Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

300 Е от 87 год, с безоловен ОК?От коя година МБ са пригодени за безоловен бензин?


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 barbarelo

barbarelo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Zaragoza
  • Интереси:Music photography
    ,MB , interesting women
  • Автомобил:
    W124 300D 1986-sold,
    MB 250 TD (комби) 1992 г. sold,
    W 124 300E-24 sportline -in the history ,
    W123 300 D clima, lether

Posted 24 August 2014 - 14:17

Здравейте, нали не всички сте на морето.
Та загледъл съм един ветеран 300 Е от 1987 г и ми се ще да чуя компетентен отговор по въпроса. Знам че Мерца винаги е бил крачка -две пред конкуренцията. Дали не беше 1988 годината когато всички производители се стандартизират за безоловен, или 1989...?
Август е умрял месец в Испания,отпуски и нищо друго, та продавача не казва много по въпроса, отсъства, ваканция с новата си кола. Вика "безоловен няма проблем "...хммм.
И още една подробност -кога започва модела с катализатор,? Знам че има разлика в мощностите на катализирания (177 к, с.) и чистия май беше 190 к.с.
Ако помогнете да си изясня нещата, ако ще ходя да го гледам, да не бия път 1400 км заради една небрежна "грешка "на някой.

П. П.Реших да се върна към бензинка, дълго мислих дали 24 клапанния или този до 1989 с 12 вентила... Ако има достатъчно изчерпателни отговори тук -добре, ако не -ще отворя нова тема.
Благодаря на отзовалите се в това неблагодарно време!
  • 0

#2 barbarelo

barbarelo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Zaragoza
  • Интереси:Music photography
    ,MB , interesting women
  • Автомобил:
    W124 300D 1986-sold,
    MB 250 TD (комби) 1992 г. sold,
    W 124 300E-24 sportline -in the history ,
    W123 300 D clima, lether

Posted 24 August 2014 - 14:25

Пояснение :имал съм 300 Е 24 и имам впечатления. Знам и някои цени на консумативи /рез.части са много неприятни -дистрибутор капачка 400 €,например... Някаква съпоставка? Малко време имам нет, затова нямам практически време да рушкам по форуми...
  • 0

#3 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1,006 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)

User's Awards

4
5
2
2
Garage View Garage

Posted 24 August 2014 - 18:36

Колега, замислял ли си се с какво гориво е каран Бенца от 1989 до сега?

Аз имам М103 мотор 2.6, до момента само масло съм сменял. Не е каран много, за 3 години има макс 40 - 50 000 км

Бенцове без катализатор има и след 1989. Имам и едно 190 2.0 с М102 мотор който е заводско без катализатор (правен е за Франция)

Бях го предостъпил да се движи в немско преди няколко години, даже получи и зелена плакета "Umweltschutzplakette"

Даже по спецификация става и за Е10.

Имайки предвид ресурса на мотора, и това че работата му на газ не уврежда клапаните, лиспата на олово няма да е проблем.


  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users