Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

от време на време отказва да запали


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 hiustana

hiustana

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:хасково
  • Автомобил:
    W210 E250D производство: 05.1997г.
    VIN- WDB2100101A430654

Публикувано 18 август 2014 - 11:19

Здравейте колеги, притежавам W210 97г. авангард 2.5D. Проблема ми е следния:От време на време отказва да върти стартера т.е. поставям ключа вакума го засмуква давам на контакт свещите подгряват и като завъртя ни звук ни стон, след няколко повторения на упражнението пали ако я дръпна пак пали. Казаха стартер обслужиха го напълно. Е уви, пак същите номера, смениха и релето и пак. Под волана имам за заключване на стартера с ключ, когато го заключа (явно е като прекъсвач) се получава този ефект но когато си го завъртя в изходна позиция пали, дали това патронче не прави някакви номера от време на време? Казаха ми че неможе да е от имобилайзера защото той или работи или не. Ще съм благодарен ако някой изкаже мнение от какво може да е. 


  • 0
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 август 2014 - 09:47

Под волана имам за заключване на стартера с ключ, когато го заключа (явно е като прекъсвач) се получава този ефект но когато си го завъртя в изходна позиция пали, дали това патронче не прави някакви номера от време на време?

 

 

Трябва да с е увериш че доработката е изправна. 


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 hiustana

hiustana

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:хасково
  • Автомобил:
    W210 E250D производство: 05.1997г.
    VIN- WDB2100101A430654

Публикувано 19 август 2014 - 11:45

По принцип тази така наречена доработка не я ползвам, но така достигна до мен и личи че не е слагана тук в БГ. Установих че работи, защото когато е на първо положение след като дадеш контакт преди стартиране се чува цъкане (на релето може би), когато е на второ положение и дадеш контакт не се чува.

Може ли да не пали поради причина ако има прекъсната намотка на ротора или ако има прекъсната намотка тя изобщо няма да пали?


  • 0
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 август 2014 - 12:48

Ротора на стартера ли? .... нали е пробван.

 

Най-лесно е, да премериш с пробна лампа или с уред, дали при завъртане на ключа, ще се появи 12+в. на малкото кабелче на стартера - шалтера. Така ще разбереш дали проблема е по линията или в стартера.  Ако идва на малкото, веднага проверяваш дали имаш постоянен 12+в. и на голямата му гайка - захранването на ел. мотора на стартера. 


Този пост е редактиран от Вай Басо: 19 август 2014 - 12:54

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 hiustana

hiustana

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:хасково
  • Автомобил:
    W210 E250D производство: 05.1997г.
    VIN- WDB2100101A430654

Публикувано 19 август 2014 - 15:54

На стартера са сменили четкодържателя и лагерите, но незнам дали са замервали нещо по ротора на стартера. А следващият път когато не запали ще проверя дали стига ток. Благодаря за съвета!


  • 1
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!

#6 hiustana

hiustana

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:хасково
  • Автомобил:
    W210 E250D производство: 05.1997г.
    VIN- WDB2100101A430654

Публикувано 20 август 2014 - 11:56

Здравейте колеги, тази сутрун същият номер замерих кабелите и установих че отива ток до стартера. Когато пробвах да запаля вторият пит и запали. Сериала продължава с нейзвсестни герой и не определен брой серии


  • 0
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!

#7 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 20 август 2014 - 13:13

Имах подобен проблем и шалтера на стартера беше заминал .


  • 0

#8 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 август 2014 - 07:57

Здравейте колеги, тази сутрун същият номер замерих кабелите и установих че отива ток до стартера. Когато пробвах да запаля вторият пит и запали. Сериала продължава с нейзвсестни герой и не определен брой серии

Щом отива ток до стартера проблема е в самият него.

Обратно при майсторите дето са го правили : )


  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#9 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 август 2014 - 08:28

Проблема е в шалтера!


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни