.Ще пиша пак като се убедя че всичко е наред след няколко студени старта.Благодаря че се отзовахте колеги ,диагнозата е точна.Хубава вечер
Привет.Днес закарах колата на стар диагноза.Както и казахте колеги...подгревното реле.Сменено е вече и би трябвало всичко да е наред.Сега ми трябва само по студено време за да си покаже.Други грешки не показва на диагнозата.На krasimo сега виждам препоръките,иначе щях да питам за DPFа и за SBSто.Иначе със старото реле пробвах до 4 пъти да подгрея преди да стартирам но нямаше никакъв ефект.Ще пиша пак като се убедя че всичко е наред след няколко студени старта.Благодаря че се отзовахте колеги ,диагнозата е точна.Хубава вечер
А забравих...излиза че колата няма аларма.Бях го пробвал това което каза Benz но няма.Мислях че може да има някаква опция с ключа но явно няма.
Edited by Onir, 13 October 2014 - 19:42 .
#6
Posted 26 October 2014 - 20:30
Здравейте колеги.Днес на 3 градуса колата си запали от раз.
Всичко е ОК.
Благодаря на всички.
Хубава вечер
Всичко е ОК.
Благодаря на всички.
Хубава вечер
#7
Posted 31 October 2017 - 04:47
Здравейте колеги.
Притежавам Е320 4 matik 2008 година и имам един проблем който не мога да разреша. Когато застудее под 5 градуса колата започва да пали по трудно. Не са свещи не е и релето. Акумлатора също е наред. Някой има ли други идеи. Благодаря.
#8
Posted 31 October 2017 - 09:00
Доста е вероятно да е релето. Много често дефектира без да дава грешка със Стар - провери английските МБ форуми. И аз имам същия проблем, но при мен и акумулатора е отслабнал (500A стартов ток от 830А като нов), така че не съм се хвърлил да го сменям, защото има шанс и да е от акумулатора. Виж и тук: http://forums.mbclub...ни-свещи-om642/
Edited by bronc, 31 October 2017 - 09:03 .
#9
Posted 31 October 2017 - 09:17
Една Стар диагноза би трябвало да ти покаже ако има проблем по колата, а щом си забелязал закономерност, вероятно има.
Т. Датчик, дебитомер, или нещо по горивната система.
#10
Posted 31 October 2017 - 10:28
Колега, ако си от София, драсни да направим една СД, че ми е интересно дали ще излезе нещо при теб.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users