Пура или 124-kaПоредната дилема
Започната от barbarelo, 03 сеп 2014 - 11:32:47
31 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 септември 2014 - 11:32
Здравейте,
Приятелите ми казват че все си усложнявам живота... Та сега съм решил да изоставя очиларката и съм на ръба между W126 и 124-ka. Мотора ще е 3000 см 3 Невентилирания, 12 клапанов. Понеже съм карал 5 години 24valve (и съм го поддържал,разбира се) мисля пробвам стария шестак.
На почти еднакви цени на пура и 124-ka кое е по -удачно при условие че разхода не ми е най -голямата грижа, ако се налага сервиз например заради S -ката отпред има ли дране на кожа като при съвременните S -класи?
По принцип Е класата е по-народна и като се изключат сметките според мотора (за V8 например даже и да е Е класа резервните части са си цифри) пурата скъпо удоволствие ли е? Комфорта си струва, знам, но до колко?
Ей т'ва ме мъчи от месец насам, омръзна ми четириочката въпреки че не е лоша, след две години ще струва колкото Голф, мотора е много добър,но останалото е под нивото на 124-kaта и го усещам всеки божи ден който я карам.
Насочете ме, PLEASE
Приятелите ми казват че все си усложнявам живота... Та сега съм решил да изоставя очиларката и съм на ръба между W126 и 124-ka. Мотора ще е 3000 см 3 Невентилирания, 12 клапанов. Понеже съм карал 5 години 24valve (и съм го поддържал,разбира се) мисля пробвам стария шестак.
На почти еднакви цени на пура и 124-ka кое е по -удачно при условие че разхода не ми е най -голямата грижа, ако се налага сервиз например заради S -ката отпред има ли дране на кожа като при съвременните S -класи?
По принцип Е класата е по-народна и като се изключат сметките според мотора (за V8 например даже и да е Е класа резервните части са си цифри) пурата скъпо удоволствие ли е? Комфорта си струва, знам, но до колко?
Ей т'ва ме мъчи от месец насам, омръзна ми четириочката въпреки че не е лоша, след две години ще струва колкото Голф, мотора е много добър,но останалото е под нивото на 124-kaта и го усещам всеки божи ден който я карам.
Насочете ме, PLEASE
#2
Публикувано 03 септември 2014 - 18:19
Колкото да е здрава и хвалена 124 ката лично за мене бледнее пред 126. Общо взето няма общо, относно частите даже може с пурата да минеш по тънко. Ако си намерил читава няма какво да му мислиш.
А и 124 ки има колкото искаш, няма да е интересно
#3
Публикувано 03 септември 2014 - 19:21
Читава е, колега, освен това съм карал два пъти тоз кораб и стои по-горе в стълбицата по комфорт,стабилност и прочие. Но друго си е да го "гледаш " така да се каже (не да го глезиш -имам предвид поддръжка като по книгите, там не съм в течение как стоят нещата. Например окачване, спонтанни резервни части,... Виждам на профила ти W126. 280 SE, инжекцион, класически мотор, още от две генерации назад. Как е динамиката? Аз съм мераклия на 3000. Монтират го и на 124-kaта тези години, но пурата е по-тежка.
Благодаря често се отзова
Благодаря често се отзова
#4
Публикувано 03 септември 2014 - 20:23
Да, М110 е по стара генерация от другите мотори които се вграждат. По шумен е, харчи повече, но е здрав мотор. Относно динамиката, е прилична но мотора на които си се спрял върви повече и би трябвало да е малко по икономичен. На мен ми дава 15 бензин градско и 10 11 по магистрала. Окачването е бетон , последно преди време сменях външни накраиници и демпера, цените са повече от добри.
Този пост е редактиран от Slav_1101: 03 септември 2014 - 20:28
#5
Публикувано 04 септември 2014 - 22:01
Двете коли са много близко като цена и покарване. Като начално вложение най-вероятно W126 ще е по-скъпа. По нататъчно отремонтиране и някои смяни са на една цена почти. Гледай да не са продънени и ръждата да е превзела колата овсякаде отдоло защото мен това ме плаши на тея коли. Според мен единствената разлика в поведението на двете коли идва от големината на W126. Имаше една в мобиле.бг кото си заслужава ама гледам обявата вече е изчезнала иначе щях да ти е предложа. Всъщност коли има стига да приготвиш повече средства според мен. Качи се и почувствай ,че е твойта кола това. Аз ако търсех кола при това положение най-важното ще е всеки път когато е погледна да усещам усмивката на лицето си другото е подробности.
#6
Публикувано 05 септември 2014 - 14:28
Благодарско, колега, последните редове казват ВСИЧКО. Скоро ще споделя
#7
Публикувано 05 септември 2014 - 21:03
Всичко опира до бюджета който си отделил за кола, още повече че това са автомобили на 25-30г.
#8
Публикувано 05 септември 2014 - 22:45
Според мен пура! 124 само ако е Чочоне или с някакъв мазен бодикит да, ако ли е обикновена 124, то няма какво да му мислиш. Пурата е колата!
#9
Публикувано 08 септември 2014 - 00:25
С Пурата живота е по-щастлив ,така че в твоя случай няма да си го усложниш а точно обратното...Разходите във всяко отношение нямат значение ,а по скоро всичко е емоция. Ако си с тази нагласа ти обещавам ,че ще има моменти в , които дори ще останеш изненадан как тази кола ,всъщност е адски рентабилна и изгодна покупка...Отвращавам се от себе си ,НО бих заменил моите пури само за бензинова G-класа 463!
#10
Публикувано 13 септември 2014 - 10:41
Хахаха.
Така. Спешно мнения -категорично пура. След два часа (само) отивам да видя една 300 SE от първата генерация, 1983 г. Човека има web страница, може дават погледнете mercedesportline.com. Има няколко екземпляра, продава няколко, за 500SE и SEC нямам бюджет, другата му страст са моторите та затова продава каквото има в излишък.Не знам много за тази моторизация, версията е 204 к.с.
Има и едно купе 500SEC същи от първите, 21 к.с.с естетическия забележки и сменени бенз.помпа и вакуум регулатор. Той го е поддържал, собственик на сервиз, колата е на баща му.
Цените на двете коли са почти еднакви, на кучето е на 900 км, а седана е с готин салон и казва челото ще смени маслото че нещо подритва автоматика.
От двата мотора кой? По нета пише мн. малки за 380 (150Kw).
Чакам.
Ха дано днес по това време има някой....
Благодаря 5000 пъти. Може и 3800
Така. Спешно мнения -категорично пура. След два часа (само) отивам да видя една 300 SE от първата генерация, 1983 г. Човека има web страница, може дават погледнете mercedesportline.com. Има няколко екземпляра, продава няколко, за 500SE и SEC нямам бюджет, другата му страст са моторите та затова продава каквото има в излишък.Не знам много за тази моторизация, версията е 204 к.с.
Има и едно купе 500SEC същи от първите, 21 к.с.с естетическия забележки и сменени бенз.помпа и вакуум регулатор. Той го е поддържал, собственик на сервиз, колата е на баща му.
Цените на двете коли са почти еднакви, на кучето е на 900 км, а седана е с готин салон и казва челото ще смени маслото че нещо подритва автоматика.
От двата мотора кой? По нета пише мн. малки за 380 (150Kw).
Чакам.
Ха дано днес по това време има някой....
Благодаря 5000 пъти. Може и 3800
#11
Публикувано 13 септември 2014 - 10:43
Имах да напиша 380 SE, на с тези телефони смарт /смърт...380 SE, 1983 г.204 к.с.мотор М119 (като генерация, а иначе се води номенклатурно ОМ 116.963.
А 500SEC е 231 к.с.,1984 г.
А 500SEC е 231 к.с.,1984 г.
Този пост е редактиран от barbarelo: 13 септември 2014 - 10:50
#12
Публикувано 13 септември 2014 - 11:13
Парата е 3000 €. Ако имах 4900€ щях да отида веднага и първо при един богаташ дето има 7 Мерца, сменил е над 100 (сто) през живота си, сега е дърт и ги продава лека, полека,става дума за 300SD петцилиндровия турбодизел,спрян от движение преди 1 година
3000 куб шедтцилиндровия май отпада от списъка, и двата които пробвах бяха с много забележки и предимно механика и мотор и не съм достатъчно богат зада купувам евтин автомобил.
Амин
3000 куб шедтцилиндровия май отпада от списъка, и двата които пробвах бяха с много забележки и предимно механика и мотор и не съм достатъчно богат зада купувам евтин автомобил.
Амин
Този пост е редактиран от barbarelo: 13 септември 2014 - 11:21
#13
Публикувано 13 септември 2014 - 18:37
Кошега аз го разгледах сайта, но не видях цени! Двата сека ми харесаха като цяло(външно) ... Този със стоте 'манекенки' мерцедеса да не е испанския (Ицо стоте манекенки(мерцедеса) той има ли интернет сайт с оказион или... Пиши като вземеш нещо,успех с покупката! Къде ще го караш мечо в Испания или България?
Този пост е редактиран от babaneze: 13 септември 2014 - 18:39
#14
Публикувано 13 септември 2014 - 18:58
Колеги,пишете малко по разбрано,нищо не ви се разбира.Изчекнах си очите докато разбера горе-долу за какво си говорите.
Не хапи този,който може да те изяде.
#15
Публикувано 13 септември 2014 - 20:32
Сори. И на мен ми изтекоха очите да пиша на смъртфон...
Така.цени няма защото му е хоби и го прави между другото, т. е.не е професионален продавач и реставратор и доходите му изобщо не зависят от това колко бързо се справя и кога ще продаде резултатите от работата си, пие си биричката на двора и спокойно си бара. Почти няма място за други коли и затова шътка квото има и всички си имат цена но трябва да отидеш да се видите и т.н например 123 -ка с климатик и люк, 500 SEL безупречен, аз отидох за това което ми е по джоба, 380SE,
Утре пак ще пиша като видя един непредвиден осмак
Така.цени няма защото му е хоби и го прави между другото, т. е.не е професионален продавач и реставратор и доходите му изобщо не зависят от това колко бързо се справя и кога ще продаде резултатите от работата си, пие си биричката на двора и спокойно си бара. Почти няма място за други коли и затова шътка квото има и всички си имат цена но трябва да отидеш да се видите и т.н например 123 -ка с климатик и люк, 500 SEL безупречен, аз отидох за това което ми е по джоба, 380SE,
Утре пак ще пиша като видя един непредвиден осмак
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни