300 Е от 87 год, с безоловен ОК?От коя година МБ са пригодени за безоловен бензин?
Започната от barbarelo, 24 авг 2014 - 14:17:34
2 мнения по тази тема
#1
Публикувано 24 август 2014 - 14:17
Здравейте, нали не всички сте на морето.
Та загледъл съм един ветеран 300 Е от 1987 г и ми се ще да чуя компетентен отговор по въпроса. Знам че Мерца винаги е бил крачка -две пред конкуренцията. Дали не беше 1988 годината когато всички производители се стандартизират за безоловен, или 1989...?
Август е умрял месец в Испания,отпуски и нищо друго, та продавача не казва много по въпроса, отсъства, ваканция с новата си кола. Вика "безоловен няма проблем "...хммм.
И още една подробност -кога започва модела с катализатор,? Знам че има разлика в мощностите на катализирания (177 к, с.) и чистия май беше 190 к.с.
Ако помогнете да си изясня нещата, ако ще ходя да го гледам, да не бия път 1400 км заради една небрежна "грешка "на някой.
П. П.Реших да се върна към бензинка, дълго мислих дали 24 клапанния или този до 1989 с 12 вентила... Ако има достатъчно изчерпателни отговори тук -добре, ако не -ще отворя нова тема.
Благодаря на отзовалите се в това неблагодарно време!
Та загледъл съм един ветеран 300 Е от 1987 г и ми се ще да чуя компетентен отговор по въпроса. Знам че Мерца винаги е бил крачка -две пред конкуренцията. Дали не беше 1988 годината когато всички производители се стандартизират за безоловен, или 1989...?
Август е умрял месец в Испания,отпуски и нищо друго, та продавача не казва много по въпроса, отсъства, ваканция с новата си кола. Вика "безоловен няма проблем "...хммм.
И още една подробност -кога започва модела с катализатор,? Знам че има разлика в мощностите на катализирания (177 к, с.) и чистия май беше 190 к.с.
Ако помогнете да си изясня нещата, ако ще ходя да го гледам, да не бия път 1400 км заради една небрежна "грешка "на някой.
П. П.Реших да се върна към бензинка, дълго мислих дали 24 клапанния или този до 1989 с 12 вентила... Ако има достатъчно изчерпателни отговори тук -добре, ако не -ще отворя нова тема.
Благодаря на отзовалите се в това неблагодарно време!
#2
Публикувано 24 август 2014 - 14:25
Пояснение :имал съм 300 Е 24 и имам впечатления. Знам и някои цени на консумативи /рез.части са много неприятни -дистрибутор капачка 400 €,например... Някаква съпоставка? Малко време имам нет, затова нямам практически време да рушкам по форуми...
#3
Публикувано 24 август 2014 - 18:36
Колега, замислял ли си се с какво гориво е каран Бенца от 1989 до сега?
Аз имам М103 мотор 2.6, до момента само масло съм сменял. Не е каран много, за 3 години има макс 40 - 50 000 км
Бенцове без катализатор има и след 1989. Имам и едно 190 2.0 с М102 мотор който е заводско без катализатор (правен е за Франция)
Бях го предостъпил да се движи в немско преди няколко години, даже получи и зелена плакета "Umweltschutzplakette"
Даже по спецификация става и за Е10.
Имайки предвид ресурса на мотора, и това че работата му на газ не уврежда клапаните, лиспата на олово няма да е проблем.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни