Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Избор между няколко 124-ки купе.


  • Please log in to reply
48 мнения по тази тема

#1 nbajani

nbajani

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Before: W208 2000 CLK 200 KOMPRESSOR Elegance
    W209 2003 CLK 270 CDI Elegance

    Now: W211 2003 E320 CDI Avangarde

Публикувано 11 септември 2014 - 21:23

Здравейте колеги от много години ми е мечта да притежавам 124-ка особенно купе.

Бюджета ми е максимум 2900-3000лв.

Доста,се интересувах разбрах за най-сериозният им проблем с "гуменото каре на кардана",и това,че не държат обороти.Автоматика ме плаши общо взето особено приятели ми казват,че бил страхотен филм.

В момента се продават няколко коли които ми грабнаха окото:

http://www.mobile.bg...87&slink=7gk13r

Тази ми изглежда доста запазена като салон,гледам,че има и ASD,не съм сигурен дали има нивомат,ако има лошо.

http://www.mobile.bg...37&slink=7d2ci3

Тази също ми изглежда добре но доколкото съм чел този салон е от старите,не мога да различа от снимките но каточе ми се вижда малко задните калници да се надига боята.

Тази не изглежда много добре и отделно от много време ми прави впечатление,че се продава,явно има нещо

http://www.mobile.bg...90&slink=7b16dw

Другата е седан:

http://www.mobile.bg...43&slink=7d2ci3

гледам,че няма газова,което е минус като цяло обаче ми се вижда доста запазена.

Как при оглед да видя дали гуменото каре е тръгнало,освен,че може да тресе при тръгване.При оглед какво специфично друго за модела да гледам?

Поздрави!

 

 


  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 12 септември 2014 - 09:22

мда, гуменото каре и скоростите са голям проблем.

развалят се веднъж на 20-30г, а автомата може и веднъж на 50-60години...

гуменото каре е цифра... между 50 и 150лв  (зависи кое е, че са 3 в тая кола, и зависи кой мотор е )

а смяната е смърт.. около 50лв ..

 

Абе човек, по прочети малко за 124 във форума и нета.

Даймлер АГ е единствената фирма която си правят сами автоматите. И издържат при правилна експлоатация 500-800хил км...

 

гледай запазен екземпляр и гуменото каре ти е най-малкия проблем.

първата е горе долу добра. тествай поне 30мин


  • 2

#3 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 септември 2014 - 12:55

1-та е по-вероятно да е с запазено шаси-май е италианка,докато 2та сигурно е немска (познават се по малките мигачи на калниците) .Второ 2-та кола не се разбира поне аз де-дали е 2,3-136 коня или по-новия мотор 2,0-136 коня ако има някакво значение за теб. Ако годината е вярна би трябвало да е 2,0 -136 коня.Има и 1 Airbeg в повече или поне волан с airbeg :)

 

PS:Малко извън темата ама какво е това гумено каре дето е проблем и какви са симптомите,че да не да го имам и аз тоя проблем пък да не знам :D Сериозно ако може малко инфо-знам само за карето между дифа и кардана къде се намира....


  • 0

#4 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 325 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 12 септември 2014 - 21:32

Търси кола с новия мотор - М111. Те са с 16 клапана, такива са 200-16v и 220-16 v - най-добрия вариант за теб.
Иначе първата е добра отвън. Автомата е железен - щом върви напред и назад и не буксува - значи е здрав.
Приготви се да даваш по 100-тина лв на месец поне няколко месеца. Все ще има нещо да се оправя на толкова стара кола.
  • 0

#5 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 325 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 12 септември 2014 - 21:33

И гледай да работи климатика, че там е големия филм.
  • 0

#6 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 12 септември 2014 - 21:40

Тая първата бих взел без да се замисля, супер изглежда, само волана бих сменил

Този пост е редактиран от ///sasho: 12 септември 2014 - 21:41

  • 0

#7 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 325 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 13 септември 2014 - 11:09

Затърсих се за тебе колега - ми то е пълно с такива бенцове!

Виж тази колега - http://www.mobile.bg...44&slink=7hwick

 

Офтопик

Даже има дизел купе :D http://www.mobile.bg...81&slink=7hwi7r

А тази да ви изглежда позната? http://www.mobile.bg...60&slink=7hwfzt


  • 0

#8 nbajani

nbajani

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Before: W208 2000 CLK 200 KOMPRESSOR Elegance
    W209 2003 CLK 270 CDI Elegance

    Now: W211 2003 E320 CDI Avangarde

Публикувано 13 септември 2014 - 13:07

Благодаря за мненията,днес ще ходя да гледам сивата.

За ASD-то,да попитам ако вдигна на крик едната задна гума,и е при положение N автомата другата не трябва да се върти  зарди 15% шпер нали така?

До сега не съм имал допир до стар автомат горе долу на колко трябва да превключва кикдаун и тн.

Как да различа дали е с нивомат? ако има ASD.

Някакви други съвети при огледа?

 

off:  тази бялата ако не се лъжа беше на един приятел преди и беше с по-широки джанти,уникална е.

 

EDIT:Така колеги днес гледах и покарах първите две 124-ки.За пръв път ми беше да карам такъв автоматик и при двете,имаше проблем с висящ лагер при включване на задна подритва,и при двете не работи климатика,сивата нещо хлопаше отзад,човека каза,че има амортисьор за смяна, и дърпаше на дясно и при двете не работят коланите.На сивата виското не работеше а на черната явно да понеже фучеше при подаване на газ като беше загряла.Черната от долу беше тръгнала леко ръждицата по праговете и задния капак,а на сивата по задните вежди.

Черната при пускане на парното на максимум се чуваше като стържене явно си заминава вентилатора.Лесен ли е достъпът до него при евентуален проблем.

На сивата момчето ми каза,че климатика е за пълнене и е мислел,че работи,а на черната някакви тръбички - били проблемни при повечето 124-ки

Забравих да кажа,че сивата е спортлайн и със 17-ски джанти и каза,че като е сложил джантите е светнала лампата на асд-то и не работи,возеше доста твърдо,докато возията на черната ми допадна доста повече.

Можете ли да изкажете мнение според информацията която ви дадох?

Поздрави!


Този пост е редактиран от nbajani: 13 септември 2014 - 20:35

  • 0

#9 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 325 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 14 септември 2014 - 23:00

Гледай други коли.
Щом има ръжда по праговете там отиват 200-300лв. Висящия лагер е към 100-тина лв.
Климата не работи вероятно заради протекли радиатори. Тръбите на климата обикновено са здрави. Там отиват към 800лв за двата радиатора с труд и пълнене.
Задните амортисьори не са скъпи - около 90-100лв единия, като ще трябва да вземеш такива за седан - за купе не ги внасят.
  • 0

#10 nbajani

nbajani

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Before: W208 2000 CLK 200 KOMPRESSOR Elegance
    W209 2003 CLK 270 CDI Elegance

    Now: W211 2003 E320 CDI Avangarde

Публикувано 16 септември 2014 - 21:26

До сега гледах няколко 124-ки купе и всички при пускане на газ-та тресат задницата напред-назад,имат луфт в дифа или са леко разкрачени.Ясно ми е,че бюджета е малък,и не мога да взема перфектна кола... Продължавам да се оглеждам.


  • 0

#11 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 16 септември 2014 - 21:30

Взимай тази и си свиркай , ако нямаш кеш дават и собствен лизинг
http://www.mobile.bg...1=&s4=&s2=&s6=1

Този пост е редактиран от ///sasho: 16 септември 2014 - 21:31

  • 0

#12 nbajani

nbajani

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Before: W208 2000 CLK 200 KOMPRESSOR Elegance
    W209 2003 CLK 270 CDI Elegance

    Now: W211 2003 E320 CDI Avangarde

Публикувано 16 септември 2014 - 22:20

Не искам да имам нищо общо с бързи гъвкави кредити.Тази иначе не изглежда зле но надхвърля 3000,Ще дебна,ако не ще търся някой седан,но това е краен случай.


  • 0

#13 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 16 септември 2014 - 23:02

Ти отиди с парите пък ако ти хареса хората са много гъвкави и за 3000 ще ти я дадът
  • 0

#14 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 325 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 16 септември 2014 - 23:40

Тази изглежда супер на снимки. А и цената е добра, ако и работи климатика.
  • 0

#15 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 17 септември 2014 - 22:09

Това се опитвам да му обясна на колегата, да отиде да я види пък за цената винаги може да се разберът

Този пост е редактиран от ///sasho: 17 септември 2014 - 22:15

  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни