Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

190 бензин-газ , ръчна кутияне повишава оборотите си от 2500 при движение


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 MBenc

MBenc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 120 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:лов , бизнес в Севлиево

Posted 01 August 2014 - 13:03

Здравейте,купих на сина една 190 ръчна кутия-понеже имам доста части за него,имам такъв който си го карам от време на време ...общо взето предпочитам ги тези 190,124,126-защото не те набутват в годината по 2-3 пъти за окачване,за скъпо струващи ремонти-а си вървят всеки ден и си вършат работата за което са предназначени-да ти вози гъза от точка А до точка Б без да те набутва.

Сложихме и газ-за да не му изтънява джоба за гориво-студент е.Но както обикновено -понеже са доста вече на годинки и се появяват познатите проблеми.Опитах се да прочета и да намеря подобни проблеми или поне сходни на нашите-Но ще си позволя да Ви запитам ,поне да ме насочите къде да проверявам и така да елиминирам повечето неща и чак тогава да отида на диагностика при майстор с нужната апаратура-за да няма гадаене.

Проблема е-

на газ като се изключи от скорост се опитва да изгасне или изгасва(ще се провери за настройка на гориво-въздух,задължително).И най вече Проблема-при бензин на скорост Не се форсира повече от 2500 оборота и след това много силно прекъсва и няма мощност,пуши черно и мирише на бензин,в този момент като се обърне на газ-лети

 

Не бяха сменяни кабели на свещи-така -смених тях с нови (и цената е по добре всичко комплект така че взех и) +капачка+палец+свещи-Беру комплект всичко

изчистих -стъпков мотор-накисване в газ за горене -доста чернилка излезе

проверих всичко вакуми и маркучи-ОК-явно са сменяни скоро понеже са и мекички доста-не са спечени

клапата отгоре изглежда добре настроена

легнах под колата-бензинова помпа,до него акумулаторчето за гориво,филтър-са сменяни -изглеждат перфектно-НО ще се измерят задължително-колко налягане правят и колко време ги задържат.

Палене на топло и студено -добре,както и на топъл и студен мотор.Появи се и това-при палене на бензин -като се подаде Рязко газ с педала на място-то започва да гъгне-глъхне между 1200 до 2200 оборота

Но ако изгасне колата в движение независимо на какво е била -газ или бензин-после върти докато запали доста време-тресе и пропушва докато заглади,мирише на бензин

Трябва да я настроим на бензин и да елиминираме това придърпване и невъзможност да се форсира на скорост(по инерция не го прави-форсира се спокойно) и чак тогава да се види какво става на газ,както и да се провери евентуално и газовият ключ-но той ако е развален-би трябвало въобще да не запали ..

Имам нов потенциометър-но това е за краен случай-когато се елиминират всички неща-тогава можем да го сменим

запалването е TSZ,всички датчици са здрави,вакумите също.Понеже проблема се появи изведнъж-не е давало признаци нищо  и за това търся нещо което е видимо поне или за проверката му не е нужно разна апаратура,а може с подръчни материали в домашни условия.

Има едно майсторче тука в Габрово,но и на него вече не му се губи време с търсене и за това до колкото мога аз да елиминирам някои неща и тогава ще ходим за замервания,настройки и т.н

Ровичкам се и във форума-дано намеря нещо което да ми е в полза и да го проверя.

Ако имате някакви идеи -кое да проверя преди да отидем на замервания или случайно сте имали подобен проблем на бензин-може да ми пишете тука.

Благодаря Ви.


Edited by MBenc, 01 August 2014 - 13:07 .

  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 01 August 2014 - 21:11

Вижте някой да не се е престарал с обогатяването на сместа на бензин. А може и дюзите да са се позацапали от газта - на бензин ли я палите, карате ли я на основното гориво от време на време?

 

Сникай и клапата ако можеш.

 

Гасненето на газ при превлючване на предавки е най-вероятно заради влизащия насрещем въздух във филтърната кутия. Или махни маркуча между "тенджерата" на филтъра и радиатора, или го обърни да гледа назад към купето.


  • 1

#3 MBenc

MBenc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 120 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:лов , бизнес в Севлиево

Posted 03 August 2014 - 12:27

Subsonic сърдечни благодарности ,че се включи.

Проверих дюзите-има запушване от обогатено гориво -газ-направо лайна с говна(сори за определението).Прочистих ги колкото можах във ваничката-както е писал Ivos,но проблема си остана-забива на скорост само от 1200 нагоре  не поема ,придърпва и не ги вдига от около 2500 нагоре,климатика като се включи съвсем не може да ги вдигне-губи мощност.На празен ход няма такива проблеми-форсира се спокойно.Ще е се провери горивото и на бензин.Маркуча е обърнат на филтъра навътре към купето,Но там има нещо като клапа електрическа е-сложена е явно за газта допълнително-в него влизат два кабела-представлява нещо като допълнителен пръстен от вътрешната страна на тръбата, което явно би трябвало да се движи да затваря допълнително тръбата и да отваря-не е плътно а е само като обръч за допълнително намаляване на вътрешният диаметър на тръбата-частично.Незнам как да го определя дали работи-стои си при едно положение на запалена кола и като се изгаси.

Тя си пали винаги на бензин-ключа е крайно ляво -бензин,в средата само на газ,крайно дясно пали на газ и при около 2000 оборота обръща на газ.

Започвам наново да чистя но само това което мога да сглобя после сам-ще сменя дюзите с моите,стъпковият мотор е малко по различен,но ще потърся идентичен,вакумите.Ще се опитам да снимам и клапата-да видим само как ще го постна тука


  • 0

#4 MBenc

MBenc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 120 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:лов , бизнес в Севлиево

Posted 06 August 2014 - 18:44

Така ,нещата се постабилизираха и остава само да се закачи на апарата и да се регулира финно инжекцията -смесообразуването на бензин.
Газовата уредба е на около 20 000 км -тръбата на газта е почти задръстена,платната на изпарителя иглите вътре не се виждат даже какъв цвят са.Свалил съм целият инжекцион-(лайна с говна) от газта(на метан няма да има тези мизерии,но пък там проблемите са други)Как може да ни продават такива Горива боклуци-явно може ,а на привличат и с остъпки-леле-мале.Дюзите тотално ги смених,защото и почистването им не помогна-явно не става като при другите дюзи и марки коли.Слагано е газ само на ЛукОйл и на Петрол.Интересното в случая и бензин е слагано там.Източих го целия .Заредих на ОМВ -надявам се всичко ще е ок сега,особено след финната настройка която ще мине.
Народа обеднява,слага алтернативни горива и започва забогатяването на определени кръгове с продажбата на горива боклуци пак на гърба на народа,а ние си мислим че пестим.И на нафта е същото положението,там ми побелява даже и брадата отвреме на време.
Спасението е -или да се променят печалбарите олигарси ,или по честа профилактика на колите ни,или народа да забогатее или терминал2

  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users