Здравейте.Искам да питам кои от двигателите 200к(163),200к(192) и 230к е най надежден и с най надежден компресор.Чувал сам че 230к е с механичен и е най добрият,другите два са с електроника и не са добри.моля помогнете ми защото в момента тарся цлк и сам обаркан
Най-добрият двигател за w208
Started by dizlela, 03 Oct 2014 - 22:35:23
5 replies to this topic
#1
Posted 03 October 2014 - 22:35
#2
Posted 04 October 2014 - 08:41
И трите модела са с механичен компресор,като 200к 163 кс е с малкия Итън 45 и няма магнитна ролка а е постоянно зацепен,с четири бобини е и с 6-степенна кутия.Другите два са с магнитен съединител на по голями Итън 62 като 200к е с по-голяма степен на сгъстяване от 230к.С две бобини са но фейслифтовия 230к който е 197кс е с четири.Разхода си е висок и на трите,шумни са но са еластични имат нютони.Гледай автомобила да си личи че е подържан и пазен че иначе ще береш ядове...
#3
Posted 04 October 2014 - 11:03
100% съгласен. Не съм имал допир до фейсов 230К, но щом mitkofitnes казва, че е с 4 бобини, то той е правилния.
2те бобини на предните мотори са простотия от страна на МБ.
Аз лично съм много доволен от 163к.с. версията със 6ск ръчка.
Магистрално може да гори под 8, градското е нормално... 10-13.
За мен, до ден днешен, най-добрите мотори в евтини, хубави коли, са 4цил. Компресори на Бенц и редовите 6аци на БМВ.
Не знам за дефектирал компресор, никога не съм срещал такава кола, така че това ти е последната грижа.
208 е много солиден автомобил. Купи най-заводската и с най-много екстри, която можеш да си позволиш.
#4
Posted 04 October 2014 - 11:38
Всички компресорни двигатели са хубави, важното е самата кола в какво състояние ще я намериш. Аз съм много доволен от 200 к 192 кс.
#5
Posted 04 October 2014 - 11:50
Супер са и трите, като бивш ползвател на 200К 192к.с. мога много да го похваля. Вярна служба в продължение на 3г и половина и над 50'000км
#6
Posted 14 October 2014 - 14:22
Ако търси още по-безшумен и еластичен-320.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users