Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Може ли да се установи номер на комутатор по рама?


  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#16 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 17 април 2015 - 16:16

Забележките означават че комутатор с номер А 015 545 26 32 е за 

коли до номер С 009355 - гледат се последните 7 символа от VIN-на 

и ... ... ... 

 

На теб ти трябва комутатор с номер А 015 545 70 32, той е верния избор .


  • 1

#17 dimhab

dimhab

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w203 2001г. C220CDI - Sold
    w124 1994г. Е200С

Публикувано 17 април 2015 - 18:28

Забележките означават че комутатор с номер А 015 545 26 32 е за 

коли до номер С 009355 - гледат се последните 7 символа от VIN-на 

и ... ... ... 

 

На теб ти трябва комутатор с номер А 015 545 70 32, той е верния избор .

 

:beer

Бирата (или каквото пиеш) е от мене!

Огромни благодарности!


  • 0

#18 dimhab

dimhab

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w203 2001г. C220CDI - Sold
    w124 1994г. Е200С

Публикувано 23 април 2015 - 09:42

Така, преди малко пробвах с един комутатор с номер А 015 545 70 32 (от Продавалник). Резултат от смяната не установих - моторчето за празен ход не жужеше. Момчето, чийто комутатор пробвах, твърдеше, че е работещ. Може ли да има някаква друга причина за неработата на моторчето за празен ход?


  • 0

#19 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 април 2015 - 13:44

Тези коли имат не съвсем проста електроника и преди да се прави каквото и да е е хубаво да се прочетат със Стар диагноза, да се изтрият кодовете, да поработят, и после пак да се прочетат. Кодовете, които излязат - обикновено показват директно проблема или насочват към него.

 

Това сменяне на части напосоки, обикновено не дава резултат.


  • 3

#20 dimhab

dimhab

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w203 2001г. C220CDI - Sold
    w124 1994г. Е200С

Публикувано 19 май 2015 - 16:29

Развитието на проблема е следното - днес ходих на диагностика при един познат - излезе само грешка в моторчето за регулиране на празния ход. Посъветва ме да отида да я прочетат със Стар диагноза, тъй като той разполага само с BOSH esi tronic. Със стария ми Мерцедес бях ходил и останал доволен от диагностиката в сервиз Мерцедес в кв. Левски - срещу ХоумМакса. Реших и отидох до там..... но приемчика (предполагам, че е такъв) - Д.Димитров най-любезно ми обясни, че такава кола като моята за тях е загуба на време да преглеждат и диагностицират и любезно ме помоли да се махна.....Излишно е да споменавам, че останах много неприятно изненадан, но още по-неприятното е, че не намерих решение на проблема си със регулирането на оборотите на празен ход.

Някой от Вас знае ли къде мога да отида и да прочетат колата със Стар диагноза (за момента изключвам БалканСтар), където диагностицирането на W124 да не е загуба на време.....

Ще бъда благодарен на всякакви предложения!


  • 0

#21 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Публикувано 15 юли 2016 - 16:08

Здравейте, извинявам се, че пиша тук понеже става въпрост за W202 , но дали е възможно да ми кажете за този вин WDB2020181A091818 какъв е номера на комутатора, понеже е бил сменян с по-нов и сега изгоря заедно с едно допълнително устройство, което беше сложено да лъже имобилайзера на комутатора и сега търся да сложа по спецификация, защото вече си имам два и с нито един от тях не става.
  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR


#22 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 юли 2016 - 18:41

Намирам три модела.

 

A0155455132 заменен от A0155457232 заменен от A0155457332


  • 0

#23 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Публикувано 15 юли 2016 - 19:12

Благодаря много за инфото, дано успея да реша проблема.
  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR


#24 Steev

Steev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E200CE 1994

Публикувано 18 декември 2018 - 21:12

Здравейте,
Пиша в малко стара тема, молейки ви за съвет и мнение :) рамата на автомобила ми е WDB1240401C091662, разглеждах в един немски сайт за комутатори, като за моята кола доколкото видях са подходящи 0155457032 и дават също 0155452632. Прави ми впечатление, че вторият е по-евтин, но ако някой знае каква всъщност е разликата и ако може да провери по система дали наистина е подходящ и да обясни разликата между двата номера, ще съм много благодарен :)

Този пост е редактиран от Steev: 18 декември 2018 - 21:14

  • 0

#25 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 декември 2018 - 14:35

Здрасти колега-имам един списък на комутатори които бях записал от един сайт. Не знам дали са 100% достоверни. Но явно става дума за Е200. 

Е200 (92-93г.) : 015 545 26 32 / 012 545 53 32 / 012 545 56 32/

Е200 (след 93г.) : 015 545 70 32 / 018 545 10 32 / 015 545 69 32 / 015 545 71 32 

Основните разлики доколкото знам са това дали има или няма: автоматик, климатроник и още нещо беше сякаш. Това е за избор направо от работеща кола ако взимаш.

Иначе предполагам 2 еднакви коли може и да има различни номера,ако са коригирали или ъпдейтвали нещо по блока. Специално за твоя въпрос се вижда ,че втория е първо поколение на E200 16V (136 к.с.) и затова е по-евтин. При него разликата която се сещам е , че има подгрев на всмукателния колектор както и управлението на клапана за бензиновите изпарения е посредством вакуум. Докато при първия (след 93г.) няма подгрев на колектора както и управлението на клапана за парите е електронно . Фейслифтов са с новия мотор тези 92-93 ама имат малка разлика мотора и комутатора, поне това знам аз. Потърси обстойно или разучи твоята точно каква е, че като гледам май е точно 93г.  


  • 0

#26 Steev

Steev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E200CE 1994

Публикувано 19 декември 2018 - 17:21

Благодаря ти много за това обяснение :) !
Моята кола е Е200 купе 1994 г и се чудех дали този на 2632 няма да пасне на нея, защото е по-евтин, докато на моя си е 7032, колата не работи зле, но съм сигурен, че вътре е пълен с масло мап-сензорът, а ме е шубе да го чистя :)
  • 0

#27 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 декември 2018 - 08:54

По vin декодер в нета ми излиза края на 1993 дата на доставка. Ти гледаш дата на първа регистрация сигурно. Мап сензора незнам дали ще има ефект от почистване, аз не съм го практикувал. Лесно може да се ориентираш твоята от кои е е да видиш клапана за бензиновите изпарения какъв е. Като застанеш пред колата, отдясно на мотора зад АБС има едно клапанче за което става дума- при мен е с букса (електрическо с 2 кабела, буксата е от горна страна по спомен) в него влиза една тръба за газовете дето идва от резервоара и излиза една ( черна пластмасова ) и отива на металната част на дросела , на него се закача посредством гумена Г-образна тръбичка . На самия дросел има стърчаща метална тръбичка. Така изпаренията влизат в мотора и не замърсяват околната среда.Иначе на резервоара си има отделен клапан по налягане и след това минават през филтър в преден ляв калник и при определена температура комутатора дава сигнал на този клапан и изпаренията отиват на дросела и след това в мотора. 


  • 0

#28 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 20 декември 2018 - 12:50

Колега, на комутатора има едно нещо, което прилича на кръгло капаче с парт номер. Това е кодиращият резистор. Прехвърли твоя от стария на новия комутатор.


  • 0

#29 Steev

Steev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E200CE 1994

Публикувано 21 декември 2018 - 00:36

Така като чета вашите мнения само разбирам де факто колко нищо не разбирам по принцип :) ще погледна всички тези неща. Иначе доколкото съм се запознал, не толкова компетентно колкото вас разбира се, под самия мотор имам някакви маркучи и клапан или някаква пластмасова кръстатка, които са за картерните изпарения и които съм решил да сменя, защото съм убеден, че има някакво запушване там. Факт е, че дроселът се омаслява и от там по малката тръбичка влиза масло, което си отива в комутатора. Все пак това са неща на по 20 и кусур години. Предполагам твзи неща са разисквани във времето, а понастоящем повечето от вас карате по-нови автомобили, но аз така си обичам моята, че смятам да я карам още доста. Ако ги сменя тези два компонента - дросел и комутатор, с нови, според вас ще се промени ли работата и поведението на автомобила? Новото си е ново.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни