Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Колата върви когато си искаW203 C220 CDI

Не върви

  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 coldpllay

coldpllay

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W203 C220 CDI 2003

Публикувано 18 септември 2014 - 21:00

Здравейте колеги,

Обръщам се към вас с един странен проблем. Забелязах че колата ми не ще да върви понякога. Това понякога е повече даже. А пък понякога нещо става и не мога да я позная. Става много пъргава. Но не мога да разбера от какво се получава това. Значи дебитомера е на няколко месеца, преди това колата влизаше в авариен режим, сложих нов дебитомер и такъв вървеж че нямам думи. Едновременно с вървежа се губят и вибрациите и мотора работи по-тих но след като сложим и на път да се прибера за вкъщи колата даде грешка EPC и след това вече нямаше този вървеж и вече много рядко. Заради тази грешка първо ми чистиха Турбото уж се задържало в крайно положение няма 3 месеца пак същата грешка получавам миналата седмица, сега отидох при един пич той огледа колата бая време и ми каза че видял датчика на високото налягане да има хлабава връзка и са я стегнали за няколко дни няма тази грешка.Но колата ту работи по спокойно ту с повече вибрации а тоя вървеж след смяната на дебитомера го няма изобщо. Почистих дебитомера но няма ефект. Как да постъя колеги?


  • 0

#2 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 19 септември 2014 - 07:21

Една хубава диагностика и да се гледат дюзи, помпа, клапан и рейка.


  • 0

The Best or Nothing


#3 coldpllay

coldpllay

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W203 C220 CDI 2003

Публикувано 19 септември 2014 - 21:54

Една хубава диагностика и да се гледат дюзи, помпа, клапан и рейка.

Дюзите са перфектни каза вече 2ма. Скоро бяха свалени и тествани и всички показатели са около нулата. На диагностиката не излиза нищо. Как може да се разберат дали помпата рейката и клапана(ЕГР) са в ред? Благодаря за мненията. Мен лично започна да ме съмнява дебитомера. Макар е пиербург оригинален уж, интересно е при първото слагане да върви като луда а после да не иска да върви.


  • 0

#4 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 19 септември 2014 - 21:58

С какъв двигател е колата?
  • 0

#5 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 20 септември 2014 - 07:23

По принцип тези симптоми ги има, точно когато дебитомера е за сменя (но не и да светва EPC), но ти казваш, че е нов. Pierburg са добро качество и от 50 сигурно монтирани, до сега проблем не съм имал нито с един. Според мен проблем е някъде другаде, по горивната система, но предположенията са много. Не споменаваш дали си ходил на диагностика и какви грешки дава, това може доста да стесни кръга, да не каже пък и точно къде е болката на колата.


  • 0

The Best or Nothing


#6 coldpllay

coldpllay

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W203 C220 CDI 2003

Публикувано 20 септември 2014 - 08:36

С какъв двигател е колата?

Колата е 2.2 ЦДИ 143 коня 2003г

 

По принцип тези симптоми ги има, точно когато дебитомера е за сменя (но не и да светва EPC), но ти казваш, че е нов. Pierburg са добро качество и от 50 сигурно монтирани, до сега проблем не съм имал нито с един. Според мен проблем е някъде другаде, по горивната система, но предположенията са много. Не споменаваш дали си ходил на диагностика и какви грешки дава, това може доста да стесни кръга, да не каже пък и точно къде е болката на колата.

Ходил съм на диагностики разбира се, освен когато исгасваше колата на най-високите обороти и ми изписваше грешка ЕПЦ друга грешка пише че има за допълнително отопление или охлаждане не си спомням точно и всички ми казаха че това няма връзка. Освен това всичко е чисто. Сега в тези дни изкарахме дебитомера и пръскахме с един спрей но нямаше някакъв ефект. За първи път когато ми направи тази грешка тъкмо бях чистил дебитомер и на прибиране се получи. След това същия човек ми почисти турбината и ми каза че се е задържало в крайно положение. Но след няколко месеца при които вървенето на колата изобщо не беше както пърия път пак същата грешка и вече не отивам при първия майстор че нещо ми загуби доверието. Благодаря.


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни