Проблем с инфраред централното
Started by E220T, 14 Aug 2014 - 16:17:28
7 replies to this topic
#1
Posted 14 August 2014 - 16:17
Днес колата отказа да запали (дори не стигам до момента със въртенето на стартера). Чува се бензиновата помпа, но като завъртя ключа в позиция запалване, няма никой, нито звук. Излязох от колата и пробвах да я заключа - пак няма никой. Светодиода за закл. Или откл. Не свети т.е реших, че имам проблем с модула. Намерих този под задната седалка (ляво): <br /><br />Оказа се, че и преди е бил отварян, защото беше пръскан със някакъв спрей и си личеше, че щипките на капака са ожулени от отваряне. Вътре в тоя модул видимо всичко наред. Буксите не са окислени, няма студени спойки на платката, реленцата са ок, не мирише на изгоряло, но платката е пръскана със някакъв спрей преди, щото е леко мазна и си личи къде е бърсано със някаква четка най-вероятно ...<br />Какво да правя? Тук няма кой да диагностицира тоя модул ок ли е или е сдал багажа, така че ако има някой колега, който може да го преслуша бих го изпратил за моя сметка за да знам да търся ли нов, от него ли е и т.н. <br />Ще се радвам ако ми помогнете да отстраня проблема, защото си имам 1600 кг. недвижима собственост пред нас в момента.<br /><br />Батериите на инфраред ключа са чисто нови, проверих дали работи на камерата на телефона. Колата е w124 e220 комби, 1995 г. <br />VIN WDB1240821F334443
#2
Posted 14 August 2014 - 17:15
Чукнах номера на тоя модул в гугъл и ми излезе, че това е комфорт модула (за стъклата и шибидаха), т.е не би трябвало да има връзка със запалването или имобилайзера.
Edited by E220T, 14 August 2014 - 17:16 .
#3
Posted 14 August 2014 - 17:27
Провери под задна дясна седалка -трябва да има един модул при вакуум помпата май той я управлява и е свързан с централното и алармата ама не сам мн сигурен защото при мен само модула стои ама системата отдавна е шунтирана Не сам много сигурен, но и под стелката на пасажера отпред май освен СРС модул има и нещо по системата ама алармата ли е не мога да кажа. Общо взето на камера може да се вижда ,че свети и пак да не работи.Първо трябва да диагностицираш в кое е проблема-може да е ключа,може самия приемник на сигнала,чак след това се отива до модула и от там по разни релета.Имаше една тема с шунтиране на системата чрез окъсяване на едно реле,но това е краен вариант. Все пак ще потърся темата може да е полезна ако успея да я намеря
#4
Posted 14 August 2014 - 17:36
,
Това е до вакуум помпата
Това е до вакуум помпата
#5
Posted 14 August 2014 - 17:56
Системата с инфраред се води поръчкова с код 885-Highten theft protection или нещо такова беше. Това са няколко линка по темата :
http://www.w124perfo...ssis/80-400.pdf
http://www.w124perfo...ssis/80-010.pdf
http://w124-zone.com...M/wire_plug.pdf
Самата система.центалното при различните версии и третия е местоположение на някои от компонентите.
Най-добре е да се диагностицира ,предполагам ще си каже кое не е наред в системата и тогава вече да се търси решение. Най-добре се обърни към някои дето има Стар диагностика и е по на вътре с марката. Ако си хващал поялник и имаш елементарни познания може да прочетеш тази тема: http://forums.mbclub.bg/topic/32671-как-да-си-направим-самодиагностика/ .На 11 и 12 пин са алармата и централното би трябвало да покаже какво е положението. Повече не мога да помогна тъй като при мен никога не е работила и не се наех да я възстановявам .
#6
Posted 14 August 2014 - 18:01
Размърдах всички бушони и случайност или не колата запали и закл. И откл. Работят ...
#7
Posted 14 August 2014 - 18:03
Браво може би трябваше от там да се поче ,не отзад напред Но все пак ето темата може да е полезна на някой друг ако опре до там : http://www.benzworld...-1993-w124.html
#8
Posted 14 August 2014 - 18:05
Благодаря ти иначе, че се вкл. В темата! Сериозно се бях притеснил с тая кола днеска... добре, че не бях някъде на път ...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users