Забележките означават че комутатор с номер А 015 545 26 32 е за
коли до номер С 009355 - гледат се последните 7 символа от VIN-на
и ... ... ...
На теб ти трябва комутатор с номер А 015 545 70 32, той е верния избор .
Публикувано 17 април 2015 - 16:16
Забележките означават че комутатор с номер А 015 545 26 32 е за
коли до номер С 009355 - гледат се последните 7 символа от VIN-на
и ... ... ...
На теб ти трябва комутатор с номер А 015 545 70 32, той е верния избор .
Публикувано 17 април 2015 - 18:28
Забележките означават че комутатор с номер А 015 545 26 32 е за
коли до номер С 009355 - гледат се последните 7 символа от VIN-на
и ... ... ...
На теб ти трябва комутатор с номер А 015 545 70 32, той е верния избор .
Бирата (или каквото пиеш) е от мене!
Огромни благодарности!
Публикувано 23 април 2015 - 09:42
Така, преди малко пробвах с един комутатор с номер А 015 545 70 32 (от Продавалник). Резултат от смяната не установих - моторчето за празен ход не жужеше. Момчето, чийто комутатор пробвах, твърдеше, че е работещ. Може ли да има някаква друга причина за неработата на моторчето за празен ход?
Публикувано 25 април 2015 - 13:44
Тези коли имат не съвсем проста електроника и преди да се прави каквото и да е е хубаво да се прочетат със Стар диагноза, да се изтрият кодовете, да поработят, и после пак да се прочетат. Кодовете, които излязат - обикновено показват директно проблема или насочват към него.
Това сменяне на части напосоки, обикновено не дава резултат.
Публикувано 19 май 2015 - 16:29
Развитието на проблема е следното - днес ходих на диагностика при един познат - излезе само грешка в моторчето за регулиране на празния ход. Посъветва ме да отида да я прочетат със Стар диагноза, тъй като той разполага само с BOSH esi tronic. Със стария ми Мерцедес бях ходил и останал доволен от диагностиката в сервиз Мерцедес в кв. Левски - срещу ХоумМакса. Реших и отидох до там..... но приемчика (предполагам, че е такъв) - Д.Димитров най-любезно ми обясни, че такава кола като моята за тях е загуба на време да преглеждат и диагностицират и любезно ме помоли да се махна.....Излишно е да споменавам, че останах много неприятно изненадан, но още по-неприятното е, че не намерих решение на проблема си със регулирането на оборотите на празен ход.
Някой от Вас знае ли къде мога да отида и да прочетат колата със Стар диагноза (за момента изключвам БалканСтар), където диагностицирането на W124 да не е загуба на време.....
Ще бъда благодарен на всякакви предложения!
Публикувано 15 юли 2016 - 16:08
C200 KOMPRESSOR
Публикувано 15 юли 2016 - 18:41
Намирам три модела.
A0155455132 заменен от A0155457232 заменен от A0155457332
Публикувано 15 юли 2016 - 19:12
C200 KOMPRESSOR
Публикувано 18 декември 2018 - 21:12
Този пост е редактиран от Steev: 18 декември 2018 - 21:14
Публикувано 19 декември 2018 - 14:35
Здрасти колега-имам един списък на комутатори които бях записал от един сайт. Не знам дали са 100% достоверни. Но явно става дума за Е200.
Е200 (92-93г.) : 015 545 26 32 / 012 545 53 32 / 012 545 56 32/
Е200 (след 93г.) : 015 545 70 32 / 018 545 10 32 / 015 545 69 32 / 015 545 71 32
Основните разлики доколкото знам са това дали има или няма: автоматик, климатроник и още нещо беше сякаш. Това е за избор направо от работеща кола ако взимаш.
Иначе предполагам 2 еднакви коли може и да има различни номера,ако са коригирали или ъпдейтвали нещо по блока. Специално за твоя въпрос се вижда ,че втория е първо поколение на E200 16V (136 к.с.) и затова е по-евтин. При него разликата която се сещам е , че има подгрев на всмукателния колектор както и управлението на клапана за бензиновите изпарения е посредством вакуум. Докато при първия (след 93г.) няма подгрев на колектора както и управлението на клапана за парите е електронно . Фейслифтов са с новия мотор тези 92-93 ама имат малка разлика мотора и комутатора, поне това знам аз. Потърси обстойно или разучи твоята точно каква е, че като гледам май е точно 93г.
Публикувано 19 декември 2018 - 17:21
Публикувано 20 декември 2018 - 08:54
По vin декодер в нета ми излиза края на 1993 дата на доставка. Ти гледаш дата на първа регистрация сигурно. Мап сензора незнам дали ще има ефект от почистване, аз не съм го практикувал. Лесно може да се ориентираш твоята от кои е е да видиш клапана за бензиновите изпарения какъв е. Като застанеш пред колата, отдясно на мотора зад АБС има едно клапанче за което става дума- при мен е с букса (електрическо с 2 кабела, буксата е от горна страна по спомен) в него влиза една тръба за газовете дето идва от резервоара и излиза една ( черна пластмасова ) и отива на металната част на дросела , на него се закача посредством гумена Г-образна тръбичка . На самия дросел има стърчаща метална тръбичка. Така изпаренията влизат в мотора и не замърсяват околната среда.Иначе на резервоара си има отделен клапан по налягане и след това минават през филтър в преден ляв калник и при определена температура комутатора дава сигнал на този клапан и изпаренията отиват на дросела и след това в мотора.
Публикувано 20 декември 2018 - 12:50
Колега, на комутатора има едно нещо, което прилича на кръгло капаче с парт номер. Това е кодиращият резистор. Прехвърли твоя от стария на новия комутатор.
Публикувано 21 декември 2018 - 00:36
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни