Здравейте колеги, притежавам W210 97г. авангард 2.5D. Проблема ми е следния:От време на време отказва да върти стартера т.е. поставям ключа вакума го засмуква давам на контакт свещите подгряват и като завъртя ни звук ни стон, след няколко повторения на упражнението пали ако я дръпна пак пали. Казаха стартер обслужиха го напълно. Е уви, пак същите номера, смениха и релето и пак. Под волана имам за заключване на стартера с ключ, когато го заключа (явно е като прекъсвач) се получава този ефект но когато си го завъртя в изходна позиция пали, дали това патронче не прави някакви номера от време на време? Казаха ми че неможе да е от имобилайзера защото той или работи или не. Ще съм благодарен ако някой изкаже мнение от какво може да е.
от време на време отказва да запали
Започната от hiustana, 18 авг 2014 - 11:19:05
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 август 2014 - 11:19
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!
#2
Публикувано 19 август 2014 - 09:47
Под волана имам за заключване на стартера с ключ, когато го заключа (явно е като прекъсвач) се получава този ефект но когато си го завъртя в изходна позиция пали, дали това патронче не прави някакви номера от време на време?
Трябва да с е увериш че доработката е изправна.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 19 август 2014 - 11:45
По принцип тази така наречена доработка не я ползвам, но така достигна до мен и личи че не е слагана тук в БГ. Установих че работи, защото когато е на първо положение след като дадеш контакт преди стартиране се чува цъкане (на релето може би), когато е на второ положение и дадеш контакт не се чува.
Може ли да не пали поради причина ако има прекъсната намотка на ротора или ако има прекъсната намотка тя изобщо няма да пали?
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!
#4
Публикувано 19 август 2014 - 12:48
Ротора на стартера ли? .... нали е пробван.
Най-лесно е, да премериш с пробна лампа или с уред, дали при завъртане на ключа, ще се появи 12+в. на малкото кабелче на стартера - шалтера. Така ще разбереш дали проблема е по линията или в стартера. Ако идва на малкото, веднага проверяваш дали имаш постоянен 12+в. и на голямата му гайка - захранването на ел. мотора на стартера.
Този пост е редактиран от Вай Басо: 19 август 2014 - 12:54
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Публикувано 19 август 2014 - 15:54
На стартера са сменили четкодържателя и лагерите, но незнам дали са замервали нещо по ротора на стартера. А следващият път когато не запали ще проверя дали стига ток. Благодаря за съвета!
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!
#6
Публикувано 20 август 2014 - 11:56
Здравейте колеги, тази сутрун същият номер замерих кабелите и установих че отива ток до стартера. Когато пробвах да запаля вторият пит и запали. Сериала продължава с нейзвсестни герой и не определен брой серии
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!
#7
Публикувано 20 август 2014 - 13:13
Имах подобен проблем и шалтера на стартера беше заминал .
#8
Публикувано 29 август 2014 - 07:57
Здравейте колеги, тази сутрун същият номер замерих кабелите и установих че отива ток до стартера. Когато пробвах да запаля вторият пит и запали. Сериала продължава с нейзвсестни герой и не определен брой серии
Щом отива ток до стартера проблема е в самият него.
Обратно при майсторите дето са го правили : )
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#9
Публикувано 29 август 2014 - 08:28
Проблема е в шалтера!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни