Здравейте колеги, не иска да пали и то в най големите жеги. Акумулатора е на по-малко от година 95А,всичко е наред,но не пали.Дайте съвет, моля.
Публикувано 19 август 2014 - 15:15
Здравейте колеги, не иска да пали и то в най големите жеги. Акумулатора е на по-малко от година 95А,всичко е наред,но не пали.Дайте съвет, моля.
Публикувано 19 август 2014 - 21:13
някви симптоми
Публикувано 19 август 2014 - 21:18
Няма
Публикувано 20 август 2014 - 10:35
Публикувано 21 август 2014 - 13:48
Мъчи се,припалва и изкарва черни пушаци от ауспуха,но не запалва.
Публикувано 22 август 2014 - 07:31
Публикувано 22 август 2014 - 14:37
Не,гасни си нормално след 4,5,секунди. Като дам на контакт,плафона започва да свети по-слабо,значи релето включва подгревните свещи.За нафта до двигателя,не знам как да проверя.Къде точно се намират тези шлауфки и филтъра?
Публикувано 24 август 2014 - 19:16
Това цилиндрично тяло ти е нафтовия филтър и не е лошо да се сменя от време на време,като въртиш на стартер някой да гледа по отбелязаните шлауфки има ли мехури ,ако да има проблем.
Публикувано 28 август 2014 - 09:05
Колеги,беше всмукнала въздух. След доста въртене запали. Причини, може да са мноого,като една от тях, каране на резерва и спиране под наклон,с предницата на горе. Има леко омасляване с нафта около помпата,плаче за смяна на уплътненията на гориво-проводи и дюзи и датчици,но след зареждане и обезвъздушаването, не е правила този проблем повече. Майстора ми каза хич да не ги барам уплътненията,да не стане по-голяма беля. Ако пак засмуче въздух,тогава да му мислим.
Дайте мнение за тези уплътнения,цени,други възможни проблеми при смяна.
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни