Колеги, да питам дали някой се е сблъсквал с моя проблем? Електронния блок управляващ покрива на мерчо се працака и търся някой за ремонтирането му! Нов е много скъп, втора употреба не мога да намеря! Моля за съдействие!!!
Мерцедесът е SL 300\24\231ps. 1994.
Блокът за управление на кабриото е номер по мерцедес 1298200097 на фирма Бекер(909589731).
Намира се под задната седалка на колата.
sl cabrioCabrio el.problem
Започната от adenauer, 17 юли 2014 - 18:40:02
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 юли 2014 - 18:40
#2
Публикувано 17 юли 2014 - 22:51
Мога да питам един приятел, дали се наема да го погледне, за да видим дали подлежи на ремонт.
Ще ти пиша Л.С.
Чел съм че страдат от хидравликата, но от електрониката...
#3
Публикувано 19 юли 2014 - 08:24
Явно тоя модел страдат, щото гледам в ибея хем ги продават, хем предлагат ремонт на контролния модул (както го смятам, най-евтината оферта излиза общо 400 долара с доставката). Поне имаш отправна точка.
Успех!
"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"
#4
Публикувано 19 юли 2014 - 11:46
Мерси за отговорите ! Надявам се някой да се наеме с ремонта в България, че работата излиза бая дебела, като гледам с нова част или с чужбинска!
#5
Публикувано 19 юли 2014 - 11:47
Иначе търся схеми за тази кола, ако някой може да ме насочи? Мерцедес 129! Кабрио SL. 1994.
Този пост е редактиран от adenauer: 19 юли 2014 - 11:49
#6
Публикувано 19 юли 2014 - 11:49
Иначе търся схеми за тази кола, ако някой може да ме насочи? Мерцедес 129!
За схеми е най-добре да дадеш номера на шасито и да кажеш конкретно кои схеми ти трябват, за да можем да ти помогнем пълноценно.
Този пост е редактиран от CarlBenz: 19 юли 2014 - 11:49
The Best or Nothing
#7
Публикувано 24 юли 2014 - 11:37
Интересуват ме ел. схема на управлението на кабриото (за да си проверя микро ключетата, бутон, ел.блок за управлението). Купе 129 1994.
#8
Публикувано 27 юли 2014 - 05:34
Колега как разбра, че проблема е точно в електрония блок? Провери си хидравличното масло да ли не е за смянаа, намира се под пласмасовия капак където е резервната гума. Онзи ден а първи път от 10 години ми се случи да не мога да си затворя софт топа. И го вдигнах ръчно, след като изгледах едно клипче в ютуб. Трябваше ми точно една минута за да го затворя. Цяла вечер очите ми изтекоха да чета по чужди форуми и за да разбера каква е причината. Колегите бяха писали да си проверя. Хид. Масло да ли е на левел и да ли като цяло не е за смяна. Сутринта в 5 вече проверявах какво що и А мое учурване маслото си беше точно каквото трябва да е на левел и на цвят ( на вкус не съм го пробвал вс беше ок. После пробвах да го сваля и вдигна през копчето и нямаше проблеми. Така и не разбрах какво е станало. Мисълта ми е ако не си сигурен от къде идва проблема ти, може да провериш хид. Масло на помпата където е резервната гума. Дано да съм помогнал с нещо... качи снимки на твоя звяр да му се порадваме
#9
Публикувано 03 август 2014 - 21:25
Колега как разбра, че проблема е точно в електрония блок? Провери си хидравличното масло да ли не е за смянаа, намира се под пласмасовия капак където е резервната гума. Онзи ден а първи път от 10 години ми се случи да не мога да си затворя софт топа. И го вдигнах ръчно, след като изгледах едно клипче в ютуб. Трябваше ми точно една минута за да го затворя. Цяла вечер очите ми изтекоха да чета по чужди форуми и за да разбера каква е причината. Колегите бяха писали да си проверя. Хид. Масло да ли е на левел и да ли като цяло не е за смяна. Сутринта в 5 вече проверявах какво що и А мое учурване маслото си беше точно каквото трябва да е на левел и на цвят ( на вкус не съм го пробвал вс беше ок. После пробвах да го сваля и вдигна през копчето и нямаше проблеми. Така и не разбрах какво е станало. Мисълта ми е ако не си сигурен от къде идва проблема ти, може да провериш хид. Масло на помпата където е резервната гума. Дано да съм помогнал с нещо... качи снимки на твоя звяр да му се порадваме
В блока е проблема, сигурен съм, защото го смених с друг и тръгна!
#10
Публикувано 08 август 2014 - 17:13
За схеми е най-добре да дадеш номера на шасито и да кажеш конкретно кои схеми ти трябват, за да можем да ти помогнем пълноценно.
wdb1290601f050052 Интересуват ме ел. схема на управлението на кабриото (за да си проверя микро ключетата, бутон, ел.блок за управлението).
Този пост е редактиран от adenauer: 08 август 2014 - 17:14
#12
Публикувано 13 август 2014 - 08:56
#13
Публикувано 01 септември 2018 - 16:49
Здравейте! Имам проблеми с хидравликата и се налага ръчно да затворя хард топа. Проблема е, че нямам оригиналния ключ. Да знае някой от къде мога да се сдобия с такъв?
#14
Публикувано 01 септември 2018 - 16:56
Говориме за 129-ка sl,и изкаш да затвориш хард топа или мекия таван,по спомени мекия таван се затваряше с ключе десет.
#15
Публикувано 01 септември 2018 - 17:02
Ето тук има нещо по въпроса
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни