Привет колеги,след като преди 3 месеца имах главоболия с колекторите и така прословутите клапи и машинка и скромната сума от 1300 лв. сичко си дойде на мястото с чисто нови(знаех за метода с премахването на клапите,но исках да сложа нови понеже щом немеца ги е сложил там значи трябва да са там) и сега до ден днешен всичко беше наред,но вчера колата умря до 3 хил. оборота и започна да прави същите симптопи каквито правеше от колекторите.Решихме,че е от тях и,че пак трябва да се правят същите кофти упражнения с пръскане на почти всичко по двигателя,но уви не снощи я закарах на стар диагноза и се оказа,че дебитомера ми е умрял тотално не показва никъкви симптоми за живот.Майстора ми показва диаграми за нормите в който трябва да работи,но той тотално е загинал забил е на нула и никакъв въздух не пуска понеже майстора ми каза,че ако показва някъкви норми щял да ме накара да го сваля и да го почистя и да пробваме пак,но щом бил забил на 0 значи нямало смисъл изобщо от тези упражнения тотално се е скапал.Та въпроса ми към вас е трябвали изобщо да се занимавам да го свалям да го чистя и да го слагам пак или направо да търся нов.Доколкото разбрах цената на новият истински е главозамайваща,но имало и некви боклуци към който изобщо не трябвало да се насочвам.Предлагат ми втора употреба оригинален,но незнам какво да правя.Посъветвайте ме нещо ако може и ако някой колега може да открие новият истински дебитомер на каква цена е ще му бъда много благодарен става въпрос за C270 CDI 2003 г.
Благодаря предварително на отзовалите се