Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем,не пали


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 sando5

sando5

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:шах
  • Автомобил:
    MB E250TD98 и Пежо405

Публикувано 19 август 2014 - 15:15

Здравейте колеги, не иска да пали и то в най големите жеги. Акумулатора е на по-малко от година 95А,всичко е наред,но не пали.Дайте съвет, моля.

 


  • 0

#2 hiustana

hiustana

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:хасково
  • Автомобил:
    W210 E250D производство: 05.1997г.
    VIN- WDB2100101A430654

Публикувано 19 август 2014 - 21:13

някви симптоми


  • 0
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!

#3 sando5

sando5

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:шах
  • Автомобил:
    MB E250TD98 и Пежо405

Публикувано 19 август 2014 - 21:18

Няма


  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 20 август 2014 - 10:35

Е как да няма!?Върти и не пали,не върти,мъчи се да запали но не,няма пушек отзад и никакви симптоми да запали,пали и гасне?
  • 1

#5 sando5

sando5

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:шах
  • Автомобил:
    MB E250TD98 и Пежо405

Публикувано 21 август 2014 - 13:48

Мъчи се,припалва и изкарва черни пушаци от ауспуха,но не запалва.


  • 0

#6 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 август 2014 - 07:31

А лампата на подгревните свещи бързо ли гасне? Стига ли нафта до мотора , има ли въздух в прозрачните шлауфки при филтъра?
  • 1
NO PAIN - NO GAIN!

#7 sando5

sando5

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:шах
  • Автомобил:
    MB E250TD98 и Пежо405

Публикувано 22 август 2014 - 14:37

Не,гасни си нормално след 4,5,секунди. Като дам на контакт,плафона започва да свети по-слабо,значи релето включва подгревните свещи.За нафта до двигателя,не знам как да проверя.Къде точно се намират тези шлауфки и филтъра?


  • 0

#8 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 август 2014 - 19:16

Това цилиндрично тяло ти е нафтовия филтър и не е лошо да се сменя от време на време,като въртиш на стартер някой да гледа по отбелязаните шлауфки има ли мехури ,ако да има проблем.

Прикачени файлове


  • 1
NO PAIN - NO GAIN!

#9 sando5

sando5

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:шах
  • Автомобил:
    MB E250TD98 и Пежо405

Публикувано 28 август 2014 - 09:05

Колеги,беше всмукнала въздух. След доста въртене запали. Причини, може да са мноого,като една от тях, каране на резерва и спиране под наклон,с предницата на горе. Има леко омасляване с нафта около помпата,плаче за смяна на уплътненията на гориво-проводи и дюзи и датчици,но след зареждане и обезвъздушаването, не е правила този проблем повече. Майстора ми каза хич да не ги барам уплътненията,да не стане по-голяма беля. Ако пак засмуче въздух,тогава да му мислим.

       Дайте мнение за тези уплътнения,цени,други възможни проблеми при смяна.


  • 0

#10 sando5

sando5

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:шах
  • Автомобил:
    MB E250TD98 и Пежо405

Публикувано 25 септември 2014 - 23:14

това е  http://mercedes-bulg...restoj-1-2-dni/


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни