Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

И аз вече мога да се похваля с W124 230Е


  • Please log in to reply
31 мнения по тази тема

#1 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 12 септември 2014 - 19:40

Здравейте ,и аз най-накрая се сдобих с един доста добър W124. Толква пъти съм си мечтал за такъв ,но все не идва възможност. Е сега вече мечтата е действителност. Малко да разкажа. Забелязах колата случайно обадих се разбрахме се огледах е на две на три и е взех. Най-важното беше да пали ,да върви ,да не скърца ,да не играе като пиян нашенец ,а и да няма крайно неприемливи ръжди.

отговори на тези изисквания като забележките бяха изключително съхранен салон ,но крайно мръсен ,абе едвали може да си го представите ,спукан мъркуч за климатчната течност на високото налягане ,не бачка копчето за аварииките ,не бачка настроиката на фаровете ,не бачка автоматичното сваляне на подглавниците ,ръжда на преден калник и от вътре на калниците отстрани на двигателя ,скапано задно гърне. Положителното е много съхранен салон ,стара но златна газова уредба ,всично луфтове по калници ,капаци ,светлини ,первазчета и други глезотии стоят просто превъзходно и видимо няма неприемливи намеси по механичната част на колата от нашенските доработчици което освен ,че говори добре много ме и зарадва. Така на другия ден в работилницата при един преглед се установи по истинското положение на колата ,а то беше един кормилен ,задни накладки ,семеринг на дифа ,лека неприятна ръждичка на пода ,разбира се омаслява горе от сприхнато уплътнение на двигателя както и от долу от спукано корито/картер иска малко аргон и друго уплатнение за смяна на свещи и жици към тях е. Та това е съвсем дребни и обичайни неща. След като се отвозих за два дена 210 километра ,возене естествено мотаики се ,реших надъхан от един приятел да е почна.

Първата разаходка ,Батак.

Прикачен файл  Снимка0075.jpg   388,9K   23 Брой сваляния

 Нешлифован рубин.

Прикачен файл  Снимка0076.jpg   360,81K   21 Брой свалянияПрикачен файл  Снимка0078.jpg   324,34K   21 Брой сваляния

Няма такава мрасотия.

Прикачен файл  Снимка0079.jpg   139,33K   21 Брой сваляния


Този пост е редактиран от Ванюша: 12 септември 2014 - 20:14

  • 0

#2 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 12 септември 2014 - 20:01

Почнах е. Изпитваики нетърпимост към мръсотията и неугледността се допитах до хора и приятели вещи в областа на салоно оправянето и салоно освежаването и почнах. Искам само да кажа ,че съм възхитен от простата и надеждна сглобка и качество и плътността на нещата. Бях слушал толкова много ,а вече се убедих и лично.

 

Абе мръсотия и отврат. От килимчетата какво падна съм толкова потресен ,че дори избягвам да го обеснявам понеже е от онези неща които ако не си преживял не би усетил така. Абе толкова чакъл и камани няма и в пътно строителство. На мигове прахосмука се затрудняваше да смогва. Всичко беше издърпано ,после измито и светна пода, След това пристъпихме към барчето пак по същия ред. Обезмасляващото в околията свърши ,не е истина. След което барчето беше сглобено ,дървото излъскано , и всичко поставено на място. Меките части на салона са изпрани с прах и течен сапун за по добро ухание. Всички кожоподобни ,найлоно подобни и пластмасо подобни се изтъркват с обезмасляващо и попиват с кърпа. Первазчета дето могат да се свалят се свалят ,копчета също и се изчистват. И всичко това единствено с желанието да не се претупват нещата и да не остава мръсотия. Салона вече съхне и утре се надявам да сглобяваме и да закърпим гнилоча дупчицата. И да стане истински Мерцедес.


Този пост е редактиран от Ванюша: 12 септември 2014 - 20:17

  • 0

#3 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 12 септември 2014 - 20:04

Ето и снимките ,че нещо редишния път се омотах.

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от Ванюша: 12 септември 2014 - 20:04

  • 0

#4 valyon

valyon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 151 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес бенц W124 АМГ 1992 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 септември 2014 - 20:06

Браво за ентусиазма.Успех !


  • 1

#5 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 12 септември 2014 - 20:08

Абе нещо се обърках ако може да съберете снимикте и разказа в едно ,че така много разтеглено нещо. А и да попитам защото не можах да се справя сам духалките как се свалят искам да им сменя светлинките ,че нещо не светят. Другият ми въпрос е какви жици и свещи да сложа от каде да се закупят и колко. Още един въпрос какво масло и от къде. Разбира се някой ако има въпроси по останалата част от свалянията в колата да пита ще се опитам да помогна. Благодаря на отзовалите се и дано колата стане добре.

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от Ванюша: 12 септември 2014 - 20:21

  • 0

#6 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 14 септември 2014 - 20:25

Така след малко мъки и внимание в напаските и сглобяването колата вече е цяла от вътре със светещ салон. Снимки скоро след като мине през тапицера. Обаче изненада дигам капачката на антифриза и тръгва някакакъв лек теч от помпата водната затварям е чува се някакво шуптене и теча спира. Поразпитах тук там уж било срещано явление. Днеска и ударих едни 150 магистрални километра колата бомбонче спи и лети. Прибирам се качвам се обичайнта проверка под капака и хоп тоя път не тече ,а направо шурти ,да ама капачката тоя път затворена има си и нагнетяване и всичко. Помпа ли ще се сменя или нещо аз ебах работата с тая капачка и не уплътнява добре макар ,имало и някакъв мъркуч под самата помпа и само семеринг не може ли да се смени. Чакам предложения. Благодаря.


  • 0

#7 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 14 септември 2014 - 22:20

Ако тече от маркуча под помпата, приготви се за нова помпа :)

Този маркуч е като изпусне фибъра да тече от него, нищо не си направил с капачката, просто и е дошло времето.


Този пост е редактиран от Slav_1101: 14 септември 2014 - 22:22

  • 1

#8 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 14 септември 2014 - 22:33

Така заключението. Slav се е оказал прав. Понеже и тялом и духом не издържах ,а и още се запознаваме с колата отидох и взех да разглобявам. След кото си освободих достатъчно място един приятел легна и видя че тече от едно иводче легнах и аз. Вече щастливи и радостни ,че просто някой маркуч е изплеснал се успокойхме. След като попрочетох тук обаче с мъка разбрах ,че изводчето е там за да не наводнява всичко на около и действа малко като улук ,образно казано. Следователно нова помпа водна. Демек грубо. Ето ги и въпросните разяснения http://forums.mbclub...от-водна-помпа/ . Доно това е последната повреда защото колата ми допадна истински и за в бъдеще да пак така.

 

П.П. Някакви препоръки за споменатата част или всички стават.


Този пост е редактиран от Ванюша: 14 септември 2014 - 22:36

  • 0

#9 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 16 септември 2014 - 22:37

Ето и продължението. Помпа водна е купена Хепу Доичлянд. Купени са и два предни шарнира за всеки случай ,не че тези на колата са изтървали ,свещи ,жици ,въздушен филтър ,маслен филтър ,масло 10В40 с препоръка МБ 229.1 ,a и нова предна чистачка, дано си останем само с това в скоро време.Прикачен файл  Снимка0096.jpg   279,97K   18 Брой сваляния

Ето и как продължихме със салона вече и във снимки. Прикачен файл  Снимка0087.jpg   212,96K   18 Брой свалянияПрикачен файл  Снимка0088.jpg   276,44K   17 Брой свалянияПрикачен файл  Снимка0089.jpg   138,57K   20 Брой свалянияПрикачен файл  Снимка0090.jpg   291,65K   20 Брой свалянияПрикачен файл  Снимка0091.jpg   245,99K   19 Брой сваляния


Този пост е редактиран от Ванюша: 16 септември 2014 - 22:40

  • 0

#10 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 16 септември 2014 - 22:46

Колата вече сглобена отвътре. Прикачен файл  Снимка0092.jpg   189,36K   20 Брой сваляния Малко от по прикритите подробности. Прикачен файл  Снимка0094.jpg   294,31K   19 Брой сваляния Вече може да преминем към механиката ето и старите свещии жици.Прикачен файл  Снимка0099.jpg   106,07K   18 Брой сваляния в добро здраве което е знак за добро здраве. Прикачен файл  Снимка0101.jpg   118,62K   18 Брой сваляния Вече с новите неща.Прикачен файл  Снимка0107.jpg   268,13K   16 Брой сваляния Ето и допълнителни снимки на който му е любопитно да разгледа.

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от Ванюша: 16 септември 2014 - 22:47

  • 0

#11 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 16 септември 2014 - 22:52

Снимки.

Прикачени файлове


  • 0

#12 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 17 септември 2014 - 09:33

Прикачен файл  post-2626-1265652071.jpg   47,48K   16 Брой сваляния При мен 482 е затегнат нечовешки ,а 481 липсва. Ето и нагледни снимки Прикачен файл  Снимка0115.jpg   120,76K   14 Брой свалянияПрикачен файл  Снимка0116.jpg   100,3K   15 Брой сваляния Това във връзка със свалянето на ремъка и предстоящата смяна ,когато го оправим ще пиша подробно кое и как за да може да послужи на някой.

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от Ванюша: 17 септември 2014 - 09:40

  • 0

#13 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 24 септември 2014 - 17:46

Така малко да освежим страницата. Значи вече пак отдавна колата си е в движение ремъка беше отцепен и зацепен по един алтернативен начин без помоща на обтяжката понеже е зверски затегната ,а и болта за самата настроика отгоре където е липсва горе съм обяснил по-подробно. Истината е ,че точно тия дни не ми се олекваше още стотаци и за обтяжка ,но в скоро време и това ще бъде отстранено. Всъшност има и друга страна малко е тъпо само да наливаш правиш и да не караш по дълго време понеже някак ми се губи желанието. По плавно и постепено по-добре според мен.

    Как беше отцепен и зацепен ремъка ами много просто. Единият горният болт на зарядното/динамото го разхлабих и извадих ,а долния само разхлабих и така зарядното мръдна почти без никакво усилие към двигателя. Така докарахме ценните еди два сантиметра хлабина на ремъка и той също беше изваден лесно и без авариино от шайбата на помпата водната. Научихме ,че и колата е с електромагнит ,а не с виско което доста ме зарадва. Ето и снимки.

Отхлабеното зарядно/алтернатор.Прикачен файл  Снимка0119.jpg   93,43K   12 Брой сваляния

Откачането на ремъка. Прикачен файл  Снимка0118.jpg   269,31K   12 Брой сваляния

Искам тук да кажа при разглобяването на шайбата ,че при мен беше със болтчета които са звездички не с шестостенчета ,колкото и да изглеждаха такива и дори един болт бая го позаоблих преди да се усетя за щастие не непоправимо. Заключението е почистваите и преглеждаите болчетата добре преди да ги разхлабвате и когато работите с ремъци си пазете пръстите.

Всичко беше разглобено почистено и сглобено като и антифриза сменен глътна шест литра антифриз и два литра дестилирана Водичка. Питата беше измита и промита нямаше никакво наличие на каквито и да е отлагания което страшно ме зарадва.Прикачен файл  Снимка0121.jpg   187,86K   12 Брой свалянияПрикачен файл  Снимка0123.jpg   277,54K   16 Брой свалянияПрикачен файл  Снимка0123.jpg   277,54K   16 Брой сваляния

Подсещам ,че обезвъздушаването на колата е самостоятелно ,няма пробки ,болтчета и други неща. Загрява ,термостатното тяло отваря ,като на няколко пъти доливах по-малко антифриз и колата беше готова. Не затварях капачката плътно понеже нагнетява и ще ме олее с врял антифриз при отваряне съответно ,оставях е открехната за да мога да доналивам течност.

След всичко това и благодарение ,че протече гладко и спокойно речих да изчистя предкошовото пространство ,в смисъл там дето е акомулатора и парното. Чистя си аз гледам си радвам се на германската сглобка и хоп вече ще свалям електро моторчето на парното да му ударят едно стягане и на него ,че нещо дава ядове понякога и хоп гледам капак няма ЧЕСТИТО с диавия съм. Изчистих и сглобих. Е и попсувах така образцово ,че съм с диавия ама ми мина. Колата от вътре не мисля втори път да е разглобявам следователно чакам предложения за диавията или аз ще си ги създама ама криво право ще мисля някаква работа за по лесен достъп до това парно. Ако изрежа нежно капачето отвън ще има ли достъп ,че ми се въртят едни работи в главата. И капаче от обикновено парно става ли ако реша да го изтрелям в безтегловност това диавииското капаче.

Колата вече беше при тапицер свърши си работа прекрсано ,но естествено другия плат си седи като подарен ,бях и до балкантото та набарах три разхвърляни W124 и две W201 та си свалих някои глупости и глезотики за малко удобство в салона. Още дървото при скоросният лост беше със свален лак и облечено с мокет ,нещо се отказах да го лакирм ,а инче играте е неописума ,пък и така стой добре ,предполагам не пречи и по натам да го лакирам ама сега нека малко покараме. Беше сменено и крайното гърне с нашенско си Аспо добра изработка изглежда ,а и заспа вече колата е тихичка и приятна ,нещо средното потропва ама ще видим кърпеж ли ще е или цяло пак. Чао благодаря.

 

П.П. Давия да кажа за някой незапознат ,че е вентилациона система демек климатика и парното дето един вид е слагана допълнително и вместо да е отвън капачето за достъп те са го забили вътре зад скоростомера и се сещате за какво разглобяване става въпрос. Има и външни белези по които се разбира капачето на предната броня е плътно и на мен на самото компресорче също ми пише диавия ,но аз тия белези малко ги бях проспал. Здраве да е.

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от Ванюша: 24 септември 2014 - 17:56

  • 0

#14 nbajani

nbajani

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Before: W208 2000 CLK 200 KOMPRESSOR Elegance
    W209 2003 CLK 270 CDI Elegance

    Now: W211 2003 E320 CDI Avangarde

Публикувано 25 септември 2014 - 20:11

Браво,за труда по 124-ката колега,да те слуша и да и се радваш.

Може ли да обясниш малко по-подробно за слагания допълнително климатик?

Какво ще рече капачето на предната броня е плътно?

Поздрави!


  • 1

#15 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 25 септември 2014 - 20:34

Евала за ентусиазма
  • 1




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни