Здравейте, колеги. Имам проблем със загряване на автомобила до 100 и повече градуси. Колата е Е200, 93 г.136к.с.Основният проблем е при високи температури през лятото( 30 и нагоре), когато е включен и климатроника.Днес свалих пластмасовият дифузор, който е около перката, за да проверя дали целият радиатор е горещ.Когато колата загря достатъчно(около 90град.) се оказа , че радиатора е горещ еднакво по цялата си площ.Опитах и още един тест - да спра перката с навит вестник при напълно студен двигател, след което при загрят до 90-100 градуса...разлика нямаше.Та след казаното до момента , дали мога да съм сигурен , че виското е за смяна?Термостата смвних миналото лято, но нямаше промяна.Също така разклатих перката на ръка и се оказа , че има луфт от няколко милиметра(7-8). Благодаря Ви предварително!

Виско - дали е за смяна?Работи ли виското?
Започната от moleca, 19 юли 2014 - 11:01:01
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 юли 2014 - 11:01
#2
Публикувано 19 юли 2014 - 17:19
На 90С не трябва да зацепва виското , на 98С трябва да е зацепило ,звука на мотора се променя осезаемо и се усеща загуба на мощност. Ако при теб това не се случва си за смяна, не е сложно застопоряваш ролката с щанга и развиваш шестостена в средата на виското ,който е с нормална резба.
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 20 юли 2014 - 18:51
- Това е виско за смяна
Сега с новото още при 80C се чува, само т'ва със загубата на мощност не ми харесва
:D Иначе и звук вади.
Термостата ми отваря на 85C. Нещо от теста с вестника не си написал резултат? При леко загрял двигател би трябвало да спреш перката.
http://mercedes-bulg...zbera-e-raboti/
http://mercedes-bulg...m-za-visko-ili/
#4
Публикувано 21 юли 2014 - 08:48
И при студен, и при топъл двигател с вестник го спирам много лесно...вече нямам представа, дали пък 100-105 градуса не си е нормална температура с включен климатроник и външна температура над 30 градуса?
#5
Публикувано 21 юли 2014 - 11:43
И при студен, и при топъл двигател с вестник го спирам много лесно...вече нямам представа, дали пък 100-105 градуса не си е нормална температура с включен климатроник и външна температура над 30 градуса?
Ти сам си си отговорил "и при студен и при топъл двигател". При топъл малко трудно ще го спреш с вестник , освен ако няма нещо увито във вестника.
#6
Публикувано 22 юли 2014 - 09:43
Да питам последно - този луфт , който е във виското, дали може да е от разхлабена гайка и при стягане да изчезне?
#7
Публикувано 22 юли 2014 - 10:03
E 200 или 200 E с м111 от тези години се развива с ключ 36, гайката е много мощна, с обратна резба е и няма как да остане хлабава. Усещаш ли луфт там, имаш или проблем с виското или проблем с помпата, но щом не споменаваш за теч, проблема ще е във виското.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни