Ходих да гледам много, но и двата ми харесват първо 290тд, после ц250тд и накрая това цлк200 компресорче и вече не мога да взема решение, идеята е колата да ми излиза по-евтино откъм поддържа, защото съм леко казано маняк и поддържам колите си, но искам да е нещо здраво, а тези модели все ми харесват и не знам, давайте съвет моля ви!
W210 290td ili CLK200/230 kompressorКолеги дайте съвет нов съм и ми е първия МБ
Започната от aleksandyr_manolov, 23 авг 2014 - 13:24:38
31 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 август 2014 - 13:24
#2
Публикувано 23 август 2014 - 20:16
как от три коренно различни автомобила нямаш предпочитания поне към единия? седни и ги покарай и който ти допадне най много той е твоят автомобил.
#3
Публикувано 23 август 2014 - 21:57
Колега основно съм се спрял на е290тд, но си нямам никаква идея за какво иде реч като цяло, защото много теми изчетох от форумите и сякаш най-много ми пасва като разход, вървене и разбира се комфорт.....
Едната на която съм се спрял е Elegance с климатик и е ръчка, а сега един агент ми прати снимки на същия модел само, че мерца се намира в Холандия и тук вече се обърквам, защото онзи е Avantgarde и изглежда доста добре и двата са на по 350 000км а този новия внос е на 340 000 като цената на този тук е 5400 а онзи 5000....
#4
Публикувано 23 август 2014 - 22:22
Колега, от 6 години имам е290 тд. Много добър автомобил, върви доста добре, голям, просторен, удобен и що годе икономичен. Проблемите са типичните за w210. От него може да очакваш добра динамика, не много голям разход ииии голям комфорт вътре. 7 литра масло събира, 215 км макс. Скорост, разход градско между 8 и 12 зависи как го караш, извънградско 5,8 до 8 и нещо (скорости над 140 до 210 +++). Най големи разходи може да очакваш от турбото и неговите вакууми и клапани. Елеганс или Авангард, ти си избираш, елеганса е с по мека возия, най добрата, а пък авангарда е по нисък, с по твърдо окачване и никелирани елементи. Ако те интересуват екстри, парктроникът е удобен при паркиране, но пък се крадат датчиците му, кожен салон и подгрев са хубави. Авангарда има по-хубава стойка. Ако гледам сега w210 бих избрал е320, но е290 на практика е с вечен двигател.
Ц250 също разходи свързани с турбото, 150 коня, харчи 8 градско
Цлк-то може и да ти излезне по икономично ако е на газ
Успех в избора
Ц250 също разходи свързани с турбото, 150 коня, харчи 8 градско
Цлк-то може и да ти излезне по икономично ако е на газ
Успех в избора
#5
Публикувано 23 август 2014 - 22:34
Благодаря много колега ц250 твърдо отпадна, цлк-то също понеже 2 горивни системи не искам да поддържам вече, а и друга возия си прави 210-ката преди малко покарах на един приятел еми много е добре, а и на съзтезание няма да ходя и твърдо се спрях на 290тд
Сега остана само да избера единия от двата, на които съм се спрял а то се оказа трудно да избираш между Elegance и Avantgarde....за километрите са на еднакви, хубавото е че са реални, но единия е с климатроник и кожа, елеганса е с клима и няма кожа, но пък е изцяло обслужен и кажи речи няма да правя много по него като за начало....оффф за първи път ми е труден избора за кола
#6
Публикувано 24 август 2014 - 07:02
Имал съм кола внесена от Холандия преди години и беше отвратително изгнила.А W210 преди феса е пословична с ръждите си.Но винаги има и изкючения.
Гледай много внимателно.И както е казал Пухи(mrBig)каквото Ти каже сърцето това е.До като си търсех кола се нагледах на уникално изглеждащи външно-
боя,стойка,салон,но всички бяха с уникалната екстра РЪЖДА даже и на места на които не съм и предполагал,че може да избие.
#7
Публикувано 24 август 2014 - 07:10
Тези, които гледах до този момент само една беше добре откъм ръжда другите просто ужас избило от места, както казваш откъдето не е очаквано....ще се гледат много екземпляри явно и много обстойно
#8
Публикувано 24 август 2014 - 07:40
Германки и Швейцарки даже и Австрийки забрави.Италианки,но от северната част.По възможност след фейса.Винаги има изключения.
Успех.
#9
Публикувано 24 август 2014 - 07:44
Май пак започвам да се замислям за CLK и без това има едно много добро в Бургас.....е преди решавах и взимах на момента, но тук направо се раздвоих много
#10
Публикувано 24 август 2014 - 17:56
Въпрос на предпочитания е тук. Ако сега избирах, бих избрал ЦЛК или фейслифтова е-класа. Покажи колите, които си избрал
и да знаеш на е-класите ръждата наистина е голям проблем
#11
Публикувано 25 август 2014 - 17:15
Значи сега ще пусна линкове на 2цлк-та които направо съм за тях, но по ме привлича автомата там вие ще кажете да него дали да е с ръчка или автомат, надеждно ли е като цяло
Вчера карах и е300тд това е луда работа...знам, че като возия е-класата няма равна идеята ми е понеже и двата модела умирам като ги видя, кой от тези два мечока ще ми е по-оферта откъм поддръжка, разход и т.н. не, че разхода ме притеснява много, но няма да сляза май от него
това са двете цлк-та много радват
е290 http://www.mobile.bg...41&slink=7bwdt0
e300 http://www.mobile.bg...26&slink=7bwebm
e300 http://www.mobile.bg...79&slink=7bwebm
e300 http://www.mobile.bg...00&slink=7bwebm
И не знам вътре е-класа ми харесва повече, цлк-гъзария с газова инжекция мисля ще е по-поносимо да се кара и другото цлк-то според вас няма ли да прави по-добра тяга от е300 и най-вече ако е цлк дали да е автомат много искам мечо ама и да е по-надеждния защото мисля да го карам дълго време
#12
Публикувано 26 август 2014 - 18:44
хаха докато ти четох темата как си знаех че ще минеш към Е300
Аз съм с 2 ръце за него(Е300ТД).Казвам ти го защото бях точно като теб.Тръгнах от Е250 и познай до къде стигнах Накрая отписах всички останали(бензинови и дизели) и везната ми опря до Е300 или Е290.
Като клонях повече към Е290 защото се и ме бяха наплашили за големия разход на Е300 както и за автомата(не че няма автомати и при Е290 де..).Та след дълго търсене накрая съдбата ме събра с Е300ТД и съм много доволен.Специално към това че има голяма динамика(не знам как е при Е290 но чувам че и там доста я хвалят) а всички знаем че от време на време и тя е нужна дори и да не я ползваме всеки ден.
Другото за което може да ме хокаш сега е че преди да купя моя,четох и гледах много ама много доволни мнения за Е290.Едно от които е на колета Machine в други теми подобни на тази.Та общо взето мисля че трябва да покараш двата модела и вече който ти хареса вземаш си него и така.За ЦЛК-то нямам мнение.. не ми харесват купета,тача си големите каляски.
За разходи ведната мога да вметна набързо една смяна на масла и филтри която скоро ми направиха - 300 пара + за климатика малко профилактика.
За разхода на колата няколко пъти така по километраж съм смятал че ми излиза около 7-7.5( До СТЗ най-точно сметнах понеже са тамън 100-на км.) Скорост 120-150.
За градски разход идея си нямам,едно едва ли е под 10.
п.п. Дано не ми се карат но последната обява знам че е на един от колегите,но не помня от този или другия форум беше.Нека те насочат ако знаят повече.(за Е300 говоря).
Поздрави и късмет в търсенето.
#13
Публикувано 26 август 2014 - 21:25
Карах днес един автомат трагедия явно трябва да взимам някой с мен, защото ще се прецакам ми се струва...
И последно ЦЛК 230, Е290ТД или Е300ТД кое върви най-много от тези, и ако е ЦЛК-то хаха колко ще харчи на газ това животно
#14
Публикувано 27 август 2014 - 11:55
Моето 230к 193 кс харчи извънградско 9-11 и градско 15-18 л газ
#15
Публикувано 27 август 2014 - 12:14
300TD е страхотен мотор, имал съм и 290TD също много здрав но харчи колкото 300 и върви много по малко .
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни