Този пост е редактиран от ///sasho: 24 септември 2014 - 18:25
Избор между няколко 124-ки купе.
Започната от nbajani, 11 сеп 2014 - 21:23:38
48 мнения по тази тема
#31
Публикувано 24 септември 2014 - 18:09
Не е нужно да я карам за разбера дали колата е добра, достатъчно ми е да я огледам и да видя цената на която може да се вземе и да преценя дали си заслужава. Колата е супер за цената на която може да се вземе /говоря за около 2000 лв./. Колегата какво иска да вземе за 3000 лв. нова 124 и ако може да е с газово?
#32
Публикувано 24 септември 2014 - 18:31
Абе колата ако е дават за 2500 левчета не е зле найстина. Мен също екстериорната работа ме плаши повече щото едно боядисване свястно си е хилядарка и ако има и липси отиваш отгоре. Това ,че са изгорили някой неща понеже са е къпали е кофти ,но не и непоправимо при положение с такава отбивка в цената която с малко муфтене да нарастне значително не е за подценяване. Иначе е найстина неприятно да вземеш кола и да поправяш основни неща още от началото. Това е малко смущаващо за повечето карачи ,а и си е магарешка работа не си е покарал и правиш. Аз също взех кола със забележки и сега си пипам тук там ама си ми е и удоволствие. Истината е ,че до тук съм дал една трета от стойността на колата и вече е почти кола като стигна на една втора ще е кола ,а има и друга магия кола коята си стягал сам ,на мен лично ми носи повече наслада. И все пак зависи според случая. Според мен търси или по основни от към обуръдване двувратки или се насочи към четеривратка.
Този пост е редактиран от Ванюша: 24 септември 2014 - 22:01
#33
Публикувано 24 септември 2014 - 18:59
При тези коли е важно екстериора и интериора да са в перфектно състояние, части се намират на добри цени, а и като се сменят се подновява колата.
Този пост е редактиран от ///sasho: 24 септември 2014 - 18:59
#34
Публикувано 24 септември 2014 - 22:09
http://www.mobile.bg...58&slink=7lv5ov
http://www.mobile.bg...69&slink=7lv73l и ти остават още да е достегнеш.
http://www.mobile.bg...23&slink=7lv73l
http://www.mobile.bg...29&slink=7lv73l
http://www.mobile.bg...99&slink=7lv73l
Този пост е редактиран от Ванюша: 24 септември 2014 - 22:12
#35
Публикувано 25 септември 2014 - 08:21
"При тези коли е важно екстериора и интериора да са в перфектно състояние, части се намират на добри цени, а и като се сменят се подновява колата. "
Каква е разликата примерно да си смениш една скъсана седалка или един скапан диференциал-дали е технически проблем или козметичен дават ли ти се пари всичко може да се смени.За мен техническото състояние е по-важно от козметичното- не говоря за ръжди ами някъде примерно одраскана броня,паднал лак -като цяло неща които не застрашават живота. Да не говорим че интериорните неща ни канали ти трябват,ни подемници.....Съвет по-добре малко по-скъпа ама наред отколкото да ти убие кефа от ремонти още докато ти е мерак да я караш,пък тя има нещо да те дразни и правене ![]()
#36
Публикувано 25 септември 2014 - 14:57
Брат явно не си запознат с тия 2.3 мотори.Ако знаеше кви куци коне са и какво става след като се газират сигурно нямаше да пълниш форума с тях.http://www.mobile.bg...58&slink=7lv5ov
http://www.mobile.bg...69&slink=7lv73l и ти остават още да е достегнеш.
http://www.mobile.bg...23&slink=7lv73l
http://www.mobile.bg...29&slink=7lv73l
http://www.mobile.bg...99&slink=7lv73l
#37
Публикувано 25 септември 2014 - 15:04
Абе да ти кажа след тук изброените неща става ясно че цената отива на пет бона,а да не говорим,че винаги след първоначалния оглед излезат много други неща.Така,че колата става неатрактивна и 'интересна'за каквато се представи в началото.:Не е нужно да я карам за разбера дали колата е добра, достатъчно ми е да я огледам и да видя цената на която може да се вземе и да преценя дали си заслужава. Колата е супер за цената на която може да се вземе /говоря за около 2000 лв./. Колегата какво иска да вземе за 3000 лв. нова 124 и ако може да е с газово?
Както казва колегата работеше не на 3,а на 2 цилиндъра.Тъй като при тези модели има проблем с инсталацията "специалистите" на автомивката са я измили обилно и са я карали без да я подсушат.
Пораженията са: изгорял комутатор и стопена част от инсталацията.Блока на ABS-а също е изгорял,по незнайни причини.
Когато отворихме капака на свещите беше пълен до горе с водичка.Кабели и свещи бяха подгизнали.Цялата задница е разбита,всички щанги са за смяна.Разбит хебел.Разбити тампони на стабилизираща щанга.Сменявани пружини със червени спортни.Нулева сходимост на ходова част.Луфт в кормилната кутия,за правене е.Дросела беше пълен с масло което не беше засъхнало,а стоеше прясно.Иначе няма ръжда или гнило,купето
Този пост е редактиран от daimler1: 25 септември 2014 - 15:06
#38
Публикувано 25 септември 2014 - 18:35
Ами знам за последните дни имам няколко стотин километра на една точно такава 230Е четеривратка взех си е от щуротия да си е кипря винаги съм си мечтал за железен Мерцедес. Ами не е куц. Ако се поразровиш малко ще видиш и страницата която съм отворил и отговорите ми за ремонтите и някои възтановителни работи. Чак не ми се слиза разхода е приказен за тринадесет литра в газовата уредба и 100 километра си ги минава без ядове. След смяна на жици ,свещи и филтри е кибрит. Кола с друго гориво освен заводското никога не съм карал ама явно съм се цакак сам с доста добра е уредба е взех според запознати и е с малка разлика в работата на двете горива.За сравнение W211 и А4 също дават подобен разход ,а двигателите са им конструктивно десетилетия напред. Чудно как но W124 не отстъпва на удобство на двадесет години по нови коли говоря за чисто пътно поведение ,май наистина тези мерцедеси ще се окажат колата герой. Лека вечер.
Този пост е редактиран от Ванюша: 25 септември 2014 - 18:38
#39
Публикувано 25 септември 2014 - 19:37
Колеги мисля да ходя да гледам тази другата седмица:
http://www.mobile.bg...29&slink=7lv73l
Ако някой вече е ходил да я гледа да сподели мнение.
Искам само да отбележа,че и аз предпочитам да взема кола в движение макар и с козметични забележки,все пак не разполагам с много средства и определено на другия ден след покупката не мога да отделя една хилядарка...
И мисля,че човек когато иска да си купи нещо със собствените си пари трябва да вземе най-доброто за парите си а въпросната кола в Софавто,която дори не е в движение не влиза в тази категория.
#40
Публикувано 26 септември 2014 - 11:39
Възможно е първата и регистрация да е 96'ако е стояла три години в някой салон без да се купи.Колеги мисля да ходя да гледам тази другата седмица:
http://www.mobile.bg...29&slink=7lv73l
Ако някой вече е ходил да я гледа да сподели мнение.
Искам само да отбележа,че и аз предпочитам да взема кола в движение макар и с козметични забележки,все пак не разполагам с много средства и определено на другия ден след покупката не мога да отделя една хилядарка...
И мисля,че човек когато иска да си купи нещо със собствените си пари трябва да вземе най-доброто за парите си а въпросната кола в Софавто,която дори не е в движение не влиза в тази категория.
Иначе изглежда добре наточена,ако и механиката е такава значи е добро попадение.
#41
Публикувано 26 септември 2014 - 20:34
http://www.mobile.bg...20&slink=7mjpc5
тази видя ли?
тая бургаската с амг джантите само като видях как и е гръмнал подлакътника, едни 450-500х. км. си ги има поне
а дроба от софавто не знам що изобщо се дискутира и в другата тема за обявите.. от 100км му личи, че е пред разкапване - отделно 100% е боядисван, салона правен на полукожа и т.н. ....
и този е приличен поне на снимките:
Този пост е редактиран от Marto BS: 26 септември 2014 - 20:51
#42
Публикувано 27 септември 2014 - 00:01
Тази в Пловдив изглежда много добре,за пръв път виждам здрав махагон на купе.Но това,че не е в София е минус понеже,често се получават празни разкарвания.
Втората може и нея да ходя да гледам.
#43
Публикувано 27 септември 2014 - 03:35
Колега вземи събери някой друг лев и си купи нещо, което като го видиш и да ти харесва! Не се хвърляй на всеки един кошник обявен за продажба. Знам, когато ти е мерак, някой път човек от бързане и изяжда дърво. Недей купува първото нещо, което ти изскочи пред очите! Аз преди няколко месеца съвсем случайно попаднах на една 124 200 купе, можеш да видиш снимки съм качил в клупа на 124-те,потърси темата (снимките са от обявата) взех го за 4500 мисля, че беше гаражен, на по малко от 150 000 км 'законни' (както казва бат Митьо Пищова
хората бяха на зор и го пуснали да се продава. А от както са го били купили преди, колко 7-8 години, едва ли са били минали повече от една смяна на масло. Вътре е като нов! Сам ще се увериш от снимките. За 4500 плюс смяна на масло и филтри и колата е като нова. А ти ще набиеш 3000, 3500 за някой кошник, ще започне едно лудо наливане на пари, докато го докараш до състояние в което да те кара! За това най приятелски съвет, имай търпение събирай кинти и чакали обявите всеки ден!
#44
Публикувано 27 септември 2014 - 10:07
Читаво купе е поне 5к, всичко по-евтино е или късмет или кошник.
В моята съм вкарал още 6000 докато й заработи всичко ![]()
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА








